חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מילות מפתח

קידום אתרים - מהן מילות מפתח?


כאשר גולש באינטרנט נכנס למנוע חיפוש על מנת לחפש מידע או שירות מסויים, הוא יקליד מילות חיפוש שישמשו את מנוע החיפוש להציג את התוצאות המתאימות. מילות המפתח הן אבני יסוד של קידום אתרים - מילות החיפוש שמנחות את מנועי החיפוש. בכל הקשור לתהליך SEO  מילות מפתח הן בגדר אמיר "שקול אותי לנושא X". 

בתהליך SEO אפקטיבי מילות המפתח צריכות להיות מילים שמתאימות לשם העסק או לרעיון הכללי באתר. למשל, אם מדובר בחברה לבניית אתרים, קידום אתרים ואחסון אתרים מילות המפתח יהיו:
אחסון , אחסון אתרים , תחזוקת אתרים , תחזוקת שרתים , אכסון , קידום אתרים , אכסון אתרים , קידום , אתרים , פרסום, אתרים , פרסום אתרים,  
איחסון אתרים ועוד...

קידום אתרים - כיצד לבחור מילות מפתח?


לפניך מספר עצות לבחירה נכונה של מילות מפתח:

1. חשוב מהן מילות המפתח העיקריות שמאפיינות את האתר שלך, ואיזו מילה הכי תתאים לתיאור האתר שלך.

2. חשוב לזכור שככל שתבחר מילות מפתח כלליות יותר, כך תהיה התחרות על הדירוג בתוצאות החיפוש קשה יותר. למשל, אם הינך בעל אתר של מסעדה, הקלדת המילה "אוכל" במנוע החיפוש תניב תוצאות רבות במגוון נושאים, אך אם תקליד את המילים: "מסעדה איטלקית" התוצאות יהיו ממוקדות יותר וגם התחרות עבור דירוג גבוה במילים אלה תהיה קלה יותר.

3. חשוב למצוא את האיזון הנכון בין מילים נפוצות מידי לבין מילים שלא סביר שמישהו יחפש.
ישנן חברות SEO רבות מציעות מחקר עבור מילות מפתח (בתשלום כמובן) אך יש גם כלים רבים לבדיקת פופולריות של מילות מפתח, למשל, ניתן להתחיל בתהליך קידום אתר בכך שתבדקו פופלריות של מילות חיפוש בעזרת כלי קידום מדהים שמציע גוגל.

בתהליך קידום אתרים הימנע מבחירת מילים לא רלוונטיות - בעלי אתרים רבים נוהגים לבחור גם מילים שאינן מתאימות לנושא האתר, מתוך רצון להגיע למגוון רחב יותר של לקוחות. שיטת SEO זו אינה יעילה ומומלץ להימנע ממנה.
כאשר בוחרים מילות מפתח לתהליך SEO חשוב להקפיד ולרשום את כל האפשרויות שהגולש יכול להקליד, על מנת שלא לפספס לקוחות פוטנציאלים.
למשל, אם מדובר בחברה לבניית אתרים או קידום אתרים, חשוב שהמילים יופיעו בכל הצורות האפשריות שהגולש יכול להקליד, גם אם מדובר בשגיאת כתיב או בטעות נפוצה בכתיבה של אותה מילה:
"קידום אתרם", "קדום אתרים", "קידום אתרים" וכו'.

קידום אתרים - אחרי שבחרת מילות מפתח....


שלב בא בתהליך קידום אתרים הוא  לפזר את מילות המפתח באתר. יש בעלי אתרים שלקחו את העצה הזו רחוק מידי והוסיפו את מילות המפתח במינון יתר, ולכן ניתן לראות היום בהרבה אתרים עמודים בסגנון הבא:
"משה אלקטריק -- חנות למוצרי חשמל. קנו ממבחר מוצרי החשמל שלנו, וקבלו מוצר חשמלי במתנה. מוצרי החשמל במבצע וכדאי להזמין מוצר חשמלי לפני גמר המלאי."
זוהי שגיאה שתזיק בהכרח לאפקטיביות של קידום אתרים. מנוע חיפוש יזהה את הפעולה כניסיון קידום אתרים מובהק ויפסול את האתר או יוריד אותו בדירוג. בנוסף, הוספת מילות המפתח בצורה מוגזמת לאתר גם תגרום לגולש לעזוב אותו מהר מאוד וגם בצורה תזיק עוד יותר לתהליך SEO שביצעת.
העצה שלנו היא ראשית כל לכתוב את תוכן העמוד מבלי להתחשב במנועי החיפוש ובמילות המפתח ורק לאחר מכן להוסיף את מילות המפתח לעמוד, מבלי לפגוע באיכות התוכן. זהו תהליך קידום אתרים נכון ורצוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת LoadSEO מתמחה ב - קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - LoadSEO

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים03/02/10914 צפיות
Bounce Rate ("שיעור הנטישה" בעברית) הוא מדד סטטיסטי שמציג, באחוזים, את כמות הגולשים שהגיעו לאתר ויצאו ממנו מאותו העמוד אליו נכנסו, מבלי לעבור לעמודים נוספים באתר.

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים09/12/09883 צפיות
לפני שמתחילים בתהליך קידום אתרים (SEO) חשוב להבין כיצד פועלים מנועי החיפוש השונים. מהם העכבשים של גוגל? מהן סריקות עמודים? מה עומד מאחורי שיטת הדירוג? לכל המתעיין ב- SEO - מידע בסיסי על מנועי החיפוש

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים09/12/09935 צפיות
חברות SEO רבות טוענות אופטימיזציה היא חלק בלתי נפרד מכל תהליך קידום אתרים ומציעות התאמה עבור תקן W3C. האבל האם זוהי באמת אופטימיזציה ועד כמה תקן W3C משפיע על מיקום האתר? יש תשובה רשמית של גוגל.

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים09/12/091141 צפיות
רישום אתר לגוגל מא' עד ת'. איך להירשם לגוגל? איך לזרז את הסריקה ואת ההפועה הראשונית? לפני קידום אתרים ולפני SEO תגלו איך אתם נכנסים למנוע החיפוש שבו תרצו בהמשך להתקדם. רישום אתרים לגוגל - הסיפור המלא

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים07/12/09899 צפיות
מפת האתר. מפת אתר כשמה כן היא, הינה "מפה" שמשמשת את גוגל לניווט בתוך האתר. מפת האתר היא כלי קידום אתרים (SEO) בסיסי אך חשוב שעוזר לעקוב אחרי סריקות באתר ומזרז את קצב ההופעה בגוגל. מפת אתר ועוד...

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים03/12/09943 צפיות
מבוא לנושא של פרסום אתרים משיטות פרסום באמצעות מנועי חיפוש ועד לפרסום באמצעות פורומים, צ'אטים, תפוצה ועוד. קידום אתרים קלאסי הוא תהליך של אופטימיזציה אבל יש כמה אלטרנטיבות ל-SEO 'המסורתי'...

מאת: קידום אתרים - LoadSEOקידום אתרים03/12/09919 צפיות
קידום אתרים על קצה המזלג. במיוחד למי שלא מכיר את התחום ורוצה לעשות את הצעד הראשון בעולם ה-SEO - כללי יסוד שכל מקדם מתחיל חייב לדעת. מקישורים ועד התוכן, "העשה" וה-"אל תעשה" של מנועי החיפוש...

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica