חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים וורדפרס זול ואיכותי

מאת: מיכאל רומנסקיאחסון אתרים28/05/20141012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוהי אחת ממערכות ניהול התוכן המובילות בעולם כיום, שעה שאינספור אתרים פרטיים או עסקיים, פורטלים ובלוגים משתמשים בו. וורדפרס (Wordpress), מערכת הכתובה בשפת PHP ואשר נעזרת במסד הנתונית MySQL, נחשבת לנוחה מאד לתפעול, ליעילה ולמהירה. אלא שעוד לפני שמנצלים את יתרונותיה, נדרשת משימה חשובה לא פחות, והיא אחסון אתרים מבוססי וורדפרס. איך עושים זאת בצורה המשתלמת ביותר?

קווים לדמותו של אחסון הוורדפרס

אחסון אתרים וורדפרס הוא השלב המרכזי ביותר בדרך לעלייתו של האתר לאוויר. הוא יתבצע לרוב לאחר רכישת הדומיין וחבילת האחסון מחברה המתמחה בכך. כל חבילה שכזו כוללת נפח מסוים, אותו יש לבחור על פי מספר התמונות שנדרש בהן שימוש באתר, כמו גם נפח התנועה אשר צפוי בו. עם זאת, יש להדגיש כי שינוי מאפיינים רבים בחבילת האחסון אפשרי גם כלאחר מעשה, בהתאם לצרכים המשתנים של בעל האתר.

סוגיה משמעותית שיש לתת עליה את הדעת היא מיקום אתר האחסון, כאשר האבחנה המרכזית, איך לא, היא בחירת אתר בארץ, אל מול האלטרנטיבה הבינלאומית. לכל בחירה שכזו יש יתרונות משלה, אם כי עקב העובדה שמהירות האתר גבוהה כאשר הוא ממוקם על שרת בארץ, מרבית בעלי האתרים בוחרים באופציה הזו.

חשיבותה של אבטחה

אחסון אתרי וורדפרס, כמו גם פלטפורמות רבות אחרות, חייב לשים דגש מהותי על סוגיית האבטחה שלו. גם כאשר יש לאתר סיסמא מופצנת היטב, ואפילו כאשר מקשיבים להוראות מערכת הניהול ומעדכנים אותה באופן תדיר, פריצות הן בגדר אפשרות. לכן, חשוב מאד לבחור במערכת הגנה מיטבית, כולל כזו המאפשרת להגן על התיקיות השונות גם ברמת השרת.

יש לתת את הדעת על כך שמערכות אחסון האתרים המקצועיות יכילו בתוכן לא מעט מאפיינים חשובים, שישפיעו לטובה הן על תפעול האתר והן על האבטחה שלו. בין השאר, ניתן להזכיר ממשקי ניהול מתקדמים, בחירת סאב דומיינים ללא הגבלה, אנטי ספאם ואנטי ווירוס, חיבור מרחוק לשרתי מסדי הנתונים MySQL, גישה לשרת באמצעות FTP או דרך ממשק ניהול ועוד.

אז כמה זה עולה?

תחום האינטרנט הוא אחד הדינמיים ביותר שיש בנמצא, כאשר כל שינוי טכנולוגי משפיע גם על תג המחיר. אחסון וורדפרס, לכן, כולל טווח מחירים רחב במיוחד, ופערים הנובעים לא רק ממאפייני חבילת האחסון - אלא גם ממדיניות החברה המאחסנת. מומלץ לערוך סקר שוק בין מספר חברות, ולזכור כי אם רק מחפשים, ניתן למצוא חבילות איכותיות של אחסון אתרי וורדפרס במחיר של שקלים בודדים מדי חודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176214 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica