חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים מעוצבים – ממה מתחילים?

מאת: לירן יוסףריהוט 22/05/2014731 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל כמה שנים, אפשר וכדאי להחליף את המטבח הישן בבית. ככל שהשנים עוברות והמטבח מתיישן, כך ההתנהלות בסביבת המטבח הופכת להיות מייגעת, מעיקה וטרחה של ממש. אם הארונות או המגירות כבר לא מה שהיו בעבר, אם משטח העבודה לא נוח ויש בו הרבה בלאי, ואם אתם רוצים מכשירי חשמל חדשים, תוכלו לקנות מטבחים מעוצבים דרך מגוון רחב של חברות.

בחירת המטבח המעוצב

היום, תוכלו לראות מטבחים מעוצבים בשלל סגנונות, וחלק מהם אף אפשר לשנות במידה מסוימת כדי שיתאימו לסגנון המדויק שרוצים. אך כמובן שהרכישה הכי נוחה ומהירה היא לקנות את המטבחים השונים כפי שהם, כך שאפשר להתחיל לחזור לשגרה במטבח הביתי כמה שיותר מהר.

ההיצע הגדול של מטבחים מעוצבים יכול להיות מבלבל מאוד, ואתם עלולים לעשות את הבחירה הלא נכונה בשל היופי והיוקרה שלהם. היות וכך, חשוב להגיע לחנויות מטבחים מוכנים, אחרי שמגדירים מראש מה רוצים שיהיה במטבח ומה מתאים לסביבת המטבח. הדברים האלו צריכים להתבסס על האופן שבו אתם נוהגים להתנהל במטבח שלכם או לפי השינויים שאתם רוצים לעשות באופן שבו התנהלתם במטבח עד היום. לצורך הדוגמא, תוכלו להחליף את המטבח הנוכחי שיש בו משטח עבודה בצמוד לכיור במטבח חדש שכולל משטח עבודה במרכז המטבח, הנקרא גם "אי" או island.

החומרים מהם עשויים מטבחים מעוצבים

לפעמים הדברים אינם כפי שהם נראים מעל פני השטח, וכך גם באשר למטבחים. יש מטבחים מעוצבים שנראים יוקרתיים במיוחד, אבל הם עשויים מחומרים זולים שאינם מחזיקים מעמד לאורך זמן. בדרך כלל, אלו יהיו המטבחים עם המחירים הכי זולים. במידה ואתם רוצים מטבח שישמש אתכם לעשרות שנים רבות מבלי שתצטרכו לקנות מטבח חדש כל כמה שנים, כדאי להשקיע סכום גדול יותר עבור המטבח האיכותי ביותר.

מידות, רבותיי, מידות

הדבר הכי חשוב הוא לעשות מדידות של חדר המטבח בבית. הלא אתם לא רוצים לקנות מטבח יקר ורק אחר כך לגלות שהוא קטן או גדול מדי ביחס לחלל. קחו מטר ומישהו שיעזור לכם ותתחילו לעשות מדידות מדויקות. בהתאם לכך תוכלו לצמצם את היצע המטבחים ולהתמקד באלו שמתאימים לכם. כמו כן, המדידות פותחות בפניכם את האפשרות לעצב מטבח באופן אישי דרך נגר מקצועי.

 



תגיות המאמר: מטבחים מעוצבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן יוסף

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/07/141002 צפיות
מרכז הארץ סובל מכמות גבוה שלפריצות בשנים האחרונות תודות לשבטי בדואים רבים שרואים בכך פרנסה לגיטימית. על כן רבים מהבתים והדירות בערי הצפון עוברים מיגונים רציניים בפני פריצה. אבל מה קורה כשהבית סגור בפנינו ואין לנו דרך להיכנס או לצאת ממנו?

מאת: לירן יוסףניקיון22/07/141172 צפיות
סביבת עבודה נקייה היא חשובה על מנת ליצור סדר במקום העבודה ובמקביל גם ליצור מקום שנעים להגיע אליו ולעבוד בו. הנה כמה דרכים שאיתן אפשר לשמור על סביבת עבודה נוחה ונקייה.

מאת: לירן יוסףהורות17/07/141089 צפיות
הורות היא העבודה הכי קשה, ואין ספק בכך. ועדיין, יש גילאים מאתגרים יותר מאחרים. היום, אפשר לראות כי ייעוץ משפחתי נפוץ בעיקר בקרב הורים ובני נוער בגלל יצר המרדנות.

מאת: לירן יוסףדיני ירושה16/07/144058 צפיות
בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

מאת: לירן יוסףטיולים משפחתיים16/07/143450 צפיות
צפון הארץ הוא אחד האזורים היותר יפים בה. יש מי שמכנים בחורף את הגליל העליון ורמת הגולן כשוויץ של ישראל ואכן אין כמו סיור בצפון בליווי של מדריך טיולים בצפון המתמחה באזור על מסלוליו השונים והנקודות החשובות בו.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/06/141247 צפיות
ישנם יצרנים רבים העוסקים במצלמות אבטחה אלחוטיות המתאימות לבית, למשרד, למחסנים, לבתי עסק ועוד. אם אתם מעוניינים בבקרה על המתרחש בביתכם או בכל מקום אחר שבבעלותכם תוכלו להזמין חברה המתעסקת במצלמות אבטחה שתתקין עבורכם במקום נסתר או גלוי לבקשתכם מצלמת אבטחה אלחוטית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201159 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica