חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי מזון - אבקת חלבון ?

מאת: דבורהדיאטה ותזונה07/12/20092699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבקת חלבון הכרחית עבור כל אדם אשר מבצע פעילות ספורטיבית והיא נועדה לחידוש העור, השיער, העצמות ושרירי הגוף. בנוסף, חלבון מסייע ביצירת הורמונים ואנזימים ולכן הכרחי לתחזוקה השוטפת של הגוף. כתוצאה מכך, במצבים של מחסור בכמות חלבונים הגוף מאבד את יכולתו לתקן רקמות בגוף.

בתזונה היום יומית (דגים, בשר, עוף, טונה, חלב ועוד) ישנה כמות מוגבלת של חלבון אולם ספורטאים זקוקים לכמות גדולה בהרבה ממה שניתן להשיג מהמזון ולכן משלימים את כמות החלבון היומית באמצעות אבקת חלבון ועוד סוגים של תוספי מזון לספורטאים.

אבקת חלבון מכילה ריכוז גבוה של חלבון (78%-94%), וריכוז נמוך של שומנים ופחמימות, יתרונותיה העיקריים הינם: פירוק מהיר במיוחד של החלבונים בגוף, ספיגה מוגברת והתאוששות מהירה וטובה יותר של השריר לאחר פעילות מאומצת.

קיים בשוק מגוון רחב של אבקות חלבון כאשר השכיחה ביותר היא אבקת מי גבינה (אשר מופקת בחלב) מכיוון שהיא בעלת הזמינות הביולוגית הגבוהה ביותר ביחס לשאר סוגי החלבונים הקיימים. אבקת חלבון מי גבינה מחזקת את המערכת החיסונית מכיוון שיכולה לעלות בצורה משמעותית את רמות נוגד החמצון גלוטתיון בגוף. יתרה מכך, חלבון מי גבינה מסייע להפרשה הטבעית של הורמון הגדילה החשוב מאוד לבניית השרירים.

אבקת חלבון מי גבינה מתמוססת במהירות במים ולכן ניתן להכין משקה אבקת חלבון בקלות.

מומלץ לצרוך אבקת חלבון מיד בסיום האימון ובכל בוקר. לאחר אימון הגוף זקוק לחלבון באופן מיידי על מנת לבנות את השריר, ויכולת הספיגה המוגברת של הגוף מתרחשת רק כשעתיים לאחר תום האימון. בנוסף, אבקת חלבון בטוחה לחלוטין לשימוש ומאושרות על ידי FDA- מנהל המזון והתרופות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבת המאמר אינה אשת מקצוע וכל הכתוב הינו דעתה האישית בלבד, כמו כן פרט לנושאי בריאות שונים הכותבת מספקת מידע לגבי פינות ישיבה וספא.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דבורה

מאת: דבורהמיניות ובריאות מינית09/12/095906 צפיות
דלקת בדרכי השתן, למי זה קורה? איך פותרים את זה? האם יש דרכי מניעה? מאמר מקיף בנושא דלקות בדרכי השתן.

מאת: דבורהרפואה סינית06/12/091364 צפיות
טיפול באמצעות צמחי מרפא הינו עתיק יומין ומשמעותי מאוד בתחום רפואה סינית ומתבסס בעיקרו על שימוש בצמחי מרפא טבעיים אשר נועדו לריפוי מחלות תוך התבססות על שימוש בעקרונות הרפואה הסינית הקלאסית.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201560 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191998 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181697 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181281 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189718 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181498 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181569 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica