חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כדאי לדעת על גיזום עצים

מאת: צילה קלסנרגינון22/12/20132538 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי המשמעות של עבודת גיזום עצים

גיזום עצים הינו חלק בלתי נפרד מעבודות התחזוקה הנעשות בכל גינה או גן. בעיני רבים משימה של גיזום עצים נראית כמשימה פשוטה ולא מורכבת. בגלל החשיבות שלה, חשוב שמי שיבצע אותה, יהיו גוזמים מיומנים. גיזום עצים שגוי או מוגזם יזיק לצמחים וישפיע על המשך הצמיחה שלהם. גיזום עצים ושיחים הוא חלק אינטגראלי מהטיפול בצמחייה המקיפה את הבת, או מצויה בחצר או בגינה. עבודת גיזום עצים או שיחים שוטפת או תקופתית חשובה גם מסיבות של אסתטיקה וניקיון, אך גם מטעמי נוחות. וכמובן שהיא תורמת גם לשיפור של העיצוב של חזות הבית. ניתן לקבל שירות של גיזום עצים ושיחים מחברות העוסקות בנושא. אפשר לשכור את שירותיה של חברת גינון באופן שוטף או פר עבודה, לפי הצורך.

באילו מקרים מזמינים חברה המעניקה שירותי גינון

כל מי שהשקיע ממיטב כספו וגם לא מעט זמן בהקמת גינה בביתו, מבין שכדי לשמור על השקעתו הוא חייב לטפח ולטפל בצמחים ששתל בגנו. מי שאין לו פנאי או ידע מספק כדי לטפל בצמחים הגדלים בגינתו, כדאי לו להעסיק חברת גינון מקצועית. הפיתוי להעסיק גנן מזדמן, ששירותיו עשויים להיות זולים, אך גם טיב עבודתו יהיה בהתאם, עלול להיות גדול, אך הרווח וההפסד צועדים ביחד במקרה הזה. כדאי להשקיע בהבאת חברת גינון מקצועית עם עובדים מיומנים, שתטפח ותשמור על ההשקעה שלכם. בין השירותים הניתנים ע"י חברות גינון, נמצא גם את השירות של גיזום עצים ושיחים. תהליך של גיזום עצים נדרש כשהעץ נראה מוזנח והענפים שלו מפריעים למעבר. הענפים המפריעים עלולים גם להוות סכנה של ממש אם הם מתקרבים מדי לבית או לחוטי חשמל. במקרים אלה, הם הופכים למפגע בטיחותי, מצב שניתן לשנות, ע"י הזמנה של חברת גינון מקצועית המעסיקה גוזמים מיומנים.

מתי להזמין גיזום עצים וכמה לגזום

אם הולכים לפי הספר, התדירות של תהליך של גיזום עצים היא בין פעם בחודש לפעם בשנה, תלוי בסוג הצמחים הקיימים בגינה או בחצר. גיזום עצים עבור עצים גדולים צריך להיעשות, לפחות פעם בשנה. העונות המועדפות לגיזום של רוב העצים הן באביב או בסוף הקיץ. אלה תקופות שבהן יותר קל לבצע את העבודה. מה שהכי חשוב זה לבצע את עבודות הגיזום לפני שמגיע החורף הבא. ישנם עצים שעדיף לגזום דווקא בסתיו או בחורף. למשל, עצים מחטיים או עצים נשירים. באופן עקרוני, גיזום עצים זאת עבודה שחשוב לבצע אותה לפני החורף, עונה שבה סופות ורוחות עזות עלולות להפיל עצים שלמים, במקרה הגרוע, או לתלוש ענפים במקרה הטוב. אלה מקרים שעלולים להיות מסוכנים ולסכן חיי אדם.

לעבודה של גיזום עצים מזמינים גוזם עצים מקצועי

כשאתם מעוניינים שיבצעו עבורכם עבודות של גיזום עצים, מומלץ להזמין חברת גינון איכותית המעסיקה גוזמים מקצועיים. אם אתם מעסיקים חברת גינון באופן שוטף, שמגיעה אליכם פעם בחודש, שירותי החברה כוללים גיזום עצים. גם אם אתם מכירים גנן טוב ואמין, לא כל גנן יודע לגזום עצים, הוא בעל ניסיון בגיזום עצים או שיש לו את הכלים המתאימים לביצוע העבודה. לפני שאתם סוגרים עם חברת גינון או גנן מקצועי על עבודות גינון בביתכם, חשוב לבדוק המלצות על עבודות קודמות של החברה או הגנן, האם הם בעלי ניסיון בעבודות של גיזום עצים, וכמובן, האם ברשותם הכלים המיוחדים הנדרשים לביצוע העבודות. פרט נוסף ולא פחות חשוב, האם הגנן שיגיע אליכם לעבודות הגיזום, הוא בעל ניסיון בגיזום של העצים הקיימים אצלכם בגינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צילה קלסנר

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148650 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: צילה קלסנראופנה22/12/139547 צפיות
כובעים בארץ הם הרבה מעבר לכובע הצבר. עולם הכובעים מכיל בתוכו סוגים שונים של כובעים, עשויים מחומרי גלם מועטים, אך עם מגוון עשיר של עיצובים ודוגמאות.

מאת: צילה קלסנרשיפוצים15/12/131169 צפיות
מבחינת עיצוב ויופי, מדרגות שיש נחשבות למדרגות היפות והמבוקשות ביותר. מדרגות שיש הן קלאסיות, אלגנטיות ויוקרתיות, ועולות באיכות ובחוזק שלהן על מדרגות עשויות מחומרי גלם אחרים. על מנת להתאים את עיצוב המדרגות לעיצוב החלל הקיים או הנבנה, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע, כמו אדריכלי או מעצבי פנים.

מאת: צילה קלסנרבניין ואחזקה - כללי15/12/131058 צפיות
שם נוסף של בנייה ירוקה הוא בנייה בת קיימא. הגדרה נוספת זו קשורה לניסיון של בנייה ירוקה לשמור על תהליכים מסוימים לאורך זמן. בעזרת עקרונותיה המתקדמים של הבנייה הירוקה, אזרחים רבים הרוכשים את בתיהם שנבנו בשיטה זו, יכולים ליהנות מחיסכון בהוצאותיהם במהלך השנים הבאות.

מאת: צילה קלסנריין ואלכוהול09/12/138607 צפיות
אם אתם חובבי בירה במיוחד, ויש לכם חדר פנוי בבית, גישה טכנית והרבה תעוזה, אתם יכולים להקים בביתכם מבשלת בירה ביתית. בעזרת הרבה רצון, הכלים הנכונים, ועם חומרי גלם מתאימים הנדרשים לתהליך של הכנת בירה ביתית, אתם יכולים להפוך ליצרני בירה ביתית משובחת.

מאת: צילה קלסנרקייטרינג03/12/131473 צפיות
כשאירוע כמו שבת חתן מתרחש, כולם שמחים ונרגשים. בני המשפחה הקרובים, משני הצדדים יגיעו ליום המרגש, ועל ההורים של בעל השמחה, לדאוג שיהיה כיבוד עשיר, טרי וטעים. במיוחד כשמדובר באירוע כמו שבת חתן, כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן בשרי, עם תפריט עשיר במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811239 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica