חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער תמונות

מאת: DarlingBuds Israelנשירת שיער27/10/20141638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים, בעיקר גברים, סובלים ממצבים שונים של נשירה ודלדול שיער הראש. בין הפתרונות הנפוצים ביותר למצב זה ניתן למצוא את השתלת השיער. זוהי פעולה מקצועית, המבוצעת על ידי רופא מומחה. הרופאים בעלי הניסיון מסוגלים כיום לספק תוצאות טובות מאוד באמצעות השתלת שיער, אולם עדיין יש אנשים שחוששים מקבלת תוצאות בלתי מספקות. בדיוק משום כך נסביר את חשיבות תמונות המטופלים שכבר עברו השתלת שיער.

טוב מראה עיניים

העובדה שרופאים שונים מסוגלים להראות ללקוחות חדשים תמונות מצולמות של לקוחות קודמים מספקת צורך חשוב לאדם המתעניין בהשתלת שיער. מדובר על הצורך להרגיש ביטחון, לחוש טוב יותר בזכות מראה עיניים. יש לציין, כיום נפוצים מקרים של טיפולים נגד התקרחות שלא מספקים תוצאות טובות, בין היתר השתלות שיער. בדיוק בשל כך, המטופלים של ימינו מעדיפים לבדוק את הדברים מראש, לפני קבלת החלטה בעניין כה משמעותי.

רואים תוצאות

לא כולם יודעים זאת, אבל השתלת שיער מבוססת על היכולת של זקיקי השערה להיקלט בקלות בחלקי הראש המתקרחים ולהביא לצמיחה מחודשת. הדבר נעשה על ידי רופא בתהליך מדוקדק של נטילת הזקיקים מאזורים שבהם אין אובדן שיער והשתלתם במקומות הרצויים.

חשוב להבין, השתלת שיער אינה תהליך טכני בלבד. מיומנות הרופא משחקת תפקיד חשוב בבחירת הזקיקים הנכונה, באופן שבו מפיקים אותם ולא פחות חשוב – בפיזור נכון שלהם במקום שבו מבצעים את ההליך הטיפולי. פיזור נכון ומדויק יביא לתוצאות טובות שבצילום וגם במציאות אי אפשר לפספס. באופן ברור, כאשר רואים תמונות השתלת שיער של אדם ומבחינים בתוצאות טובות, למעשה מדובר על ההוכחה הכמעט הכי טובה לאיכות הרופא ולאיכות הטיפול.

איך אדע אם התמונה אמינה או ערוכה ?

דרך טובה להבחין בזיוף תוצאות הנה רמת התאורה, זווית הצילום, מרחק הצילום ופרטים נוספים שקשורים בצילום אבל הדבר הכי פשוט שאפשר לעשות הוא לבחון כמה פרטים שיאפשרו לדעת אם תמונות השתלת השיער של המנתח הספציפי הזה הן תמונות אמינות. האם תמונת השתלת השיער פורסמה באתר המרפאה על ידי המרפאה או שפורסמה על ידי המטופל בפורום מוכר להשתלות שיער ? האם הרופא יכול להפגיש אותך עם מטופל שעבר אצלו השתלת שיער בעבר כך שתוכל להתרשם מהתוצאות גם ללא תמונה ? יש מרפאות רבות שמחזיקות מטופלים כעובדים כך שיהיה את מי להציג, בהנחה כמובן שיש במה להתגאות. האם הרופא מומלץ בפורומים ברחבי העולם ? אם רופא הוא רופא מומלץ עם שם בין לאומי, קיימת סבירות פחותה לעריכת תמונות.

לפני ואחרי

דרך טובה לסקור תוצאות והצלחות של רופא להשתלות שיער זה או אחר היא לבקש ממנו לראות השתלת שיער תמונות של מטופלים "לפני" וגם של "אחרי". באופן כזה משיגים שתי מטרות – ראשית, אפשר להתרשם מהיכולת הדרמטית הכללית של הטיפול לשנות את המראה המבוגר למראה צעיר יותר. שנית, אפשר להתרשם באיכותו של הטיפול הספציפי, של רופא מסוים בקרב מטופלים שונים.

מכיוון שאנשים שונים נבדלים אלה מאלה לא רק בצבע השיער אלא גם בצפיפותו ובסגנון הצמיחה שלו, רק אחרי שרואים כמה וכמה תמונות, של מטופלים שונים שעברו השתלה, אפשר להיות בטוחים באמת.

זווית הצילום

כאשר מביטים בתמונות של השתלת שיער, חשוב מאוד שיהיה מדובר על תמונות ברורות. תמונות ברזולוציה טובה תאשר קבלת מושג אמיתי לגבי הצלחה הטיפול אצל הרופא הנדון. מלבד רזולוציה, חשוב שיהיה מדובר גם בתמונות השתלת שיער עם זווית צילום מתאימה. זווית הצילום תיבחר לא מטעמים אומנותיים כמו בתמונות במוזיאון אלא מטעמים של צורת ההתקרחות ולעיתים גם מבנה הראש של המצולם.

אצל חלק מהגברים הסובלים מקרחת יהיה מדובר למעשה של נסיגת שיער. מצב זה מאופיין בקו שיער שהולך ומתרחק ומביא למראה דמוי מצח גבוהה. אצל גברים אחרים, צורת ההתקרחות יכולה להיות אחרת ולכלול אזורים בחלק האחורי של הראש. בכל מצב ומצב, זווית הצילום שתבחר צריכה לספק מראה מלא, מלמעלה, מאחור או מלפנים – הכל לפי הצורך.

בטרם תבחר את המנתח שיעשה לך השתלת שיער, כדאי לוודא שמעבר תמונות השתלת שיער, יש לו גם אנשים חיים להציג כדי שתוכל להתרשם מעבודתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מובא אליכם כשירות לציבור ע"י DarlingBuds Israel, אין להתייחס למאמר זה כהמלצה לפעולה כלשהי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DarlingBuds Israel

מאת: DarlingBuds Israelנשירת שיער28/10/142121 צפיות
בהתחשב בעבודה הדרושה במהלך השתלת שיער, מחירה עשוי להשתנות. שיטת התמחור הנפוצה של השתלת שיער מחיר היא לפי כמות השתלים. בארצות הברית, המחיר הממוצע נע בין 3 ל-5 דולרים לשתל FUE מה שאומר שהמחיר הכולל של השתלת שיער יכול להגיע לבין 2500 ועד 7000 דולרים. בבריטניה, מחיר ממוצע לשתל הוא 2 ליש"ט (3.5 דולרים), מה שאומר שהשתלת שיער של 1000 שתלים תעלה לך 2,000 ליש"ט (3300 דולרים). מחירים גבוהים מאד לכמות כה קטנה של זקיקים. איך בכל זאת אפשר לקבל איכות גבוהה במחיר משתלם ?

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181614 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica