חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת צילינדר בדלת רב בריח ית - עש/י זאת בעצמך, ובקלות !

מאת: נדב מנוראבטחת הבית04/09/2014851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום רב לכם.

הצילינדר בביתך או במשרדך זקוק להחלפה. את/ה רוצה לבצע זאת לבד, אך מפחד/ת להסתבך. אל דאגה.

אני אפרט בפניך את הדרך הנכונה להחלפת הצילינדר בדלת הרב בריחית שברשותך.

שימ/י לב!!!

החלפת צילינדר מתבצעת כאשר אנו יודעים בודאות כי זהו החלק אותו אנו צריכים להחליף.

כאשר הדלת אינה מבצעת את פעולתה כראוי, ישנן סיבות רבות לכך, ולעתים התעסקות עם הצילינדר עלולה להשאיר את המצב בעינו או אפילו להחמיר את המצב.

בטרם החלפת הצילינדר, יש לבחור את הצילינדר החדש המתאים לצרכיך, הם מבחינת איכות, אורח חיים, וכמובן רמת המיגון.

החלפת צילינדר בדלת רב בריח ית – להלן ההדרכה:

לצורך הדוגמא נניח שנכנסת לדירה או משרד חדשים וברצונך להחליף צילינדר חדש בכדי שרק לך יהיו את המפתחות לפתיחת דלת הכניסה.

לפרוק הצילינדר נכין לעצמנו כלי עבודה.

יש צורך בשלושה כלים בלבד:

1. מפתח אלן מספר 3. משמש לפרוק רב הידיות מדלתות פלדלת.

2. מברג ראש שטוח בינוני גדול . משמש לפרוק האומים היושבים על פלטות המתכת המסתירות את המנגנון בדלתות פלדלת.

3. בוקסה או בוקסה חלולה 11-13 מ"מ בדרך כלל. להסרת הפלטות המגינות על הצילינדר בחלק מדלתות פלדלת.

4. מברג פיליפס להוצאת הבורג המקבע את הצילנדר למנגנון הנמצא בפרופיל הדלת.

ניגש לעבודה.

חשוב מאוד לעבוד בצורה מסודרת, להניח את החלקים שפרקנו ליד הברגים שלהם ולזכור את סדר הפירוק שלהם.

מאוד נח פשוט לשים חלק אחרי חלק על הרצפה כדי לזכור את סדר הפירוק שלהם.

1. בשלב הראשון נפרק את הידיות ממקומן. ניקח את מפתח האלן ונשחרר את הבורג הממוקם על החלק העגול בדר"כ, המחבר את הידית הנמצאת בתוך הבית לדלת. אין צורך להוציא את הבורג ממקומו אלא לשחררו עד שהידית יוצאת בקלות. לידיות מרובעות יש צורך להוציא את מכסה הידית ולפתוח את הבורג הממוקם בתוכו. נוציא את הידיות ונניח אותן בצד.

2. בשלב השני נפרק את הפלטות ממקומן. לפלטה על דלתות פלדלת הממוקמת בתוך הבית יש בין 3-6 אומים בעלי כיסוי הנפתחים בעזרת מברג שטוח. אומים אלה מחוברים להברגות ארוכות המתברגות אל הפלטה החיצונית. לעיתים יקרה מצב שהאומים יצאו עם ההברגות האלה. לא לדאוג. נחבר אותם אחכ אל הפלטה החיצונית חזרה. כשסיימנו לשחרר את האומים נניח אותם בצד ביחד עם הפלטה הפנימית. לאחר מכן נשלוף את הפלטה החיצונית אשר אליה מחוברות ההברגות הארוכות. שימו לב כי ההברגות מחוברות כהלכה לפלטה החיצונית, כדי שלא ייפלו לכם. נניח את הפלטה החיצונית על הרצפה.

3. ברב דלתות הפלדלת ישנם מגני צילינדר המכסים את חלקו החיצוני של הצילינדר או פלטות המקבעות את הצילינדר למקומו. אלה נפתחים על ידי 2 אומים מחלקה הפנימי של הדלת בצד של הבית. פרקו את שני האומים והסירו את הפלטות ומגיני הצילינדר.

4. כעת מה שנותר לעשות הוא לשחרר את הבורג המקבע את הצילינדר למנגנון הממוקם בפרופיל של הדלת על גבי המנגנון. שימו לב כי אתם משחררים את הבורג הנכון, כיוון שיש שם עוד 3 ברגים המקבעים את המנגנון לדלת ולעצמו. ההבדל ביניהם הוא שבורג זה ארוך מאוד וממוקם מול תחתית הצילינדר.

5. שילפו את הצילנדר החוצה.

6. שימו לב כי הצילינדר החדש שרכשתם זהה באורכו לצילינדר הקיים וכי הגלגלים שלהם זהים,  גלגל שיניים או לשון, וממוקמים באותו המקום על גבי הצילינדר.

אני ממליץ להתייעץ עם מנעולן מקצועי לגבי סוג הצילינדר החדש אותו אתם רוצים להתקין. ישנם חידושים כל הזמן ולעיתים הבדל של עשרות שקלים מעניק לנו צילינדר איכותי הרבה יותר, וקשה יותר לפריצה. מגוון צילינדרים איכותיים מופיעים אצלנו באתר

7. הרכיבו את הצילינדר החדש, אך בטרם קיבעתם אותו, בידקו אם הוא מניע את הבריחים החוצה ופנימה. כנל למיקום המפתח. שימו לב כי התקנתם את הצילינדר כשהמפתח יכול להיכנס ולצאת מהמנעול ולנעול את הבריחים.

בהצלחה!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נדב מנור מנעולן מוסמך ומקצועי. 050-5558419 לייעוץ חינם התקשר/י 24/7
http://super-lock.co.il/index.php/features/child-item-6/24-מנעולן-בתל-אביב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב מנור

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי08/06/171065 צפיות
נתקלת בבעיה? מנעולן בראשון לציון ובאר יעקב יוצא מהרה בדרך להושיעך. ראשית נשאל את השאלות הנכונות ונקבל ממך את המידע. לאחר מכן המידע יתורגם לדרך פעולה. למנעולן בראשון לציון ובאר יעקב חשובה מאוד השקיפות כלפיך. בטרם יצא מנעולן לעזרתך, נספר לך על דרכי הפעולה ועלותה. וכמובן נענה על כל שאלה. בסבלנות רבה. מנעולן בראשון לציון יוצא לעזרתך, והכל במטרה לשחרר אותך לחייך בחזרה.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי29/05/171024 צפיות
אחת הבעיות הנפוצות ביותר במנעולנות היא היתקעות הדלת בתוצאה מאי יכולת לסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור את הדלת. ההבדל בין צילינדר למנגנון מבלבל הרבה מאוד אנשים ההבדל בין מנעול לצילינדר בדלת. ישנם דלתות, כמו דלתות פנים למשל, שהמנגנון והצילינדר מיוצרים כמקשה אחת. בדלתות המתקדמות ואלה שאמורות להיות בטיחותיות יותר ולהגן עלינו מפני פריצה, המנגנון של הדלת, החבוי בתוכה, והצילינדר, אליו נכנס המפתח ופותח או מסובב את המפתח בכדי לפתוח או לסגור, הוא זה אליו נכנס המפתח ובולט מעט משני צידי הדלת.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית22/05/171322 צפיות
כשאנו רוצים למגן וליצור נוחות במקום בו אנו נמצאים, כגון בית, משרד, מפעל ועוד, המנעול החשמלי הוא פתרון מצויין לשליטה על כניסת האנשים למתחם ללא צורך בהימצאות של שומרים במקום. את המנעול החשמלי ניתן להפעיל מרחוק וכך למעשה נוצרת שליטה על הדלת מהרחוק. כמובן שזה תלוי במכשיר אליו מחובר המנעול, כגון, אינטרקום, שלט, קודן ועוד.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי22/05/171080 צפיות
מחזיר שמן לדלת הפך להיות מוצר חובה בכל מקום הומה ובמקומות אליהם יש הרשאות לכניסה. בניינים, משרדים, עסקים כמו חברות, גני ילדים, מספרות ועוד. כיצד בוחרים את מחזיר הדלת המתאים לדלת עליה הוא אמור להיות מותקן. מי יתקין לנו את המחזיר ואיך? ועוד שאלות ותשובות אשר יפשטו עבורכם את הנושא

מאת: נדב מנוראבטחת הבית02/05/171116 צפיות
מנעול חשמלי הוא חלק ממכלול שלם של מערכת אשר מטרתה היא: לסנן את כניסת האנשים לתוך המקום בו מותקן המנעול החשמלי על דלת הכניסה. ליצור נוחות מירבית בעזרת המערכת איתה הוא מותקן המאפשרת ללקוח מספר אפשרויות לפתיחת הדלת מרחוק ללא צורך לקום מהמקום. אם זה באמצעות הטלפון, כפתור פתיחה, קודן, טביעת אצבע ועוד. ניתוק פעולת המנעול במידה והינך רוצה לאפשר כניסה חופשית למקום ללא סינון. אפשרות לעקוף את המנעול בעת צרה בעזרת המפתח המתאים למנעול המורכב על הדלת.

מאת: נדב מנוראבטחת הבית16/04/17957 צפיות
החלפת מנעול צילינדר היא פעולה שגרתית הקוראת מזה כמה שנים, למעט מקרים חריגים בהם התקלקל או הושחת הצילינדר על ידי תושב תל אביב משועמם או גנב תל אביבי פוחז. אך עדיין, החלפת הצילינדר בתל אביב תקרה עקב קלקול או עייפות החומר. הצילינדר יכול לעבוד מעשרות עד מאות פעמים ביום וזהו שימוש מסיבי ביותר לכלי כה מורכב.

מאת: נדב מנורבניין ואחזקה - כללי03/01/17843 צפיות
בדלתות זכוכית העדינות משאר הדלתות ומותקנות בצורה שונה מדלתות אחרות, ישנן מספר בעיות נפוצות הקורות עקב שימושן התכוף והתקנתן השונה מדלתות אחרות. דלתות אלה הן עדינות יותר ומורכבות דווקא במקומות בעלי שימוש רב, כגון: בניינים, בנייני משרדים, קניונים ועוד. כל אלה הם מקומות אשר השימוש בהן הוא תכוף ורב ודורש תחזוקה ופעמים רבות החלפה של אביזרי הדלת

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica