חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער מחיר

מאת: DarlingBuds Israelנשירת שיער28/10/20142120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשך ההיסטוריה, התקרחות ונשירת שיער הפכו לבעיה של גברים ונשים. אנשים ניסו לפתור את המצב תוך שימוש בכל פתרון אפשרי כולל פיאות. אבל, בשנים האחרונות הטכנולוגיה התקדמה מאד ונמצא פתרון לבעיה.

עם התפתחות הרפואה , הליך ניתוחי התפתח – השתלת שיער. ההליך כולל העברת שיער ממקום אחד בגוף (מכונה "האזור התורם") למקום הקרח או המקריח בגוף (מכונה "האזור המקבל"). תהליך זה מכונה Follicular unit extraction (FUE). ההליך הנו הליך פולשני זעיר שבו יחידות השיער שמוצאות עמידות להתקרחות. שיער צומח באופן טבעי בקבוצות של 1 עד 4 שיערות, לכן, גם הוצאת השיער מתבצעת בקבוצות בהתאם למצב הטבעי באזור התורם. באמצעות הטכניקה הזו, השתלת שיער מודרנית יכולה להשיג עבורך מראה טבעי ע"י חיקוי מראה השיער הטבעי.

השתלת שיער משמשת גם לשיקום הגבות, זקן, חזה וריסים אך גם יכולה לשמש לכיסוי צלקות מתאונה קודמת או התערבות ניתוחית קודמת. השתלת השיער הנפוצה ביותר היא כמובן השתלת שיער המיועדת להתמודדות עם ההתקרחות הגברית הטיפוסית ומתמקדת באזור המפרצים, מרכז הראש ואזור הכתר.

בהתחשב בעבודה הדרושה במהלך השתלת שיער, מחירה עשוי להשתנות. שיטת התמחור הנפוצה של השתלת שיער מחיר היא לפי כמות השתלים. בארצות הברית, המחיר הממוצע נע בין 3 ל-5 דולרים לשתל FUE מה שאומר שהמחיר הכולל של השתלת שיער יכול להגיע לבין 2500 ועד 7000 דולרים. בבריטניה, מחיר ממוצע לשתל הוא 2 ליש"ט (3.5 דולרים), מה שאומר שהשתלת שיער של 1000 שתלים תעלה לך 2,000 ליש"ט (3300 דולרים). מחירים גבוהים מאד לכמות כה מעטה של זקיקים אם נתחשב בעובדה שהשתלת שיער ממוצעת כוללת 3500 שתלים.

עם זאת, השתלת שיער היא לא שיטה חדשה למאבק בהתקרחות, זה כבר נושא מתפתח וכיום הניתוח מאד נפוץ ברחבי העולם. כלומר יש הרבה מנתחים מנוסים שהתמחו באמנות של השתלת שיער במדינות רבות ומגוונות. משמעות הדבר היא שאף אחד לא צריך להוציא כמויות עצומות של כסף כדי לקבל את ההשתלה הטובה ביותר שהוא צריך. בזכות הגידול בשוק והצורך לספק שירות טוב, יש הרבה מומחים מעולים שמגיעים ממדינות אחרות, לא רק מארה"ב, אירופה או ישראל. מדינה אחת כזו היא הודו, שבה אתה יכול לקבל השתלת שיער ברמה גבוהה מאד עבור חלקיק מחיר השתלת שיער שעשוי אדם לשלם במדינה אחרת, למשל בבריטניה או ישראל. זה אפשרי בזכות מומחה מוכשר כגון ד"ר Tejinder Bhatti, מנתח שכבר מבצע ניתוחים פלסטיים מאז 1992. הוא הוכשר במרכזי השתלות שיער בעלי שם בדטרויט, קנטקי, לונדון ודנבר. הוא גם המזכיר המייסד של AHRS-הודו (איגוד מנתחי שיקום שיער, הודו) והשגריר של אגודת FUE אירופה (FUE Europe Society).

רבים האנשים שחוששים מביצוע ניתוח במדינה זרה, הסיבות הן כמובן הריחוק מהבית, החשש מרפואה במקום רחוק ובעיקר חוסר הידע בנושא. מה שמקל על רבים את ההחלטה הנה העובדה שהמנתח הנו מנתח מוסמך ומוערך בעולם כולו, משתתף בכנסים מקצועיים ומלמד בעצמו מנתחים צעירים בתחילת דרכם בתחום השתלות השיער.

במרפאה שלו, Darling buds – מרכז השתלות שיער בצ'נדיגר, הודו, אתה יכול לקבל השתלת שיער במחיר של 1.6$ לזקיק מהקרקפת ו-2.9$ לזקיק מהגוף. זה כולל את עלות המחט החדשה מתוצרת Harris punch ואיסוף חינם משדה התעופה בצנדיגר. הלקוח לא צריך לשלם את עלות בדיקת המעבדה או ערכת טיפול לאחר הניתוח. אין עמלות נוספות על טכניקת "ללא גילוח", טכניקה המאפשרת השתלת שיער ללא גילוח השיער הסמוך לאזור ההשתלה.

אז למה לשלם יותר ולקבל פחות בכל מדינה אחרת ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מובא אליכם כשירות לציבור ע"י DarlingBuds Israel, אין להתייחס למאמר זה כהמלצה לפעולה כלשהי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DarlingBuds Israel

מאת: DarlingBuds Israelנשירת שיער27/10/141638 צפיות
אנשים רבים, בעיקר גברים, סובלים ממצבים שונים של נשירה ודלדול שיער הראש. בין הפתרונות הנפוצים ביותר למצב זה ניתן למצוא את השתלת השיער. זוהי פעולה מקצועית, המבוצעת על ידי רופא מומחה. הרופאים בעלי הניסיון מסוגלים כיום לספק תוצאות טובות מאוד באמצעות השתלת שיער, אולם עדיין יש אנשים שחוששים מקבלת תוצאות בלתי מספקות. בדיוק משום כך נסביר את חשיבות תמונות המטופלים שכבר עברו השתלת שיער.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181614 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica