חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה ומה היא מביאה לנו בחיים

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/20145280 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאיזו אומה שייכת האסטרולוגיה?

קשה לשייך את האסטרולוגיה לאומה מסוימת, עכב העובדה שזה בעיצומו של ההיסטוריה מוזכרות אומות רבות כי במאי עסקו באסטרולוגיה, והבולטות שבהן כל מצרים ויוון, מסדרון ישנן כל עוד אומות רבות כי במאי השתמשו בכוכבים לצורכי חיזוי העתיד, הכנות למלחמה, תרופות, מציאת בני זוג, מוצלחת ביבול ועוד שונות רבות שיכול יכול להיות מסוגלים למצוא להן אזכורים בספרי ההיסטוריה.

האם כיום אסטרולוגיה עדיין קיימת?

בהחלט. אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינים אותה הדרך בהיר וקל לא פחות מהאסטרולוגים של היה ובהחלט מביאים תשובות אמיתיות, חכמות ואמינות ללא כל ספק.

האם הורסקופ בעיתון הוא אמין?

אנשים לא מעט עשויות להאמין למה שכותב להם הורוסקופ בעיתון, מסדרון זוהי מציאות עגומה למדי, משום שברוב המקרים המכריע מי שיושב וכותב את ההורוסקופ בעיתון הוא אינו אסטרולוג אלא שרלטן שרצה למלא עוד עמוד של תוכן בעיתון. הורסקופ הוא תחביב בילוי אינטנסיבי, ואין להרגיע בו ראשי או להאמין לכל מילה שכתובה בעיתון משום שלרוב אלו דיבורי סרק אשר אינם מבוססים על אסטרולוגיה ותו לא.

1 כי אשר רוצה לברר על מהו ההורוסקופ שלו וכיצד עליו לנהל את חייו באופן הכי המוגן והכי אמין ירצה לו נעילת אל שירותים פרטיים של אסטרולוגיה אשר אולי ממוקדת עליו על ידי בירור של התאריך שבו הוא נולד, לעיתים טוב השעה- פרטים אלו יכולים להציע לאסטרולוג זווית ראייה מעמיקה ומרתקת לתוך נבכי נפשו ועתידו של האדם.

הורסקופ אישי אצל מומחים

, האם אתם סקרנים לדעת מ צופן לכם העתיד, אחרת רוצים למצוא מהו ההורוסקופ שלכם, מתי תראה להוקיר ומתי זה הזמן הנכון לעשות צעדים דרמטיים ושינויים בחיים אז לאסטרולוגיה יש את כל התשובות מוכנות בעבורכם. המומחים בתורת האסטרולוגיה יכולים ולעיין בעבורכם את העתיד ולנבא לכם בצורה מדויקת ובטוחה מה עתיד לקרות בכל תחום בחייכם- זכרו: הסלבריטאים רושמים את הכול.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על אסטרולוגיה, פירוש של הורוסקופ אישי, מפותמעברי כוכבים בעבר ובעתיד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Zoar

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132319 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131734 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132111 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128496 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099021 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098919 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica