חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך מנקים מוניטין שלילי באינטרנט- הוראות הפעלה

מאת: דניאל seoגאדג'טים04/12/20131215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

סובלים ממוניטין שלילי באינטרנט? לא נורא, זה ממש לא סוף העולם. האמת היא שהרבה מאוד אנשים סובלים מהבעיות הללו. בתקופה שבה העיתונות נהנית מחופש בלתי מוגבל של אפשרויות לכתוב על מי שרוצים, מה שרוצים.

מסתבר שהרבה מאוד אנשי ציבור הגונים ופוליטיקאים ואפילו אנשי עסקים שלא עשו לאף אחד שום דבר רע, סובלים מכתבה כזו או אחרת שהדביק עיתונאי כל שהוא. בין אם זה באינטרנט או בעיתונים. כך אל דאגה- זה נפוץ מאוד.

אז הנה כמה הוראות לטיפול בבעיות המוניטין השלילי שלכם באינטרנט

א. דבר ראשון חייבים לשים לב היטב למי כתב את הדברים הללו עליכם. למה זה משנה? האמת היא שזה די משנה. הסיבה היא שאם הלכלוך נמצא בתוך איזה אתר אינטרנט משני, אז המצב יחסית פשוט.

בהנחה שזה אתרים קטנים, אז ניתן בקלות יחסית להוריד את האתרים הללו למטה, לעומת זאת אם מדובר באתר חדשות גדול, אז זה כבר עניין אחר לגמרי. אם זה אחד האתרים המובילים בישראל, אז יש בעיה אמיתית, כמו ynetאו דומיו, יהיה הרבה יותר קשה. עדיין אפשרי, רק הרבה יותר קשה.

ב. אז הנה השלב התפעולי הראשון. חשוב לשים לב האם המוניטין השלילי, תקוע על השם שלכם, או על שם העסק שלכם. הכוונה היא שמתי בעצם עולות הכתבות השליליות עליכם בגוגל? האם זה כאשר רושמים את השם שלכם? שם החברה שלכם? או מתי? איזה מילת מפתח צריך להקיש בגוגל, כדי להיתקל בכתבות הללו?

ג. נניח שהכתבות השליליות, עולות כאשר מקלידים את השם ישראל ישראלי, כבר יש לנו כיוון פעולה אחד, שזה התחלה. עכשיו אנחנו יודעים במה אנחנו צריכים להתמקד.

עכשיו מגיעים לפעולה הבאה, בואו נתחיל בזה שניצור כעשרים כתבות חדשות אשר הנושא העיקרי שלהן הוא ישראל ישראלי, התוכן יתאר את הפעילות שלו למען החברה, את העשייה העסקית שלו, דברים שהוא עושה בכללי, מה אנשים או שותפים לדרך אומרים עליו, ציתותים ממנו, או כל דבר אחר שעולה לכם בראש בעצם. הכול עובד. בוא נשמור את הכתבות לפחות 400 מילים וכדאי מאוד שיופיעו בהן פעם או פעמיים הביטוי ישראל ישראלי.

ד. לאחר שהכתבות מוכנות כבר הגיע הזמן להתחיל לעבוד. הרעיון הוא לבצע את שתי הפעולות הבאות בד בבד, הכוונה היא שמבצעים את הדברים סימולטנית. קצת מהפעולה הראשונה וקצת מהפעולה השנייה.

1. הפעולה הראשונה היא לפרסם שלושה מאמרים מתוך החדשים שהכנתם, הכוונה היא להשתמש במאמרים היותר טובים מתוך אלו שהכנתם. תמיד יש מאמרים פחות טובים ויותר טובים. להתחיל את הפרסום שלהם לאט לאט ובקצת אחיד.

2. תוך כדי זה להתחיל לפרסם את המאמרים הפחות טובים, תוך כדי ששמים בגוף המאמר את הקישור למאמרים הטובים. הכוונה היא לשים לינק שיוצא מתוך הטקסט, בביטוי המדויק שאנחנו רוצים לקדם.

אז אם רוצים לנקות את הביטוי חברת ישראל ישראלי, אז מתוך המאמרים שמיועדים לקישורים, מוציאים קישורים שנראים ככה, חברת ישראל ישראלי, כאשר הלינק מוביל לאחד המאמרים הטובים שאותם אנחנו רוצים לדחוף למעלה.

הרעיון כאן הוא ליצור סולם של קישורים בין אתרים שמתמחים באותו נושא בדיוק, ובאעצם ממליצים אחד על השני, מה שיש כאן זה המלצות בין אתרים( יותר נכון דפי אינטרנט, כאשר הקישורים הם משמשים כהמלצה בעצם).

3. עכשיו השלב האחרון הוא בעצם לעזור לכל המאמרים להיתפס בגוגל ולקבל הכרה על ידי מנועי חיפוש. זה כלל לא מסובך, אפילו ניתן להגיד שזה החלק הפשוט יותר. בעצם לוקחים את כל המאמרים הללו ומפרסמים אותם גם בפייסבוק, גם בטוויטר, או כל מה שיש לכם. ככה  ניתן להם כוח נוסף.

 



תגיות המאמר: ניקוי מוניטין שלילי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161833 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151893 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152529 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148398 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica