חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת כרטיסים להופעות באמצעות האינטרנט לשיפור חווית הלקוח

מאת: מור תורג׳מןמסחר אלקטרוני22/01/20151350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחום מכירת הכרטיסים להופעות חשובה מאוד חווית הלקוח, שמירה על רמת שביעות רצון גבוה תבטיח את חזרתו גם בעתיד. כולם יודעים כמה חשוב לשמור על לקוח מרוצה, לקוח מרוצה הוא לקוח מפרגן, הוא לקוח שעושה פרסום והוא כמובן גם לקוח חוזר- וכך גם בתחום האירועים.

ידוע שאין לזלזל בשום שלב שקשור ללקוח, גם לא בשלב הראשון בו הלקוח מבקש לרכוש כרטיס על מנת להגיע לאירוע. כבר משלב זה יש להבטיח שהלקוח יקבל את ההזמנה באופן אישי, שהוא יצליח להתנהל באופן פשוט והכי חשוב באופן מהיר- כי אנחנו הישראלים איננו אוהבים שמעכבים אותנו ובדיוק לשם כך קיימת מערכת רישום חכמה לאירועים.

דף מכירה אישי להופעה באינטרנט

מערכת שמוכרת כרטיסים להופעות מעניקה פתרון כביכול פשוט ומתבקש, אך גם כזה שהוא חדשני ואף מחוכם, פתרון שנכון לכל צורך ונוגע למכירת כרטיסים עבור אירועים מסוגים שונים. המערכת מאפשרת ליצור דף מכירה אישי שמכיל רק שדות רלוונטיים ואף עיצוב נעים שמתקשר עם מהות האירוע- וזאת כיוון שמדובר על מערכת גמישה שמאפשרת לערוך שינויים ועל כן כוללת מגוון אופציות עבור עיצוב והתאמות, ומכאן שהבסיס קבוע, אך כל אחד יכול לשנות בקלות. הליך שימוש אם עד היום על מנת לרכוש כרטיס לאירוע היה צריך לחכות זמן ממושך או להוציא את האוטו מהחנייה ולהגיע באופן עצמאי אל הקופות, הרי שכיום ניתן לרכוש כרטיס גם מהמיטה וזאת כל עוד יש גישה לאינטרנט. דף המכירה מוצג במהירות, (מוטב לקדם ולפרסם אותו בשלל רשתות חברתיות הרלוונטית), ופשוט למצוא את הכרטיס הרצוי ולבצע רכישה באופן רגוע, (כיוון שהתשלום מאובטח ברמה גבוהה), ולאחר התשלום מופיע כרטיס דיגיטלי עם ברקוד כמייל וכהודעה במכשיר הנייד ועמו יש להגיע אל הקופות.

כמו כן הצד של המוכר רק צריך לציין את סוג הכרטיסים, מחיר וכמות- וזהו הוא יכול לצאת לדרך, להתחיל בהליך המכירה.מוזמנים אם מדובר על אירוע מוזמנים, טוב לדעת שהתוכנה גם מאפשרת שליחת הזמנות באופן אישי, כךשאפילו לא ניתן להעביר את ההזמנה או לשנות את הפרטים שלה, ועל כן מראש ניתן להגדיר שיש קבוצות שנכנסות ללא תשלום מבלי ליצור בלגן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור תורג׳מן

מאת: מור תורג׳מןמסחר אלקטרוני21/05/152362 צפיות
כאשר מתכננים אירוע רב משתתפים כגון משחק ספורט, הופעה, מסיבה גדולה וכו' יש לדאוג להרבה מאוד פרטים. ההתמודדות עם הקהל הגדול דורשת הרבה היערכות מראש, ושימוש רב בכח אדם לצורך הקמת האירוע והפירוק שלו, אבטחה וסדרנות, ניקיון, מכירה ועוד ועוד. אחד מן האלמנטים הרבים שיש לדאוג להם באירועים כאלה הינו מכירת הכרטיסים. עד לא מזמן, נהוג היה לבזבז עוד משאבים וכח אדם על עניין זה- הכרטיסים היו נרכשים בקופות, או לחלופין דרך מענה טלפוני אנושי.

מאת: מור תורג׳מןשיווק באינטרנט10/03/151860 צפיות
מערכת למכירת כרטיסים– מה זה בכלל? האינטרנט נכנס לכל מקום בחיינו לפני כמה שנים, וקשה לנו לדמיין היום איך הסתדרנו בלעדיו. האינטרנט השתלט על כל תחום בחיינו ועושה לנו את החיים לנוחים יותר ופשוטים יותר. במאמר זה נסקור את שירות מערכות מכירת הכרטיסים וכיצד הוא תורם לשדרוג חוויית הרכישה לכל אחד מאיתנו.

מאת: מור תורג׳מןתרבות דיגיטלית22/01/151768 צפיות
להרים כנס מוצלח ומושקע זה דבר אחד, אך למשוך אליו קהל זה דבר שני. כמו בכול דבר בתחום העסקים גם פה יש חשיבות לשיווק ולאופי מכירת הכרטיסים ועל כן מערכת הרישום לכנסים " מציעה פתרון ייחודי ואף מהפכני בתחום המכירה. התוכנה מאפשרת לכל אחד שמחובר לאינטרנט לרכוש כרטיסים באופן אינטואיטיבי ומהיר, מכאן שאין צורך להיות מחוברים למחשב או למדפסת ובטח שאין צורך להוריד תוכנה או לחכות למענה אנושי.

מאת: מור תורג׳מןתרבות דיגיטלית10/05/144911 צפיות
מכירת כרטיסים אונליין עד לפני מספר שנים נאלצו מארגני ומפיקי האירועים למכור את הכרטיסים בקופות מאוישות. הלקוחות נאלצו בכל פעם שרצו להזמין כרטיסים להצגה או להופעה לעקוב אחרי שעות הפתיחה של האולם או המקום בו עומדת להיערך ההופעה, לבזבז זמן רב בתורים ארוכים ומייגעים ולעיתים ללא הצלחה.

מאת: מור תורג׳מןעסקים - כללי24/10/131223 צפיות
ניהול אוטומטי של חניון מאפשר הפעלה מלאה ואוטומטית של מגרשי חניה בתשלום ע״י שימוש בטכנולוגיה.

מאת: מור תורג׳מןשימור לקוחות24/10/137566 צפיות
חיוב מחזורי באשראי מאפשר לעסקים לחייב לקוחות על בסיס חודשי בסכום קבוע או משתנה, באופן אוטומטי ומאובטח.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172706 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152733 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica