חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך משלבים עצים ופרחים בתוך הגינה?

מאת: רוני הכהןגינון24/06/2014876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך משלבים עצים ופרחים בתוך הגינה?

חובבי טבע רבים חוששים לקחת על עצמם אחריות ולשתול עצים ופרחים בגינה הביתית. הסיבה לכך היא בעיקר היצע אדיר של סוגי פרחים, עצים ושתילים. חוסר ידע מוקדם עלול לערער את הביטחון של בעלי בתים ולמנוע מהם חוויה נהדרת של שתילה וגידול צמחים. על מנת לשלב עצים ופרחים בתוך הגינה נדרשות בסך הכל מספר החלטות. ההחלטה הראשונה היא האם להעדיף עצים על פני עציצים ובאילו אדניות להשתמש. אפשר כמובן לשלב גם עצים גדולים ובוגרים וגם פרחים טריים או עציצי נוי, אך יש גם מגבלות מקום בהן רצוי להתחשב.

החלטה נוספת ולא פחות חשוב עבור שילוב של עצים ופרחים בתוך הגינה הביתית היא כמה כסף להשקיע. התקציב הוא תמיד פרמטר עקרוני עבור התא המשפחתי, בעיקר עבור בעלי בתים הנדרשים לתחזק גינה גדולה ויקרה. מצד שני, אפשר להחליט על תקציב מסוים מראש וכך לשמור עליו לאורך זמן. התקציב האידיאלי עבור גינה פרטית לא אמור לעלות בשלבים הראשונים על השקעה של כמה מאות שקלים בלבד. במידה ובוחרים לגדל צמחי תבלין, ההשקעה אפילו יכולה להחזיר את עצמה בחיסכון על רכישת תבלינים דרך רשתות השיווק.

השיקול האסתטי של עיצוב הגינה

אחרי שמחליטים על קו עיצוב כללי ומגדירים את מסגרת התקציב, קל יותר להיכנס אל עובי הקורה ולהביא בחשבון גם שיקולים אסתטיים. ראשית, כדאי להגיע אל משתלות ולראות מקרוב עצי זית, עצי פרי טרופיים ועצי פרי הדר. שנית, עדיף להשקיע בעצים המתאימים עבור מזג האוויר הישראלי. עץ נוי לדוגמא הוא אופציה מצוינת עבור הגינה הביתית. זהו עץ בעל נוכחות מרשימה, עמידות יוצאת דופן ובעיקר מראה מרהיב. העץ הזה מתאים גם לבתים המעוצבים בסגנון מודרני ואקלקטי וגם לבתים מסורתיים בהם הריהוט העיקרי מיוצר מעץ או תחליפים סינתטיים.

לסיכום, היום כבר לא צריך לחשוש לפני שבוחרים עצים ופרחים עבור הגינה הביתית. באמצעות תהליך מסודר של ניסוי וטעייה וגם בעזרתם של אנשי מקצוע מנוסים ניתן לגוון את המראה של החצר, להוסיף עצים וליהנות מפרחים.

 



תגיות המאמר: אדניות, עץ נוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811186 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181672 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174187 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica