חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מנעולן – כל הטיפים שיעזרו לכם

עבודתם של המנעולנים בכל רחבי הארץ היא חשוב לעין ערוך, כיוון שרק בעזרתם אנחנו יכולים לישון בשקט בלילה ולהיחלץ ממצבים לא נעימים או אף מסוכנים, למשל לאחר פריצה לתוך הבית, כשתקועים מחוץ לבית או לרכב בלי יכולת להיכנס פנימה, כשהמפתחות הלכו לאיבוד או נהרסו וצריך מנעול חדש ושכפול מפתחות חדשים. היות וכך, יש היצע עצום של מנעולנים בכל הארץ, ומשום כך יש לנו זמן לבחון את הדברים ולבחור מנעולן במרכז או בכל איזור אחר בארץ באופן מושכל.

החלטה מהירה במקרי חירום?

במקרי חירום, אין זמן לבדוק כמה מנעולנים, בין אם מנעולן בצפון או במרכז, ולעשות השוואה ביניהם. יותר מזה, אין זמן להמתין למנעולן שיגיע. במצבי חירום, צריך להזמין שירותי חירום. במקרים אחרים, צריך ואפשר לפעול באופן עצמאי, למשל לשבור את חלון הרכב כדי לחלץ במהירות את הילד שנתקע בפנים כשאין גישה למפתחות רזרביים.

אם כן, כשמדובר במקרי חירום של ממש שמצריכים פעולה מיידית ללא השתהות, מנעולן לא יוכל לעזור. עם זאת, הוא יוכל לעזור בשלב מאוחר יותר. קחו לדוגמא בית שפרצו לתוכו- במקרה הזה, האנשים הראשונים שצריך לקרוא להם אלו כמובן שוטרים שיבדקו את זירת הפשע.

רק אחרי שהשוטרים סיימו לבדוק את הזירה ואמרו שהכל "נקי" וניתן לחזור לשגרה בבית, אפשר להזמין מנעולן שיחליף את המנעולים בדלתות הכניסה לבית.

השוואה בין כמה מנעולנים

בין אם אתם צריכים אותו בשעות הלילה ובין אם אתם צריכים אותו בשעות היום, אתם יכולים למצוא מנעולן שיעזור לכם. מכיוון שיש הרבה מנעולנים, תוכלו לעשות השוואה של כמה מאלו שנותנים שירות באזור שלכם ולבחור את האחד הנכון לפי הקריטריונים הבאים:

  • רישיון ממשטרתישראל- מנעולנים שיש להם אישור מהמשטרה לעבוד בתחום המנעולנות הם כאלו שישלהם עבר פלילי נקי, ועל כן הם אנשי מקצוע ישרים ואמינים.
  • מקצועיות-הכשרה מקצועית ותעודה זה כמובן הכרחי כדי לדעת את העבודה ולבצע אותה היטב. אךשימו לב גם לניסיון שנרכש בפועל. כדאי לבקש המלצות מחברים שכבר התנסו עםמנעולנים.
  • מחירים- עבורכל עבודה, יש טווח מחירים מומלץ שמשתנה לפי שעה- יום או לילה. האם המנעולניםשמצאתם הוגנים ודורשים מחירים סבירים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן יוסף

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144470 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/07/141001 צפיות
מרכז הארץ סובל מכמות גבוה שלפריצות בשנים האחרונות תודות לשבטי בדואים רבים שרואים בכך פרנסה לגיטימית. על כן רבים מהבתים והדירות בערי הצפון עוברים מיגונים רציניים בפני פריצה. אבל מה קורה כשהבית סגור בפנינו ואין לנו דרך להיכנס או לצאת ממנו?

מאת: לירן יוסףניקיון22/07/141170 צפיות
סביבת עבודה נקייה היא חשובה על מנת ליצור סדר במקום העבודה ובמקביל גם ליצור מקום שנעים להגיע אליו ולעבוד בו. הנה כמה דרכים שאיתן אפשר לשמור על סביבת עבודה נוחה ונקייה.

מאת: לירן יוסףהורות17/07/141089 צפיות
הורות היא העבודה הכי קשה, ואין ספק בכך. ועדיין, יש גילאים מאתגרים יותר מאחרים. היום, אפשר לראות כי ייעוץ משפחתי נפוץ בעיקר בקרב הורים ובני נוער בגלל יצר המרדנות.

מאת: לירן יוסףדיני ירושה16/07/144055 צפיות
בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

מאת: לירן יוסףטיולים משפחתיים16/07/143449 צפיות
צפון הארץ הוא אחד האזורים היותר יפים בה. יש מי שמכנים בחורף את הגליל העליון ורמת הגולן כשוויץ של ישראל ואכן אין כמו סיור בצפון בליווי של מדריך טיולים בצפון המתמחה באזור על מסלוליו השונים והנקודות החשובות בו.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/06/141246 צפיות
ישנם יצרנים רבים העוסקים במצלמות אבטחה אלחוטיות המתאימות לבית, למשרד, למחסנים, לבתי עסק ועוד. אם אתם מעוניינים בבקרה על המתרחש בביתכם או בכל מקום אחר שבבעלותכם תוכלו להזמין חברה המתעסקת במצלמות אבטחה שתתקין עבורכם במקום נסתר או גלוי לבקשתכם מצלמת אבטחה אלחוטית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica