חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינות מעוצבות בבית

מאת: אדרגינון07/07/20144432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לי לטפח גינה מעוצבת בבית?

החברה המודרנית מפעילה עלינו המון לחצים בחיי היום יום שלנו. אחד הפתרונות הטובים ביותר לשחרור כל המתח הזה הוא הקמת גינות מעוצבות קרוב לבית. גינות אלה יכולות לשמש לנו מקום להירגע ולשתות קפה אחרי יום עבודה מתיש. מעבר לכך, עצם הטיפול בגינה יכול לעזור לנו להירגע, בגלל העובדה שהוא מספק לנו תעסוקה ממנה אנו נהנים. בנוסף, בגינות המעוצבות ניתן לקיים אירועים שונים ורבי רושם, או סתם לשבת עם חברים באווירה נעימה ונינוחה.

ייעוד הגינה

כאשר מתכננים את עיצוב הגינה העתידי, הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו הוא למה הגינה מיועדת. אם, למשל, אנו מייעדים את הגינה עבור אירוח, מסיבות ואירועים, אז כדאי שיהיה במרכז הגינה שאנו מתכננים חלל גדול ופתוח למדי שיכול לשמש לכך. אם, לעומת זאת, מיועדת הגינה בעיקר עבור עצמנו, כדי שנוכל לנוח ולהירגע בה- אין צורך חלל פתוח כזה, ואולי תתאים לנו דווקא גינה בה יש הרבה פינות נוי נסתרות בהן נוכל להרגיש את הטבע ולהפיג את המתח.

גינות אחרות כמקור לרעיונות חדשים

כיוון שאתם ככל הנראה לא אנשי מקצוע בתחום עיצוב גינות, תוכלו לשאוב הרבה מאוד השראה מגינות שאחרים עיצבו. אם, למשל, ביקרתם בבית של חברים ואהבתם מאוד את הגינה שלהם, בקשו מהם תמונות של הגינה כדי שתוכלו לשלב אלמנטים מהגינה שלהם גם בגינה שאתם מעצבים. כדאי לבקר בכמה שיותר גינות וגנים על מנת להגדיר טוב יותר את הטעם שלכם בתחום עיצוב הגינות.

תכנון נכון לפי תקציב

לאחר שנבחר ייעוד הגינה ובהתאם גם העיצוב הכללי שלה, ניתן להתפנות לדברים האחרים. עניין חשוב מאוד בתחום של עיצוב גינות הוא עניין התקציב שאתם מוכנים להקדיש לעניין. את החלום שלכם לגבי הגינה המושלמת יש להתאים, בסופו של דבר, למציאות. היעזרו במעצב גינות מקצועי שיוכל לתת לכם אומדן לגבי תקציב הגינה שאתם רוצים. המעצב המקצועי יידע באילו חומרי גלם להשתמש כדי ליצור גינה שדומה ככל האפשר למה שאתם רוצים- ובתקציב שאתם מוכנים להקדיש לצורך העניין.

 



תגיות המאמר: עיצוב גינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדר

מאת: אדרגינון16/07/144369 צפיות
לפעמים כל מה שאנו רוצים לעשות הוא לשבת ולהירגע, להפיג את המתחים והלחצים הרבים שהצטברו בחיי היום יום הלא פשוטים שלנו. אין לכך פתרון טוב יותר מאשר גינה פרטית מעוצבת. יציאה לגינה וישיבה בה יוכלו להשרות עלינו אווירה נעימה של שלווה ורוגע, שכה חסרה לנו בחיי היום יום. ניתן להפוך את הגינה למקום המיוחד שלנו, שנוצר בדיוק כדי שנשב בו ונמצא קצת נחת. הגינה מכניסה אותנו לתוך הטבע והפסטורליות, שכל כך רחוקים מהחיים האורבניים אליהם אנו רגילים.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811151 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica