חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סאמר סקול - קייטנת קיץ

מאת: מיכאל רומנסקיחינוך ילדים18/12/2013891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין המאפיינים החזקים ביותר של התקופה שלפני החופש הגדול היא החרדה ההורית מפני החודשיים הקרובים במהלכם יצטרכו למצוא פתרון לילדיהם. ישנן כל כך הרבה קייטנות בשוק הישראלי וכל כך הרבה פתרונות מסוגים שונים, עד שקשה לברור את המוץ מן התבן. מעבר לכך שישנם כיום לא מעט חאפרים בתחום שמפעילים קייטנות מבלי שיש להם את האישורים המתאימים ומעבר לכך שרוב הפתרונות מתאימים רק למספר שבועות ולא לכל הקיץ, מי בכלל אמר שהקיץ היא עונה שבה צריך לבזבז את הזמן בפעילויות מטופשות? מדוע שבמהלך החופשה לא ניתן יהיה לשלוח את הילדים למקום שבו יוכלו לצבור חוויות, ליהנות ללא הפסקה, ליצור חברויות עם ילדים בני גילם ובנוסף גם ללמוד דבר או שניים כמו למשל אנגלית? הפתרון המוצלח ביותר שעושה בשנים האחרונות עלייה לארץ הוא ללא ספק סאמר סקול.

מה זה בדיוק סאמר סקול?

מהתרגום המילולי אתם יכולים להבין כי מדובר על סוג של בית ספר שפועל בעונת הקיץ. עם זאת, בניגוד לבית הספר שלו ניתן היה בידיהם לבחור, היו מעדיפים שלא לחזור אליו עוד, הרי שלסאמר סקול, רוצים הילדים והנערים לחזור שנה אחרי שנה אחרי שנה ואף פעם לא יודעים ממנו שובע. סאמר סקול היא מסגרת חברתית בה לוקחים הילדים חלק בעונת הקיץ כאשר בתי הספר לא עובדים. מדובר על סוג של קייטנה בה הילדים לא חוזרים הביתה בצהרי היום, אלא נשארים לישון בה. בעבר המושג היה זר מאוד לאוזניים ישראליות, אך באירופה ובארצות הברית מדובר על מושג מוכר ועל פתרון פופולארי ביותר לחודשי הקיץ. ההיגיון שעומד מאחורי הסאמר סקול פשוט מאוד - אין שום סיבה שהילדים יהפכו לנטל במהלך חודשי הקיץ. סאמר סקול איכותי יכול לדאוג לכך שהילדים יבלו כמו שצריך, ילמדו דבר או שניים וכך גם להורים יכולה להיות חפשה מצוינת. במידה ועד היום חששתם מאוד מן הקיץ, זה הזמן לנשום לרווחה.

אילו פעילויות מתבצעות בסאמר סקול הישראלי?

בסאמר סקול הישראלי מתקיימות פעילויות רבות בהתאם לבחירתכם ולהעדפות של הילדים שלכם. כך למשל ניתן להכניס את הילדים למסגרת בה לוקחים חלק תלמידים ממקומות שונים בעולם ולחשוף אותם לתרבויות שונות ולשפות שונות, לשפר את מיומנויות יצירת הקשרים שלהם, לעזור להם לגלגל את האנגלית על הלשון ותוך כדי ליהנות בצורה בלתי רגילה. ישנם מסלולים שונים בכל סאמר סקול כדי שתוכלו להיות בטוחים שאף ילד לא ישתעמם. דוגמאות למסלולים הן למשל מסלול אילוף כלבים לילדים חובבי חיות, מסלול גלישת גלים לילדים ההרפתקנים שבחבורה, מסלול סטיילינג ועיצוב אופנה לבנות ולבנים עם החוש הנכון, מסלול שחייה, מסלול שפות ועוד.

לסיכום, כל ילד יכול למצוא את עצמו בסאמר סקול איכותי. מדובר על פתרון מושלם שמצד אחד מסב הנאה עצומה לילדים ומצד שני ראש שקט ושנת צהריים טובה להורים. נשמע מושלם, לא?

 



תגיות המאמר: סאמר סקול, קייטנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196323 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196282 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915820 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196306 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196212 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915632 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193834 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica