חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן

מאת: צילה קלסנרקייטרינג03/12/20131466 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע עדיף להזמין קייטרינג לשבת חתן בשרי

בשעה טובה הבן עולה לתורה בפעם הראשונה או שבקרוב הוא עומד להיכנס מתחת לחופה. כשאירוע כמו שבת חתן מתרחש, כולם שמחים ונרגשים. בני המשפחה הקרובים, משני הצדדים יגיעו ליום המרגש, ועל ההורים של בעל השמחה, לדאוג שיהיה כיבוד עשיר, טרי וטעים. במיוחד כשמדובר באירוע כמו שבת חתן, כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן בשרי, עם תפריט עשיר במיוחד. סוג של קייטרינג לשבת חתן בשרי שמאד אהוב על כולם, הוא קייטרינג המבוסס על מנות עוף. קייטרינג מנות עוף מלווה בתוספות חמות וסלטים. מומלץ לשלב בין מנות בשריות שונות על מנת לקלוע לטעמם של כלל המוזמנים. לכן, נהוג לשלב בין מנות עוף, דג ובקר. קייטרינג מנות עוף מציע מגוון עשיר של מנות כמו, פרגיות על האש, פרגיות במרינדה, עוף צלוי עם ירקות שורש, עופיונים ממולאים, עוף מוקפץ, חזה עוף עם עשבי תיבול, כנפיים ועוד.

אילו תוספת כדאי שיהיו בתפריט בקייטרינג של מנות עוף

אם החלטתם להגיש קייטרינג לשבת חתן על בסיס מנות עוף, ישנן מספר תוספות שמשתלבות מעולה עם מנות העוף. בין התוספות הפופולאריות ביותר ניתן למצוא: לחמים, סלטים, קדרת ירקות שורש, תפוחי אדמה אפויים, ירקות מוקפצים בסויה, אורז עם עדשים, אורז מג'דרה ועוד. כדי שכולם יהיו מרוצים, מומלץ להוסיף למנות הבשריות המיוחדות, גם מנות בשר קלאסיות, במיוחד אם בקהל יש הרבה ילדים. אי אפשר לטעות כשמוסיפים למנות הבשריות, שיפודי פרגיות, שניצלים, שניצלונים, קציצות עוף עסיסיות וכדומה. מומלץ לערוך השוואה בין ההצעות של מספר חברות קייטרינג שמציעות את שירותיהן כולל הגשה, שולחנות, כסאות וציוד להגשה. רצוי לבדוק גם את תנאי הניקיון של המטבח של חברת הקייטרינג ואם חומרי הגלם המוגשים, טריים ובאיכות מעולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צילה קלסנר

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148643 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: צילה קלסנרגינון22/12/132535 צפיות
מהי המשמעות של עבודת גיזום עצים? ובאילו מקרים מזמינים חברה המעניקה שירותי גינון?

מאת: צילה קלסנראופנה22/12/139541 צפיות
כובעים בארץ הם הרבה מעבר לכובע הצבר. עולם הכובעים מכיל בתוכו סוגים שונים של כובעים, עשויים מחומרי גלם מועטים, אך עם מגוון עשיר של עיצובים ודוגמאות.

מאת: צילה קלסנרשיפוצים15/12/131165 צפיות
מבחינת עיצוב ויופי, מדרגות שיש נחשבות למדרגות היפות והמבוקשות ביותר. מדרגות שיש הן קלאסיות, אלגנטיות ויוקרתיות, ועולות באיכות ובחוזק שלהן על מדרגות עשויות מחומרי גלם אחרים. על מנת להתאים את עיצוב המדרגות לעיצוב החלל הקיים או הנבנה, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע, כמו אדריכלי או מעצבי פנים.

מאת: צילה קלסנרבניין ואחזקה - כללי15/12/131054 צפיות
שם נוסף של בנייה ירוקה הוא בנייה בת קיימא. הגדרה נוספת זו קשורה לניסיון של בנייה ירוקה לשמור על תהליכים מסוימים לאורך זמן. בעזרת עקרונותיה המתקדמים של הבנייה הירוקה, אזרחים רבים הרוכשים את בתיהם שנבנו בשיטה זו, יכולים ליהנות מחיסכון בהוצאותיהם במהלך השנים הבאות.

מאת: צילה קלסנריין ואלכוהול09/12/138604 צפיות
אם אתם חובבי בירה במיוחד, ויש לכם חדר פנוי בבית, גישה טכנית והרבה תעוזה, אתם יכולים להקים בביתכם מבשלת בירה ביתית. בעזרת הרבה רצון, הכלים הנכונים, ועם חומרי גלם מתאימים הנדרשים לתהליך של הכנת בירה ביתית, אתם יכולים להפוך ליצרני בירה ביתית משובחת.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192885 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183090 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182298 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181704 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181628 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181452 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181509 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica