חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות טיפול תטא הילינג

מאת: רוני הכהןאימון אישי - כללי28/11/20141031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטות ריפוי המתבססות על שימוש באנרגיה אישית בעלת עצמה תופסות תאוצה בכל רחבי העולם, השיטות דוגלות בהתבוננות פנימית של האדם תוך מטרה למצוא בפנים את העצמה הדרושה להתמודדות עם חולי ושאר קשיים. טכניקת תטא הילינג מתבססת על האטה של גלי המוח, המטופלים למדים איך להאט את גלי המוח שלהם מתוך מטרה לחוות תחושות של רוגע פנימי והתחדשות. הטכניקה משמשת לתמיכה בתהליכי ריפוי ממחלות ולשיפור כושר ההתמודדות של האדם עם קשיי החיים בעולם המודרני.

טכניקת תטא הילינג מצליח להביא לשיפור ושינוי משמעותי בקרב מטופלים רבים, השיטה מעוררת עניין בעיקר בשל היותה כה מיוחדת. רבים מבין המטופלים מבקשים להמשיך לתרגל את השיטה ואף להשתתף בקורסים. את המשמעות של תטא הילינג לא ניתן להבין בתוך כמה טיפולים או בתוך כמה שיעורים, התטא הילינג היא דרך חיים המתפתחת בהדרגה.

השפעה ביולוגית של תטא הילינג על הגוף

במהלך השלב בו מתרחשת האטה של גלי המוח מפריש הגוף חומרים והורמונים הגורמים לתחושה נעימה, תחושת ריחוף, כמו כן, מופרשים גם חומרים המעודדים בנייה של תאים חדשים בגוף תוך התחזקות מערכות הגוף. הטכניקה מומלצת לליווי של מצבי חולי שונים מתוך מטרה לשפר את כושר ההחלמה של הגוף ולחזק אותו.

חיבור עם תת המודע שלנו

חלק ניכר מהמתרחש בתוך המוח האנושי מתרחש ללא כל מודעות שלנו, בכל שעות היום והלילה ישנה פעילות רבה בתת המודע, פעילות המכתיבה קבלת החלטות, דפוסי מחשבה והעדפות אישיות. טכניקת תטא הילינג היא גשר בין התודעה אותה אנו מכירים לבין תת המודע. במהלך הטיפול מצליח המטפל להתחבר את תת המודע של המטופל ולשנות דפוסי התנהגות או מחשבה המזיקים לו, עם שינוי דפוסי ההתנהגות הללו מופיעים גם שינויים באורח החיים ותחושות הפנימיות של האדם.

 



תגיות המאמר: תטא הילינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211702 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211494 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213614 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211772 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211185 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213855 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213984 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205580 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196128 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194059 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173159 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173142 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162657 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162388 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica