חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות פרטיות

מאת: אדרגינון16/07/20144375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גינות פרטיות- למה זה טוב?

לפעמים כל מה שאנו רוצים לעשות הוא לשבת ולהירגע, להפיג את המתחים והלחצים הרבים שהצטברו בחיי היום יום הלא פשוטים שלנו. אין לכך פתרון טוב יותר מאשר גינה פרטית מעוצבת. יציאה לגינה וישיבה בה יוכלו להשרות עלינו אווירה נעימה של שלווה ורוגע, שכה חסרה לנו בחיי היום יום. ניתן להפוך את הגינה למקום המיוחד שלנו, שנוצר בדיוק כדי שנשב בו ונמצא קצת נחת. הגינה מכניסה אותנו לתוך הטבע והפסטורליות, שכל כך רחוקים מהחיים האורבניים אליהם אנו רגילים.

מעבר לכך, בגינה פרטית מעוצבת ניתן גם לקיים מגוון רחב של מסיבות ואירועים חברתיים. לא לכל אירוע חייבים לשכור אולם או מסעדה- אם יש לכם גינה מטופחת, בהחלט ניתן לקיים אירועים קטנים למשפחה ולחברים בגינה הפרטית שלכם. עוד ייתרון של הגינה הפרטית היא גידול של פירות וירקות טריים בגינה, מהם כל המשפחה תוכל להנות.

לצורך כך, יש להשקיע רבות בהקמת גינה פרטית שמעוצבת בדיוק עבור הצרכים שלכם.

עיצוב גינות פרטיות- לבד או עם בעל מקצוע?

על שאלה זו בתחום עיצוב גינות פרטיות לא קל לענות, אולם הנטייה היא בהחלט לכיוון בעלי המקצוע. גם אם אתם יצירתיים מאוד ואפילו אם יש לכם מושג בעולם הגינון, עדיף לכם להיעזר בשירותיו של בעל המקצוע אשר למד את המקצוע על בוריו ויש לו ניסיון רב שנים בתחום. הגנן או מעצב הגינות שבשירותיו תוכלו להשתמש יוכל להבין את החלום שלכם לגבי הגינה המושלמת, ולעזור לכם להגשים אותו לכדי מציאות תחת הגבלות התקציב שלכם.

אנשי המקצוע יוכלו לייעץ לכם לגבי מבנה הגינה הרצוי, לגבי סוגי הצמחים שתשתלו ולגבי האופן בו כדאי לסדר אותם. מובן שמי שיגיד את המילה האחרונה, במידה ואתם מעוניינים בכך, יהיו אך ורק אתם (אחרי הכל, מדובר בגינה שלכם).

לאחר שכבר יש גינה, בהחלט ניתן לטפח אותה בעצמכם ולהיעזר בגנן רק מדי פעם. אין סיפוק יותר גדול מישיבה בתוך גינה שאתם בעצמכם מקדישים כמה שעות מדי שבוע כדי לעבוד בה.

 



תגיות המאמר: עיצוב גינות פרטיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדר

מאת: אדרגינון07/07/144439 צפיות
כיוון שאתם ככל הנראה לא אנשי מקצוע בתחום עיצוב גינות, תוכלו לשאוב הרבה מאוד השראה מגינות שאחרים עיצבו. אם, למשל, ביקרתם בבית של חברים ואהבתם מאוד את הגינה שלהם, בקשו מהם תמונות של הגינה כדי שתוכלו לשלב אלמנטים מהגינה שלהם גם בגינה שאתם מעצבים. כדאי לבקר בכמה שיותר גינות וגנים על מנת להגדיר טוב יותר את הטעם שלכם בתחום עיצוב הגינות.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811188 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174189 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica