חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט

מכירת כרטיסים באינטרנט

עד לפני מספר שנים נאלצו מארגני ומפיקי האירועים למכור את הכרטיסים בקופות מאוישות. הלקוחות נאלצו בכל פעם שרצו להזמין כרטיסים להצגה או להופעה לעקוב אחרי שעות הפתיחה של האולם או המקום בו עומדת להיערך ההופעה, לבזבז זמן רב בתורים ארוכים ומייגעים ולעיתים ללא הצלחה כי לא הספיקו להגיע בזמן לקופה או שהכרטיסים נגמרו בטרם הגעתם לראש התור. כיום, בעידן האינטרנט, יש פתרון מתקדם, איכותי ויעיל למארגני האירועים באמצעות מערכת מכירת כרטיסים אונליין.

באמצעות מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט מאפשרים ללקוחות להזמין כרטיסים לרוב המופעים וההצגות בכל שעה ולפי הזמן המתאים ביותר להם. קופת הכרטיסים האלקטרונית באינטרנט פתוחה מסביב לשעון ולכן הלקוחות אינם צריכים לבקש רשות מהבוס כדי להגיע לקופה או לעמוד בתור כאשר חם או קר ויורד גשם. הלקוחות גולשים לאתר בזמנם החופשי, מאתרים בקלותאת ההצגה או ההופעה המעניינת אותם ובתוך מספר צעדים משלימים את ההזמנה ומשלמים באמצעות כרטיס אשראי.

מכירה יעילה, בטוחה ומהירה של כרטיסים ישראלים ידועים כאוהבי מופעים וכשוחרי תרבות וכדי להגיע לקהל יעד רחב חשוב להפעיל מערכת למכירת הכרטיסים באינטרנט. באמצעות תוכנת מכירת כרטיסים אונליין יכול מארגן האירוע לספק מידע מוקדם על תחילת המכירה של הכרטיסים, להציע מידע מגוון על האירוע כולל תמונות וקישורים, להציע לקהל הלקוחות הצעות והטבות משתלמות כדי לעודד את מכירת הכרטיסים וכן לעודד את מכירת הכרטיסים המוקדמת באמצעות פרסום מבצעים משתלמים או בעזרת הנחות והטבות משתלמות ללקוח.

בנוסף, באמצעות מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט ניתן להקים מועדון לקוחות ולשלוח ניוזלטרים והודעות מוקדמות על הופעות חדשות, הצגות העומדות לעלות בקרוב בתיאטראות השונים ומידע על מגוון אירועים נוספים. כך, מפיק האירוע יכול להגביר את מכירת הכרטיסים ולעניין את לקוחותיו באירועים נוספים העומדים להתקיים בקרוב או במקביל. כמו כן, באמצעות התוכנה ניתן להפיק דוחות פעילות בזמן אמת, לקבל תשלומים ישירות לחשבון הבנק ולשלוט במכירת הכרטיסים בקלות ובנוחות.מבצעים והנחות ברגע האחרון יש מקרים רבים בהם נשאר עודף כרטיסים ומארגן האירוע מעוניין למכור את הכרטיסים בהנחה על מנת למלא את האולם.

מנויי מערכת מכירת כרטיסים באינטרנט יכולים לקבל מידע עדכני על הנחות ומבצעי הרגע האחרון וכך לרכוש כרטיסים להופעות, להצגות ולמגוון אירועים נוספים בהנחות אטרקטיביות, לעיתים עד חמישים אחוז הנחה. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר עוד היום אם אחד האתרים שמציע מערכת כזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור תורג׳מן

מאת: מור תורג׳מןמסחר אלקטרוני21/05/152358 צפיות
כאשר מתכננים אירוע רב משתתפים כגון משחק ספורט, הופעה, מסיבה גדולה וכו' יש לדאוג להרבה מאוד פרטים. ההתמודדות עם הקהל הגדול דורשת הרבה היערכות מראש, ושימוש רב בכח אדם לצורך הקמת האירוע והפירוק שלו, אבטחה וסדרנות, ניקיון, מכירה ועוד ועוד. אחד מן האלמנטים הרבים שיש לדאוג להם באירועים כאלה הינו מכירת הכרטיסים. עד לא מזמן, נהוג היה לבזבז עוד משאבים וכח אדם על עניין זה- הכרטיסים היו נרכשים בקופות, או לחלופין דרך מענה טלפוני אנושי.

מאת: מור תורג׳מןשיווק באינטרנט10/03/151856 צפיות
מערכת למכירת כרטיסים– מה זה בכלל? האינטרנט נכנס לכל מקום בחיינו לפני כמה שנים, וקשה לנו לדמיין היום איך הסתדרנו בלעדיו. האינטרנט השתלט על כל תחום בחיינו ועושה לנו את החיים לנוחים יותר ופשוטים יותר. במאמר זה נסקור את שירות מערכות מכירת הכרטיסים וכיצד הוא תורם לשדרוג חוויית הרכישה לכל אחד מאיתנו.

מאת: מור תורג׳מןמסחר אלקטרוני22/01/151348 צפיות
בתחום מכירת הכרטיסים להופעות חשובה מאוד חווית הלקוח, שמירה על רמת שביעות רצון גבוה תבטיח את חזרתו גם בעתיד. כולם יודעים כמה חשוב לשמור על לקוח מרוצה, לקוח מרוצה הוא לקוח מפרגן, הוא לקוח שעושה פרסום והוא כמובן גם לקוח חוזר- וכך גם בתחום האירועים.

מאת: מור תורג׳מןתרבות דיגיטלית22/01/151762 צפיות
להרים כנס מוצלח ומושקע זה דבר אחד, אך למשוך אליו קהל זה דבר שני. כמו בכול דבר בתחום העסקים גם פה יש חשיבות לשיווק ולאופי מכירת הכרטיסים ועל כן מערכת הרישום לכנסים " מציעה פתרון ייחודי ואף מהפכני בתחום המכירה. התוכנה מאפשרת לכל אחד שמחובר לאינטרנט לרכוש כרטיסים באופן אינטואיטיבי ומהיר, מכאן שאין צורך להיות מחוברים למחשב או למדפסת ובטח שאין צורך להוריד תוכנה או לחכות למענה אנושי.

מאת: מור תורג׳מןעסקים - כללי24/10/131222 צפיות
ניהול אוטומטי של חניון מאפשר הפעלה מלאה ואוטומטית של מגרשי חניה בתשלום ע״י שימוש בטכנולוגיה.

מאת: מור תורג׳מןשימור לקוחות24/10/137564 צפיות
חיוב מחזורי באשראי מאפשר לעסקים לחייב לקוחות על בסיס חודשי בסכום קבוע או משתנה, באופן אוטומטי ומאובטח.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185098 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172764 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172559 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172462 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152962 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152229 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica