חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי לנהל תיקי השקעות בבית השקעות מבוסס

מאת: מיכאל רומנסקיהשקעות27/04/20141002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מעוניינים למצוא אפיק השקעה שיוכל לקחת את החסכונות האישיים או המשפחתיים בדרך למעלה, צריך לשקול היטב את הדרך שבה רוצים להצליח. כאשר לא כל השחקנים המעורבים במשחק הפיננסי של ההשקעות נוהגים תמיד באחריות המתבקשת וכאשר יש גופים שלא מצליחים להשיג ללקוח תשואה ראויה, חשוב להבין היטב את המשמעות של ניהול תיקים אחראי ומוביל.

שלא כמו במקרה של מנהלי השקעות שמציעים את שירותיהם באופן פרטי, כאשר בוחרים לצעוד יד ביד עם בית השקעות מבוסס זוכים לכמה יתרונות חשובים במיוחד. כאשר בוחרים להתקדם ולצמוח עם בית השקעות, מדובר על מערך שלם של מומחים שעוקבים אחר ההצלחה של הלקוחות. כאשר מדובר על מוסד פיננסי אמין ובעל ניסיון, מוסד כדוגמת בית השקעות מגדל שוקי הון, אפשר באמת לדעת שהכסף נמצא בידיים טובות. רק גוף פיננסי יציב, שפועל עשרות בשנים ומנהל עשרות מיליארדים של שקלים, יכול לדאוג ללקוח ולצרכיו המשתנים וכדאי לדעת מדוע כך הם פני הדברים.

לבחור את הטוב ביותר

כאשר בוחרים לפנות לבית השקעות בעל מוניטין, כזה שיש מאחוריו שנים רבות של ניסיון, מדובר על בחירה בטוב ביותר. הבחירה הזאת מצליחה להוכיח את עצמה בזכות שני דברים מרכזיים - מחויבות ללקוח ומקצוענות חסרת פשרות.

את ההיבט של מחויבות ללקוח נסביר באמצעות סקירה קצרה אודות ההבדלים שבין לקוחות שונים. בהחלטות בכלל ובהחלטות כלכליות בפרט, אנשים נבדלים ביניהם במוכנות לקחת סיכונים. אנשים מסוימים מוכנים להסתכן יותר אם תובטח להם תשואה מקסימלית. אחרים יעדיפו להסתפק בתשואה סולידית יותר בתנאי שההשקעה תנוהל תחת סיכון נמוך יותר.

מחויבותו של בית השקעות מוביל ללקוחותיו השונים, גדולים וקטנים כאחד, ניכרת בבניית תיקי השקעות על פי פרופיל הלקוח, על פי נתוניו האישיים ועל פי העדפתו האישית. בית השקעות מחויב באמת ישכיל לספק לכל לקוח את המענה המתאים ביותר לצרכים שאותם הוא מעלה.

לא מתפשרים

כל מי שעוסק בניהול השקעות וכל מי שמבין בהשקעות ברחבי העולם יודע שכדי להצליח אסור להתפשר ואסור לבחור בקיצורי דרך. זוהי הסיבה לכך שבית השקעות מוביל, שמצליח לעשות חיל במשך שנים רבות, לא יכול להתפשר על איכות כוח האדם שאותו הוא מעסיק.

בית השקעות מבוסס חייב להתבסס על מחלקת מחקר בעלת שיניים, כזאת שלומדת את השוק ולא מנסה לשחק בנתונים ולעוות אותם. מוסד פיננסי יעיל ומצליח יבחר להעסיק מנהלי תיקים, מנהלי השקעות, אנליסטים ויועצים מהשורה הראשונה. רק באמצעות בחירה נכונה באנשים הנכונים ניתן לבצע בחירות נכונות בהחלטות ההשקעה. לכן, רק בתי השקעות שלא מעגלים פינות ואשר מספקים ללקוחותיהם את מעטפת השירות הטובה והמקצועית ביותר, יכולים לעשות את מלאכתם נאמנה.

לא לוקחים סיכונים

לפני סיום נספר על סיבה נוספת שבגינה הבחירה בבית השעות יציב ומוביל מהווה החלטת השקעה נבונה. בית השקעות מוביל חייב להשקיע גם בבניית מנגנוני בקרה ואבטחה מובילים ומתקדמים. מנגנוני בקרה אלו, שחיוניים מאין כמותם לצורך התנהלות תקינה ואפקטיבית, נשענת על קציני ציות ובקרה מנוסים ואחראיים. במקביל, גם קיומם של מנגנוני מעקב ממוחשבים וחשבונאיים משלימים את התמונה למען השקט הנפשי של כל לקוח ולקוח.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144852 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144890 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161465 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica