חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוכב נולד

עוד לא יצא לי לשבת בפגישה עם מנהל שיווק או מנכ"ל שבה לא נדרשתי לתת תשובה מדויקת כולל לוחות זמנים ברורים, בנוגע למועד שבו כל הציבור ידע וישמע על השירות ו/או הפיתוח יוצא הדופן של החברה. בכל פגישה מבקשים ממני הכרישים שכבר ראו ושמעו הכל, לדעת בוודאות תוך כמה זמן אשיג להם את החשיפה התקשורתית המיוחלת ורצוי כמובן שהדבר יקרה כבר אתמול. למרות שלעוסקים במקצוע שלי יצא שם של מניפולטורים שמסוגלים במחי SMS להזיז ולשנות סדרי עולם, אני מאוד לא אוהבת לספר סיפורים.

בעצם הנה סיפור אחד. היום מתקיימת בתל אביב ועידת האינטרנט של היזם והמשקיע האמריקני ג'ף פולבר. פולבר, שישראלים רבים רואים בו היום חבר קרוב, ומזמינים אותו תדיר לאירועים שהם יוזמים או אפילו סתם לקפה, הוא דוגמה מצוינת להמחיש כיצד מתנהל באמת המשחק הזה שנקרא יחסי ציבור-תקשורת-מיתוג ותודעה.

לפני למעלה מ-3 שנים נתבקשתי ע"י קבוצת אנשים ומחשבים לטפל בחשיפה התקשורתית של VON תערוכת תקשורת גדולה. היזם מאחורי התערוכה היה ג'ף פולבר. אז איש מוערך ומוכר בעיקר ליודעי חן, אנשי קהילת הסטארטאפ, העוסקים בתחום ה-VOIP. בשיחה מקדימה עם פולבר סוכם כי לאור ניסיונו הרב הוא ישמש בעצם כדובר התערוכה בשיחות שנקבע עבורו עם עיתונאים.

על פניו היה נדמה שהרקורד המקצועי והעסקי שלו, יחד עם העובדה שתערוכה בינ"ל שהוא יוזם ומוביל בכל העולם, המגיעה גם לישראל, יהיו מספקים כדי לסקרן את כלל התקשורת הישראלית לקיים איתו ראיונות. בפועל המצב היה מעט שונה. נדרשו אינספור שיחות ופניות לעיתונאי התקשורת בארץ כדי לשכנע אותם להרים את הטלפון ולהקשיב לאיש הכ"כ מוערך הזה. הזמן שלקח לפרסום הראיונות והנפח המועט שקיבלו בדפי העיתון העידו שהחבר'ה לא ממש נלהבים.

מצד שני, השמועה שפולבר עצמו יהיה נוכח באירוע עשתה לה כנפיים, לצערי, גם בלי קשר לאותם ראיונות מועטים, וקהילת ההייטק הישראלית צבאה על הדלתות. מעט העיתונאים שהגיעו למקום שפשפשו את העיניים ואחד מהם הגדיל לעשות כשפרסם לא מתוך פרגון את הפרטים המלאים על מסיבת סיום הכנס שהיהודי האמריקני החביב מתכוון לממן מכיסו הפרטי, לחברים ומוזמנים בלבד. המסיבה, שהמקום שבו התקיימה היה צר מלהכיל, היתה אחת המדוברות שהופקו בארץ עד היום.

שנה לאחר מכן, פולבר הפך להיות יקיר התקשורת המקומית. הוא מרואיין נדרש ומפורגן בכל כתבה על יזמות, חדשנות וטכנולוגיה ישראלית שממידת ההשקעה שלו בה ניתן להבין שהוא נמנה על תומכיה. והעיתונאים, הם כבר לא מחפשים סיבה לשיחה איתו ומגיעים בהמוניהם לכל מפגש שהוא יוזם בארץ.

פולבר, כיזם, לבטח שאף להרחיב את מידת החשיפה שלו בקרב יוזמות ראשוניות בישראל ובעולם. אני לא יודעת אם להיות יקיר התקשורת הישראלית היתה מטרה מסומנת ביומן שלו, אבל היום, יותר מ-3 שנים אחרי, כשברזומה שלו גם הופעת אורח בסדרה "מסודרים", אין ספק שג'ף פולבר מוכיח לאותם מנהלים שגם המסקרנים, המעניינים ובעלי הקבלות שבהם, בתחילה לא זוכים לקרדיט התקשורתי המגיע להם. אבל אם זו אכן מטרה שמעוניינים להגיע אליה, אזי שבעבודה קשה ומתמשכת, בסבלנות ועם הבנה

וסיפוק של צרכי התקשורת, הדברים קורים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתפרסום באינטרנט01/02/121218 צפיות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111264 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111483 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111515 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112214 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213676 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213638 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213760 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213904 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176453 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175623 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175606 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica