חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום דומיין – תרשום, תרשום.....

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים24/11/20091029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר. כאשר רשת האינטרנט הייתה בחיתוליה, רישום דומיין או I.P נערכו דרך ארגון אחד – Internic, אך עם ההתפתחות המטאורית של האינטרנט כיום ניתן לרכוש ולרשום דומיין גם דרך חברות רבות אחרות.
מאחר וניתן לרשום דומיין בחברות רבות, תוכלו למצוא חברות שמציעות רישום דומיין בעבור מספר דולרים בעוד אחרות יגבו עשרות דולרים בגין אותו שירות. תוכלו למצוא בקלות אפילו חברות שירשמו על שימכם דומיין למשך שנתיים בעוד שהשנה הראשונה תהיה חינם לגמרי – לכן חשוב לערוך סקר מקדים ומעמיק בטרם רושמים את הדומיין.

אנשים רבים נוטים לבלבל בין רישום דומיין לבין אחסון האתר. חשוב להבהיר כי שני פעולות אלו הן פעולות שונות, אך בהחלט ניתן למצוא ספק אחד שייתן את שני השירותים הללו – הן רישום דומיין והן אחסון אתרים.

רישום דומיין וחידושו – בשביל השקט הנפשי שלכם !

מאחר וקשה למצוא דומיין טוב, אז אם כבר מצאתם אחד, מומלץ מאוד בעת רישום דומיין ללחוץ על הכפתור שמציע חידוש אוטומטי. בצורה כזו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהדומיין יהיה שלכם לתקופה ארוכה, מבלי שתצטרכו בכל שנה לחדש את הרישום שלו מחדש. לאלמנט זה יש משמעות גדולה על משך הזמן שתחזיקו באותו דומיין. שכן, אם קניתם דומיין ונסתיימה התקופה וטרם חידשתם את הרישום – מישהו יכול לחטוף לכם את הדומיין, ממש מתחת לאפכם, וזה יכול להיות עניין של שניות

רישום דומיין – עניין של זמן

כפי שכבר ציינו, מחיר רישום דומיין משתנה מחברה לחברה. אך משבחרתם חברת רישום דומיין, ייתכן מאוד וכדאי לכם לרכוש אותו למשך תקופה ארוכה. על פי רוב בעלי אתרים רוכשים דומיין לתקופה של שנה או שנתיים. אך קיימת אפשרות של רכישת דומיין למשך תקופה ארוכה יותר – כך שאם אתם חושבים לטווח הארוך, כדאי מאוד לרכוש את הדומיין לתקופות של 5 שנים ואפילו 6. כך תוכלו גם תוכלו להשיג מחיר יותר טוב מאחר ואתם מתחייבים לתקופה ממושכת, וגם תוכלו להשיג שקט נפשי למשך תקופה ארוכה באמת.

ניהול רישום דומיין

בעת רישום דומיין חשוב לוודא עם החברה שממנה אתם רוכשים את הדומיין – כי אתם יכולים לקבל הרשאת מנהלים לניהול הדומיין שלכם. בדרך זו תוכלו להעביר את השליטה עליו – לידיכם, ולא תהיו תלויים בחסדיה של החברה ממנה רכשת את הדומיין. כמו כן, תוכלו להיות מעודכנים במידה ומישהו מנסה לשנות משהו ברישום שלכם. במידה ולא תהיה לכם גישת מנהל לאחר רישום דומיין אתם עשויים להיות חשופים להעברות דומיין ותמרונים – מצד גורמים בלתי רצויים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadMyDomain

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים07/12/091008 צפיות
דומיין פירושו בעברית שם מתחם כך שאם ביצעתם רכישת דומיין,רכשתם לעצמכם טריטוריה אינטרנטית. לא פעם חובבי אינטרנט, מתחילים בתהליך רכישת דומיין עוד לפני שחשבו על קונספט לאתר האינטרנט שיבנה תחת אותו דומיין

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091168 צפיות
במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות בשימוש בשירותיה של חברה ישראלית ושירותיה של חברה בינלאומית, במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091024 צפיות
כיום ברור לכל אדם אשר מעורב באופן כלשהו בעולם האינטרנט כי דומיין הוא רכוש לכל דבר – הוא מבצע פונקציה כלשהי והוא משפיע על פעולותיהם של אנשים ממש כאילו היה חפץ או מוצר בעולם האמיתי ולא רק בעולם המקוון.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים01/12/09886 צפיות
שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו שניתן לרכוש שמות דומיין בעברית.

מאת: LoadMyDomainאינטרנט - כללי01/12/09913 צפיות
רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים29/11/091000 צפיות
קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את מאמר זה.

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים29/11/09864 צפיות
קניית דומיין היא אחת הפעולות הראשונות שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. אם עוד אין לכם שם דומיין, אז כדי שתמהרו לרכוש אחד, שכן דומיין טוב, עשוי להיחטף....

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213645 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica