חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית דומיין – מורה נבוכים!

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים29/11/2009864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית דומיין היא אחת הפעולות הראשונות שיש לעשות בטרם בונים אתר אינטרנט. אם עוד אין לכם שם דומיין, אז כדי שתמהרו לרכוש אחד, שכן דומיין טוב, עשוי להיחטף....
בשורות הבאות ננסה לעמוד על כל האלמנטים החשובים שיש לקחת בחשבון טרם קניית דומיין:

קניית דומיין – קונספט ומרקטינג

חשוב להבין כי ישנה משמעות שיווקית עצומה לבחירת שם הדומיין. קניית דומיין צריכה להגיע לאחר מחשבה אודות המסר שאותו אתם רוצים להעביר לגולשים, כמו גם שעליו להיות אטרקטיבי. אותו שם דומיין ילווה אתכם למשך תקופה ארוכה, באמצעותו יגיעו אל האתר שלכם ולכן עליו להיות קליט.
אם יש לאתר שלכם קונספט מסוים, על אותו שם דומיין להעביר את הקונספט הזה, על מנת שגולשים יוכלו לקשר בין האופן שבו מגיעים אל האתר שלכם לבין מה שיש לאתר שלכם להציע.
כמו כן, יש לרכוש דומיין קליט, ומומחי שיווק ממליצים לרכוש דומיין – קצר. והקשר בין השניים ברור: קניית דומיין קצר וקליט - ייזכר טוב יותר מדומיין מסורבל הרווי בתווים.

קניית דומיין ורלוונטיות

קניית דומיין איננה מתרחשת בחלל הריק. ככלות הכול כאשר חשבנו על הקמת אתר היה לנו חזון מסוים או תוכנית עסקית. אנשים מסוימים מקימים אתר אינטרנט כדי למכור מוצרים, אחרים מקימים אתר על מנת למכור שירותים – על כן, בעת קניית דומיין יש לקחת בחשבון את עולם התוכן של האתר. רצוי לבחור דומיין בעל רלוונטיות לתוכן האתר, שכן אין טעם, למשל, להשקיע כסף ברכישת דומיין שטומן בחובו מילים מעולם הכלכלה המיועד לאתר שמוכר מוצרים לתינוקות.

קונים דומיין !

קניית דומיין איננה פעולה מורכבת. אם כבר בחרתם דומיין, עליכם לבדוק אם הוא פנוי או תפוס. תוכלו לעשות כן במספר רב של אתרים שמציעים קניית דומיין. אם לא מצאתם, תמיד תוכלו לגשת לאתר איגוד האינטרנט הישראלי :www.isoc.org.il, ושם לבדוק באם הדומיין שחשבתם עליו פנוי או תפוס.

במידה והדומיין פנוי – מזל טוב! תהליך המיתוג שלכם ברשת עומד להתחיל....
אך במידה והדומיין שבחרתם איננו פנוי- אל דאגה, יש פתרונות יצירתיים. כך למשל, אם חשבת על קניית דומיין בעל שם קליט, רלוונטי ואטרקטיבי בעל סיומת co.il – אך הוא תפוס, תמיד תוכלו לחפש את אותו שם דומיין, רק שתהיה לו סיומת שונה, למשל, .info או .net
אם אתם בכלל פונים לקהל יעד בינלאומי – אז כדי לרכוש דומיין בעל סיומת .com
כמו כן, אם חשבתם על קניית דומיין שכבר תפוס – תוכלו לנסות ליצור קשר עם בעל האתר – ולנסות לרכוש ממנו את שם הדומיין.

אם כן, נראה כי קניית דומיין איננה פעולה מורכבת מדי, אם תפעלו לפי הכללים, תוכלו לרכוש דומיין איכותי שיחזק את הקונספט שלכם ויתרום למיתוג העסקי שלכם ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadMyDomain

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים07/12/091008 צפיות
דומיין פירושו בעברית שם מתחם כך שאם ביצעתם רכישת דומיין,רכשתם לעצמכם טריטוריה אינטרנטית. לא פעם חובבי אינטרנט, מתחילים בתהליך רכישת דומיין עוד לפני שחשבו על קונספט לאתר האינטרנט שיבנה תחת אותו דומיין

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091168 צפיות
במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות בשימוש בשירותיה של חברה ישראלית ושירותיה של חברה בינלאומית, במטרה לעזור לכם לרכוש דומיין לאתר שלכם - במינימום תסכולים.

מאת: LoadMyDomainמיתוג אישי 07/12/091024 צפיות
כיום ברור לכל אדם אשר מעורב באופן כלשהו בעולם האינטרנט כי דומיין הוא רכוש לכל דבר – הוא מבצע פונקציה כלשהי והוא משפיע על פעולותיהם של אנשים ממש כאילו היה חפץ או מוצר בעולם האמיתי ולא רק בעולם המקוון.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים01/12/09886 צפיות
שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו שניתן לרכוש שמות דומיין בעברית.

מאת: LoadMyDomainאינטרנט - כללי01/12/09913 צפיות
רשת האינטרנט הולכת וגדלה וכיום, ניתן לרשום דומיין ולהקים אתר אינטרנט במספר דקות. ישנם בעלי אתרים רבים המחזיקים ברשותם מספר רב של אתרי אינטרנט ושמות דומיין.

מאת: LoadMyDomainקידום אתרים29/11/091001 צפיות
קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את מאמר זה.

מאת: LoadMyDomainבניית אתרים24/11/091030 צפיות
רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213645 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica