חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן תיאוריה בעל פה

מאת: טובה שטייג רכב19/05/20147690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
1.ישנן שלוש קבוצות אוכלוסיה הזכאיות לקבלת אישור למבחני תאוריה בעל פה: א.עולים חדשים עד 3 שנים שהייה בארץ שאין מבחני תאוריה מתורגמים בשפתם. עולים העונים לקטגוריה זו יציגו בפני משרד הרישוי תעודת עולה. ב.דיסלקטים - בעלי ליקויי קשב וריכוז שאינם מסוגלים לעמוד במבחני תאוריה בכתב, יציגו בפני משרד הרישוי אישור החתום ע"י מאבחן מוסמך או אישור מבית הספר בו למדו או אישור ממשרד החינוך. ג. תושבי ישראל שאינם יודעים קרוא וכתוב בשפות בהן קיימים מבחני תאוריה מודפסים, יציגו אישור על מספר שנות ההשכלה שלהם מהמועצה המקומית בה למדו.2. איך ניתן להשיג אישור למבחני תאוריה בעל פה? תלמיד נהיגה אשר מעוניין במבחן תאוריה בעל פה יגיש בקשה באחד מ- 4 משרדי הרישוי הבאים: רישוי חולון, רישוי חיפה, רישוי ירושלים, רישוי באר שבע. משרד הרישוי חולון - רח` הלוחמים 1, תל גיבורים: הגשת בקשות למבחני תאוריהבעל-פה תתקיים אחת לשבוע ביום חמישי של כל שבוע, בין השעות 11:00–08:00 בלבד. משרד הרישוי חיפה - רח` אדיסון 2, מפרץ חיפה: בקשות למבחני תיאוריה בעל-פה אפשר להגיש בימים ב` ו-ה` בין השעות 08:00-13:00. משרד הרישוי ירושלים - רח` התנופה 17, בית קרסו, תלפיות ירושלים: בקשות למבחני תיאוריה בעל-פה אפשר להגיש בימי שני בין השעות 08:00-12:30. משרד הרישוי באר שבע - רח` מנוף 5, עמק שרה (ליד אולמי נרניה) באר שבע: בקשות למבחני תיאוריה בעל-פה אפשר להגיש בימים א`, ג`, ה` בין השעות 08:00-10:00. רק בארבעה משרדי רישויי אלו ניתן להגיש בקשות למבחן נהיגה עיוני בעל-פה .מסמכי הבקשה למבחני תאוריה בעל פה ישמרו למשך שנתיים בלבד. 3. האם באמת קל יותר במבחני התאוריה בעל פה?על פי עדות הנמצאת באינטרנט אכן כן. תלמיד שעבר מבחן תאוריה בעל פה המליץ ברשת לחבר:תעשה בעל פה, הופה תעבור תוך 3 דק`..עשיתי בעל פה תוך 3 דק`, עברתי, זה פחות מ3 שאלות...למידע נוסף בענין ניתן להיכנס לאתר לילך תיאוריה .
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טובה שטייג

מאת: טובה שטייג תחבורה ורכב - כללי01/07/145783 צפיות
במאמר זה נסביר מהי אסטרטגיית למידה, כיצד שימוש נכון באסטרטגיית למידה מסייע להצלחה בלימודים. ניתן דוגמאות, נסביר מהי חשיבותה של אסטרטגיית למידה בלימודים בכלל ובלימודי תאוריה בפרט. נראה כיצד השימוש בכלי למידה יעיל מסייע לעבור מבחן תאוריה בקלות

מאת: טובה שטייג תחבורה ורכב - כללי29/05/141662 צפיות
במאמר זה נלמד איך לענות על שאלות מבחן תאוריה שאינכם יודעים מה התשובה הנכונה עליהן. ניתן גם טיפים חשובים ללימוד תאוריה שיסייעו לכם להתמודד עם שאלות שאינכם בטוחים כיצד לענות עליהן

מאת: טובה שטייג תחבורה ורכב - כללי13/05/141427 צפיות
למעשה לימוד תאוריה למשאית אינו שונה בעיקרון מדרך לימוד תאוריה לרכב פרטי (ולעניין זה אין זה משנה אם מדובר ברכב משא קל עד 12 טון או ברכב משא כבד מעל 12 טון)אלא שישנם כללים המיוחדים במבחן תאוריה למשאית ועליהם נבחנים רק כאשר מבקשים לרכוש רישיון נהיגה למשאית.

מאת: טובה שטייג תחבורה ורכב - כללי13/05/141143 צפיות
טופס של מבחן תאוריה נלקח ממאגר של 1800 שאלות ותשובות - האפשרי בכלל להתמודד עם 1800 שאלות??? לכאורה ניתן לחשוב שמבחנים רבים יכול לשפר את הזיכרון וכך נזכור כמה שיותר שאלות של מבחן תאוריה, אבל למעשה דרך השינון אינה טובה, היא מייגעת ובמידה רבה אף אינה מביאה לתוצאה הרצויה!

מאת: טובה שטייג רכב18/03/14862 צפיות
במאמר זה נסביר מדוע גם לנו שאיננו מוגדרים כסובלים מליקויי קשב וריכוז חשים קושי בלהתרכז בלימוד תאוריה? לפני כן ננסה להבין מה קשיי קשב וריכוז כוללים כך שכל אחד מאיתנו יוכל להצביע על המקומות בהם הוא מתקשה להתמקד.

מאת: טובה שטייג תחבורה ורכב - כללי17/03/141307 צפיות
כל שצריך לדעת על רשיון נהיגה ועל לימוד תיאוריה תוכלו תמצאו במאמר זה: איפה ניתן להוציא טופס ירוק? - אילו בדיקות רפואיות צריך נהג לעבור? - איפה עושים מבחן תיאוריה? איך משיגים אישור למבחן תיאוריה בעל פה? - מה צריך לדעת בטסט? - מהו רישיון נהיגה בהיתר ולמי הוא מיועד? עד מתי יקראו לכם "נהג חדש"? - מתי תקבלו רישיון קבע ולכמה זמן? - מאמר חובה לכל מי שרוצה רישיון נהיגה בהקדם - אסור להחמיץ ! המאמר מופיע גם באתר לילך תאוריה

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213842 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213971 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214150 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204620 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195585 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196278 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193510 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica