חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצת נפש יסייעו לך להיגמל מהאייפון

מאת: עצת נפשאימון אישי - כללי11/03/20141249 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האייפון מקשה עלינו להיות מרוכזים במה שאנחנו עושים. בכל פעילות שאנו עושים אנו מתוקשרים איתו. בודקים באופן סדיר אם קבלנו הודעות או מיילים חדשים ומחפשים אם יש איזה עדכונים שנכנסו אליו ושאולי פספסנו ואנחנו לא מודעים אליהם.

סקר "גוגל" קובע כי ב- 2013 ישראל היא המדינה המכורה ביותר לסמארטפונים. 57% מבעלי הפלאפונים הם בעלי סמארטפונים. הישראלים מחפשים באינטרנט, גולשים ברשתות חברתיות וצופים בסרטוני וידאו ביוטיוב יותר מכל מדינה אחרת בעולם.

עיסוק יתר בטלפונים החכמים

מחקרים עדכניים אחרים מראים כי השימוש היומי הממוצע של בעלי הסמארטפון הוא שעתיים ורבע ביום שמתוכם רק שתיים עשרה דקות בלבד מיועדות לשיחות טלפון. שאר הזמן מושקע בעיקר בשליחת הודעות, בדיקת מיילים, עדכון נתונים ושימוש באפליקציות השונות. עובדה היא, שככל שגובר השימוש בסמארטפונים, ההתמכרות גואה. תחושת הריקנות, חוסר השקט, העצבנות והצורך בסיפוק מיידי ותמידי גוברים. רבים לא מוצאים את הדרך כיצד לאזן בין הצורך האמיתי שלהם בסמארטפון לבין ההתמכרות אליו.

אם גם אתה מרגיש שהתמכרת ושהסמארטפון גורם לך לאבד איזון בחייך וברצונך ללמוד לווסת את הצורך שאותו אתה מרגיש וללמוד לסגל לעצמך מערכת בחירות וחיים בריאה יותר אתה מוזמן לפנות למרכז הסיוע "עצת נפש". סייעי "עצת נפש" יבנו יחד איתך תוכנית עבודה להתמודדות נכונה.

מרכז הסיוע "עצת נפש" הוא ארגון המושיט יד לגברים צעירים ומבוגרים, הורים, מורים ואנשי חינוך, המתמודדים מול סוגיות של תקיפה מינית, נטיות הפוכות הומוסקסואליות, אובססיות ודחפים מיניים והתמכרותיים, התמכרות לפייסבוק ולאינטרנט.

 

התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הסיוע "עצת נפש" הוא ארגון המושיט יד לגברים צעירים ומבוגרים, הורים, מורים ואנשי חינוך, המתמודדים מול סוגיות של תקיפה מינית, נטיות הפוכות הומוסקסואליות, אובססיות ודחפים מיניים והתמכרותיים, התמכרות לפייסבוק ולאינטרנט.
התקשרו לעצת נפש. כי יש מי שיעזור. 02-6541899

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עצת נפש

מאת: עצת נפשחברה ומדינה - כללי02/12/1311251 צפיות
ד"ר רוברט ספיצר הוא פסיכולוג בעל שם עולמי שעמד בשנת 1973 בראש הAPA" – " (ארגון הפסיכולוגיים האמריקאי). בשנה זו החליט ספיצר להוציא את ההומוסקסואליות מה-"DSM" – ספר אבחון מחלות הנפש. מיד לאחר מכן החלה תנועה מסיבית של מטפלים שהצטרפו לגישתו של ספיצר שהומוסקסואליות איננה מחלת נפש ושהיא אינה בת שינוי וטיפול. לעומתם, פסיכיאטרים חשובים, פסיכולוגים, חוקרי מדע ואנשי אקדמיה מכובדים נכנסו לארון, מחשש להיראות או להיתפס לא לגיטימיים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132147 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205518 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173134 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173127 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162644 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica