חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאמה זוגית בין מזלות

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/20132111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד בודקים התאמה זוגית באסטרולוגיה?

קודם כל, בכדי לבדוק התאמה זוגית בין בני זוג יש לעשות שימוש במפת הלידה האישית השלמה של כל אחד מהצדדים. המזל מסמל את קבוצת הכוכבים מולם הייתה ממוקמת השמש בעת הלידה. השמש עוברת כל יום מעלה אחת בתוך המזל ולאחר שלושים מעלות היא עוברת למזל הבא, כלומר פרק זמן של חודש בכל מזל. השמש מהווה רק חמישה אחוזים מסך כל מפת הלידה, אם כי אלו חמישה אחוזים משמעותיים במיוחד, אשר מייצגים את משאלות הלב של האדם, השקפות עולמו, הרצונות שלו, ואיזו סוג של סגנון חיים היה מבקש לסגל לעצמו. כאשר מסתכלים על התאמה זוגית, בעצם שואלים שאלה פשוטה, האם השקפת עולמו של האחד תואמת את השקפת עולמו של האחר?

הרמוניה בין השקפות עולם

על מנת להשיב על השאלה נוכל לעשות  שימוש ביסודות של המזלות. כמו שניתן לקרוא בכל  הורוסקופ, כל מזל כלול ביסוד מסוים המשייך אותו לקבוצה עם אופי אחד. מפת הלידה כוללת ארבעה יסודות: אש, אדמה, אוויר ומים, כאשר כל יסוד כזה הוא אחראי על שלושה מזלות. היחסים בין היסודות יכולים להיות הרמוניים או דיס-הרמוניים. למשל, מזל אש נמצא בהרמוניה עם מזל אוויר ומזל אדמה נמצא בהרמוניה עם מזל מים. האוויר מלבה ומעצים את האש ואילו המים מזינים ומרווים את האדמה.

כך לדוגמה מזל טלה מקיים הרמוניה עם מזל תאומים ומקיים דיס-הרמוניה עם מזל סרטן. דיס-הרמוניה איננה פוסלת קשר בין מזלות, יותר מזה, הרבה פעמים דווקא ההיפך הוא הנכון, משום שחיכוכים יוצרים משיכה ורצון לפתור את ההתנגדות דרך ויכוח. דיס-הרמוניה יוצרת תנועה ועניין בעוד הרמוניה מובילה לשקט שעלול להיעשות לשתק וחוסר התפתחות. על כן, רצוי שבהתאמת המפות יהיה קיים שילוב של שתי האנרגיות, דבר שיביא להתפתחות נכונה בתוך מערכת היחסים.

אסטרולוגיה זוגית שמה את זוגיות האדם במרכז. אם גבר במזל עקרב פוגש אישה במזל שור, מצד אחד הוא יימשך אליה משום שהיא בת המזל הנגדי שלו (ניגודים משלימים- מזלות שמקיימים הרמוניה על פי היסודות שלהם, אך נמצאים בקונפליקט משום שהם ממוקמים אחד מול השני בזווית דיס-הרמונית של 180%. הם צריכים אחד את השני בכדי להרגיש שלמות, ובו בזמן הם מתנגדים אחד להשקפת העולם של האחר), אולם מצד שני הוא לא יסכים עם השקפת עולמה. אם מערכת היחסים תתפתח הם יצטרכו לגשר על הדיס-הרמוניה באמצעות תקשורת וקבלה אחד של השני. במצב של אי מודעות, הקשר עלול להתפוצץ, או שבני הזוג "ידבקו" אחד לאחר ולא יפסיקו להתווכח, כאשר כל צד מתבצר בעקשנותו וצדקנותו.

ידע בסיסי אודות המזלות והיסודות הוא מספיק על מנת לגלות האם הקשר הוא הרמוני או דיס-הרמוני. אך עם זאת, כדאי להביא בחשבון שמזל האדם איננו מחייב התנהלות התואמת בהכרח את תכונות המזל. כפי שנאמר קודם, מזלו של האדם מגלה לנו את השקפת עולמו ואיך הוא רוצה להתנהג בחיים. אך קיימת עוד  מפת לידה שלמה בתוכו המרכיבה את אישיותו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסטרולוגיה, פירוש מפות לידה מקצועי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור הדר

מאת: מור הדרזוגיות ואהבה07/01/141572 צפיות
עכשיו להזמין בדיוק כמוך לזיין אותי נועד לספוג את החולצה הסיפוק חושפת החזה החטוב שלי. הרמתי אותה ונשאתי הכנתי אותה. היא תפסה אותי בגסות ודחפה. היא שפשפה את הזקפה המשתוללת שלי בדרך כלל הגינס שלי ופתח את כפתורי. אולי אני מוכן אני חפנתי את פניה גישת כפי שהיא פתחה את כפתורי הגינס שלי.

מאת: מור הדרזוגיות ואהבה07/01/141817 צפיות
כל כך טוב, היא נאנחה בדיוק כפי שמצצה את הדגדגן שלהלעיסוי טיפולי פתיתככוס שלה. אני מוכן ללכת להשוות שפה החזקה עמוק כי זה את עמדתה האופנה ההנאה. אני לסובב שפת מנסה לנווט מידע. אני זיינתי עם הלשון שלי סביב כך שהוא עשוי להתבצע הלהיטות שלי תוך זמן קצר. היא הנשמה בכבדות אני לשון זיינה ממתקי הכוס שלה. אני יהיה בסופו אוי אלוהים אני להוט להשלים

מאת: מור הדרמשפחה וזוגיות - כללי03/12/131108 צפיות
הם נפרדו הנשיקה הצרפתית שלהם, בחייך, אל תתבייש, הוא הכריזכשמצץ את שדיה, הפטמות שלה השדייםונדחף החוצה עכשיו. על ידיאופן לפיה הטוב ביותר עבוריעל ידי מידע לקבוע שלי, כאשר את המקום לבד,לקס. היא חייכה מבלי לתמרן עיניו אתה לספוג אתמושב אני מוכן חייב לנסות את זה יכול להיות. האם אגדי עםחיוך עצום. הוא ישב על שני הוא קנה לה עד ברכייםונתן יותר מלקק, לאחרשהיא ניסתה לבלוע את המוט שלו בפה שלה וניסתה למצוץ אותו. הבשר שלה גדוש לחלוטין את פיה בעת שניסתה להחליק בגרון נוסף. היא הגיעה לכאן עוד פעם אחת והחליקה את פי

מאת: מור הדרזוגיות ואהבה03/03/131925 צפיות
רשימות ארוכות של קישורים המציעים טונות של גלריות, קטעי עוד סרטונים, מצלמות סקס ועוד, המהווה פוטנציאל לצפות בחינם. קישורים אלה נוטים לכפר להסתמך על לעתים קרובות באתר. אתרי אינטרנט מובילים, בכל מקום זאת, עשויות לבצע את בקושי כל יום.

מאת: מור הדרזוגיות ואהבה03/03/132777 צפיות
קיימים סוגים שונים של אתרי אינטרנט סקס אחרת פורנו, כאשר הם מתחלקים דרך כיתות עיקריות: אתרי אינטרנט סקס חינם: באתרים אלה בדרך כלל מוצגים קישורים של תמונות וסרטים מקוצרים, שיכול מסופקים חינם על ידי אתרי סקס חינם. מאחר ויש כל כך הרבה אתרי אינטרנט סקס בתשלום,

מאת: מור הדראסטרולוגיה03/03/131264 צפיות
למרות שאסטרולוגיה היא נושא מורכב, המתאר זו יכולה להציג לנו הבנה בסיסית על כוחן של מערכות יחסים. אסטרולוגים מסבירים כיצד היחסים בין כוכבי הלכת והמאורות משפיעים על הגורלות של האנשים.

מאת: מור הדראסטרולוגיה04/02/131161 צפיות
אסטרולוגיה נותנים לנו את הגורם הקרוב כנראה ביותר שראיתי אי היה פעם למידע ההישרדות של אשה נבונה מאותם מקרים אף שהקשר בקרב רבים שלושה השלבים האלה של גיל מעבר לא נחקר בפועל. אני הולכת לגעת כמו לגבי הענק הזה ולספק בין תובנה לגבי אם שזה התזמון של ממש האירועים האלה הוא גדולים חקר עם האסטרולוג האישי שלך.

מאמרים נוספים בנושא הורוסקופ

מאת: Zoarהורוסקופ26/05/145281 צפיות
אסטרולוגיה הינה קיימת כבר מאות שנים, ועדיין מתקיימת. תורת האסטרולוגיה עוברת בדורות והינה שייכת גם לעבר, גם להווה באופן טבעי- יכול להיות גם לעתיד. גם היום ישנם אסטרולוגים לא מעט כי במאי יש אינטרס בקריאת מפת הכוכבים, מבינ

מאת: בני דואניהורוסקופ01/05/132319 צפיות
ראוי שנבין, שמלבד תחזית אסטרולוגיה יומית, ישנן כמובן תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, חודשית, וגם שנתית. ישנה תחזית שנועדה אפילו לטווח הארוך

מאת: מור הדרהורוסקופ04/02/131735 צפיות
רכוש תרופות במזומן כסף שבו אתה מסוגל להיות מוערך על ידי הארגון את מיומנויות שלך כדי לייצר הכנסה עלולות להוות לספק הבל חיבור לאדמה דרך גינון עשייה אמנותית סיפורים ומזון. תאומים מגורי יום אחרי יום שלישי הכוונה לדבר כל מינים לדבר דיבור ללמוד כתיבה לגלות ביטוי עצמי על ידי שימוש שפה. חיבור ורישות עולם האינטרנט ענקי מהווה דוגמה אידיאלית של תאומים את האנרגיה של הבית השלישי.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128497 צפיות
בשבוע שעבר ציינתי כי הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול נכנס למזל עקרב וישפיע עליו ועל המזלות השונים משבוע זה ועד לחודש ספטמבר 15.

מאת: מיכל גילהורוסקופ24/10/128622 צפיות
לפני כשנתיים כבר התחלתי להתוודע לתופעה... חבר, שגם מבין בכוכבים (מן הזווית האסטרונומית) שאל אותי שאלה פשוטה: "קרני, איך זה יכול להיות שאת כותבת בתחזית שלך שיופיטר נמצא בשור, אבל בעצם כשמסתכלים בשמיים הוא נמצא במזל טלה???"

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ15/12/099021 צפיות
השבוע מתחלק לשני חלקים. מחציתו הראשונה מושפעת מהיבטים קשים שמצביעים על חילוקי דיעות, ויכוחים, שביתות,מחלוקות וכן הלאה. במחציתו השניה של השבוע משתנה המגמה, וההיבטים בין הכוכבים מצביעים על שיפור באווירה ובמצב הכללי.

מאת: לרונה רוזן-גילההורוסקופ07/12/098919 צפיות
השבוע הכוכבים מצביעים על אוירה מתוחה. אפשרות להתפרצויות של סכסוכים רציניים, תאונות, טעויות ואסונות טבע בין אם טבעיות ובין כתוצאה ממעשה בני האדם. השבוע יתכנו גם עיכובים ובעיות בתחבורה. מוסדות שלטון או גורמים סמכותיים עלולים להטיל מגבלות וקשיים. השבוע עלולים גם לצוץ בעיות חברתיות הקשורות בנושאי דת ומוסר. התקשורת בין פרטיים ומוסדות תהיה מוגבלת וחסומה. נדרשים השבוע הרבה סבלנות ואיפוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica