חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד אנו יוצרים "אור איתן" : בתפקידינו, בצוותים שלנו ובארגון כולו?

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי23/12/20141024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חג החנוכה, מעורר בנו לא רק מחשבות על סופגניות, ריבה וקלוריות עודפות, אלא גם על הארגון שלנו. כיצד אנו יוצרים "אור איתן": בתפקידינו, בצוותים שלנו ובארגון כולו?

כמנהיגים , חובתנו להניע את העובדים לחתור לעבר השגת מטרות הארגון, לעודד בהם למידה משמעותית ולהובילם להצלחה.

"מנהיגות היא זו, המניעה את המונהגים לעשות יותר מכפי שהתכוונו לעשות בתחילה אף מעבר למה שהם האמינו שביכולתם לעשות."*

הצלחתם של עובדים במשימה, העומדת בפניהם, תלויה בהגדרת מטרה ויעדים, מנוסחים כהלכה ומדידים, כמו גם, מתן משוב ניהולי בשלבי הביצוע  השונים.

מנהלים רבים טועים בחשבם, כי עצם העובדה שיצרנו קבוצת אנשים כצוות והגדרנו להם מטרה קבוצתית ויעדים משותפים תאפשר את השגתם.

מומחים בניהול יודעים שכל צוות, באשר הוא, עובר שלבים התפתחותיים עד להפיכתו לצוות עבודה מגובש ואיכותי היכול לתפקד באופן מיטבי. כל צוות עובר 4 שלבי התפתחות ואינו יכול לדלג על שום שלב. זאת ועוד,   כל חבר צוות עשוי להיות תקוע בשלב התפתחותי אחר. דמיינו את התהליך כקבוצה של אנשים הנדרשת לטפס 4 מדרגות גבוהות בו זמנית . כל אדם נמצא במדרגה אחרת וסיבותיו עימו. תפקיד היועץ הארגוני קודם כל לבדוק היכן נמצאת הקבוצה האם כולה במדרגה שניה או שלישית או שמא כל אחד נמצא במדרגה אחרת ואז לתת להם כלים להתאחד ולהמשיך את הטיפוס מעלה.

השלבים המדוברים שעל כל צוות לעבור כדי לתפקד יחד הם" שלב האמון ההדדי, שלב הפתיחות, שלב   הריאליזציה והשלב האחרון הגבוה ביותר הוא שלב הערבות ההדדית. בנייתם והובלתם של צוותי עבודה יעילים דורשת מקצועיות ומומחיות בתהליכי התפתחות קבוצתית . תהליכים אלו ניתנים לפיתוח בעזרת חניכת הקבוצה וניהולה בסיוע של יועץ ארגוני המלווה את המנהל. בסופו של התהליך ההתפתחותי- חברי הצוות ירגישו שייכות ואחריות גבוהה יותר לצוות, יחוו תחושה של הנעה משותפת וישיגו תפוקות גבוהות יותר מסך תרומתם האישית כפרטים.**

הניסיון שלנו כיועצים ארגוניים בא לסייע   לכם המנהלים במתן כלים לאבחון מצבו ההתפתחותי של הצוות, שניבנה על ידכם ולאפשר לו להגיע לתוצאות הרצויות.

זכור- ההון האנושי בארגון שלך הוא זה אשר מייצר את ההכנסות שלך, הוא זה שמביא את הארגון להישגיו או להפסדיו הגדלת המוטיבציה, פיתוח וקידום ההון האנושי של הארגון יובילו אתו להצלחה ויתרון על פני מתחריו.

ניהול זה מקצוע ודורש למידה ממומחים אבל ההשקעה משתלמת ובגדול ונראית בשורת הרווח. אנו כאן בשבילך כדי לבצע את כל המשימות שלך כהלכה ובהצלחה!

לשירותכם תמיד צוות היועצים של Coachvision .

הצטרפו אלינו בלינקדאין

 

תנו לנו לייק בפייסבוק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילה פינקוייס

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172986 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי01/09/161572 צפיות
בשבוע שעבר הצגנו בפניכם הוכחות מחקריות כי עובדים מאושרים:  פרודוקטיביים יותר ב-31%  המכירות שלהם גבוהות ב-37%  והיצירתיות שלהם גדולה פי 3 לעומת עובדים לא מאושרים. כמו כן, הצגנו בפניכם 5 תרגילים פשוטים באמצעותם עובדיכם יכולים לפתח את תחושת ה- well-being שלהם ולמקם את עצמם (ואת ארגונכם) בדרך להצלחה. במאמר האחרון שלנו בסדרת המאמרים בנושא "יצירת תרבות אושר ארגוני" בחרנו להציג בפניכם אסטרטגיה נוספת להגברת אושר: רוצים להיות מאושרים יותר ? שנו את היחס שלכם ללחץ.

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי04/08/161261 צפיות
עבור ארגונים, עובדים מאושרים משמעותם תוצאות טובות יותר בשורה התחתונה! אז, איך יוצרים עובדים מאושרים? בסדרת המאמרים הבאה נציג בפניכם 3 דרכים פשוטות ליצירת עובדים מאושרים אשר יגדילו את הרווחים. השבוע: הגברת תמיכה חברתית.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162595 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי25/02/163272 צפיות
אם אתה אדם מן השורה, כמו רוב האנשים, שלא פיתח אסטרטגיה מתי הוא הזמן הטוב ביותר כדי להתמודד עם כל משימה . הנה התשובה לשאלה למה אתה צריך!

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי14/02/161156 צפיות
אם חשבתם שהיותנו מחוברים כל הזמן לסמארטפון מביא תועלת, חשבו שנית. ההשלכה הגדולה ביותר של המהירות החדשה שלנו היא ההשפעה על חיינו, ויותר מכך על מוחנו. להלן כמה דרכים שיאפשרו לכם לשמור על מוח בריא ופרודוקטיבי בעבודה. הצעצועים החדשים המהירים של היום, הסמארטפונים והטאבלטים , עוזרים לאנשים לעבוד מתי, היכן ואיך שהם רוצים. נרגשים מן החירות שזה עתה זכו, אנשים נשארים מחוברים 24/7 , ועובדים מהר ככל האפשר.

מאת: אילה פינקוייסייעוץ עסקי14/02/161390 צפיות
אף התערבות טכנית לא תספק, אלא אם כן אנחנו מוכנים לעבוד על עצמנו. רגשות הם בלב הדינמיקה הזאת, ההתרגשות והחרדה הנוצרות על ידי מידע חדש הם הדלק שמניע אותנו לקטוע את עצמנו שוב ושוב, וכל שינוי שאנו מבקשים לעשות יהיה תלוי ביכולת שלנו לגשת, להבין ולמנף רגשות אלה ולא להיות מונעים על ידם באימפולסיביות. אין מרשם פשוט לניהול רגש, אבל יש צעדים שאנו יכולים לנקוט : פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת הן קריטיות. הרהורים על החוויות שלנו דרך כתיבה ביומן או אימון אישי או קבוצתי יכול לעזור לנו להבין את התגובות הרגשיו

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173783 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174129 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162595 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica