חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזית אסטרולוגיה יומית

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/20132316 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו כולנו מחפשים דרך הגיונית וטובה לפעול בה במשך החיים שלנו. זה טבעי. עם זאת, אנו מרגישים לפעמים שישנם כוחות גדולים מאיתנו. כוחות המנסים לכוונן אותן ולשאת לנו עצות לגבי הכיוון הטוב יותר לחיינו. לעיתים, כוחות אלו קשורים לעולם המיסטיקה - עולם האסטרולוגיה. השפעתם של תאריך הלידה וחודש הלידה, כמו כן, גם של תנועתם של גרמי השמיים - עשויות להשפיע משמעותית על אורחות חיינו, וגם על ההחלטות שעדיף לנו לקבל, בכל זמן כזה או אחר. זה מקום בו נכנסת אסטרולוגיה יומית. היא תוכל להעניק חוות דעת בענייני קריירה, ייעוץ זוגי ועוד. מדובר בתחזית עבור כל בני המזלות. היא מבוססת, כאמור, על תנועת גרמי השמיים. בכל יום, ישנן תזוזות כוכבים שונים וכוכבי לכת ברחבי הגלקסיה. הם עשויים להביא להשפעות שונות ולשינויים רבים על בני המזלות, וכמובן שקיימת השפעה שונה ונפרדת על כל מזל.


שינויים בחיים שלכם בטווח הקצר


ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך - לתקופה של כמה שנים. עם זאת, האסטרולוגיה היומית היא זו שבעצם מסייעת לנו לקבל את ההחלטות הקטנות של היומיום (אפילו בענייני בריאות, ייעוץ זוגי, יחסים עם בני משפחה, ועוד), החלטות שמצטברות לכדי החלטות גדולות יותר ומשמעותיות הרבה יותר, בטווח הארוך. תוכלו בוודאי לשים לב שלרוב, ישנה מגמה כללית הנמשכת מספר ימים, ומשתנה באופן איטי. מובן שכאשר אתם מעיינים באסטרולוגיה יומית, עליכם לקרוא את החלק הנוגע במזל שלכם. על אף זאת, תוכלו לספר תחזית עבור אנשים אחרים שיקרים ללבכם. תוכלו להזמין קריאה אישית עבור אותו יום, על בסיס תאריך הלידה שלכם.


מה צופן העתיד?


מי לא היה רוצה לגלות מה צופן העתיד שלו? כולנו היינו רוצים להתעורר בשעות הבוקר ולדעת שמה שנקרא באסטרולוגיה היומית - זה בדיוק מה שאנחנו עומדים לחוות היום? זוהי עובדה, שאנשים רבים טוענים שהם לא מאמינים לתחזיות האסטרולוגיות, יומיות או שנתיות. על אף זאת, רבים עדיין קוראים אותה. רבים יאמרו שהם פותחים עיתון וקוראים את ההורסקופ קודם כל. מדוע? קשה לומר. במיוחד מול הטענה הפופולארית שאנשים לא מאמינים ב"דבר הזה", אך זוהי עובדה שרבים קוראים. כמו כן, אנשים רבים יעידו שיש משהו במילים שמאחורי התחזית האסטרולוגית. הם יעידו על כך שהם מרותקים לראות מה אומר ההורסקופ היומי, ולחוות לאחר מכן - שהדברים היו נכונים ואכן התרחשו באותו היום. ההורסקופ עשוי לפעמים לתת עצות בנוגע לייעוץ זוגי ונושאים אחרים החשובים לנו בחיים.


גם לייעוץ זוגי


נודה על האמת שלמרות שרבים אוהבים לקרוא אסטרולוגיה יומית בעיתון הבוקר, או במקום אחר, אך בסופו של דבר, הם לא באמת זוכרים מה היה כתוב. משך היום משכיח מהם את מה שהם קראו בתחילתו, כך שהם לא זוכרים באמת מה הובטח להם בטור אסטרולוגיה יומית. למרות זאת, האנשים עדיין קוראים את הטור. מעניין. יתרה מזאת, תמצאו שרבים קוראים אודות יותר ממזל אחד המופיעה בתחזית היומית. דוגמא טובה לכך, היא -ייעוץ זוגי - כאשר מדובר על אהבה בין שני אנשים. במקרים כאלה, אחד מבני הזוג נוהג לקרוא בנוסף גם את ההורסקופ של בת או בן זוגו. הם מעוניינים לגלות האם ייתכן שיבוא אליהם מזל מיוחד או אירוע ייחודי באותו יום, או שלא. ניתן לומר לגבי אסטרולוגיה יומית שאולי בכל זאת יש דברים בגו. לכאן או לכאן - היא בהחלט ממלאת חלק ניכר מחיינו. התחזית כתובה בצורה ממצה, עניינית ומעניינת ומושכת אליה גם קוראים שפחות "מתחברים"  לדבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164287 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145279 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131729 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/132111 צפיות
אחת השאלות הכי נפוצות בנושא אסטרולוגיה, היא על התאמה זוגית בין מזלות. התשובה באופן כללי היא שאין מזל שלא מתאים באופן ספציפי למזל אחר. ובכל זאת, כל הורוסקופ אסטרולוגי יודע לספר לנו על מזלות שיכולים להיות יותר מתאימים מאחרים.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128495 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128621 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099017 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098917 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica