חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים - אמצעי המיגון האידיאלי

מאת: elichai rubinאבטחת הבית30/03/2015870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים הינם אמצעי המיגון האידיאלי והנכון לשמירה על הנכס מפני פריצות וכן מונעים נפילות בקרב ילדים.
סורגים למיניהם ניתן לראות לרב בחלונותיהם של הבתים הפרטיים ואף בחלונות בדירות רבי קומות.
הבית הוא המקום המספק לנו מירב הביטחון, הוא המרחב המשפחתי שלנו ועל כן אנו אמורים לחיות ולשהות בו בביטחון מוגמר מכל הבחינות.
אנשים רבים בוחרים להתקין סורגים משני סיבות עיקריות:
1. מניעה של פריצה לבית ו/או לעסק - מאחר שהבית והעסק הוא המקום בו נמצאים הדברים היקרים לנו כגון: כסף, תכשיטים, מסמכים חשובים, אביזרים בעלי ערך כספי ועוד אנו נדרשים למגן אותם באופן שימנע מפולשים את הגישה אליהם ואת לקיחתם והשחתתם.
קיומם של סורגים בחלונות ובדלתות הבית מונעת את חדירתם של פורצים ופולשים לשטח הפרטי והבטוח שלנו.
2. מניעה של נפילות ומעידות - סורגים ניתן אף לראות בבתים של משפחות בעלי ילדים וזאת על מנת לאפשר להם חופש ומרחב בבית ללא כל צורך בהשגחה ובפיקוח צמוד.
ילדים קטנים הם עולם סקרן ובררן ואינם מודעים כלל לסכנות הטמונות בבית, על כן, מעבר לסיפוק האמצעים הדרושים לשם פעילות בטוחה בחלל הבית ישנו צורך מובהק בהתקנת סורגים אשר יספק להם ולנו את מירב הביטחון בשהות בבית.
קיומם של סורגים בבית מאפשר אף להורים להשאיר את ילדם לבדם בבית וללא כל השגחה ובביטחון מוגמר.

כיום ניתן להבחין בסורגים בעלי סגנונות עיצוביים המשלבים בתוכם מוצר בטוח בקו עיצובי ויוקרתי.
הסורג על סגנונותיו השונים נבחר באופן מותאם ומוקפד לצורכי הלקוח ולדרישותיו ולאופי החלון והדלת.
כיום, בשונה מבעבר בו היה ניתן להבחין בסורגים בעלי סגנון פשוט ואחיד ישנם סורגים בעלי מגוון סגנונות ועיצובים המקנים מראה עשיר ויוקרתי לצד הצורך בביטחון.
ישנם סורגים העשויים מאלומיניום, מפלדה, ישנם את הסורגים המתקפלים אותם נהוג להתקין לרב בדלת הכניסה והיציאה לחצר ולמרפסת הבית. ישנם את הסורגים השקופים ועוד מגוון עשיר של סגנונות ועיצובים.

על הביטחון לא מתפשרים, בוחרים "סורג" לסורגים !!

היכנסו למבחר ענק של סורגים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל קידום כהלכה - www.do-seo.co..il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת elichai rubin

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162045 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: elichai rubinבריאות השן20/06/161295 צפיות
השתלות השיניים עברו מהפכה של ממש בשנים האחרונות בזכות הטכנולוגיה, הידע וניסיון. כיום יש אפשרויות שונות להשתלות ואפילו השתלות ביום אחד. השתלות שיניים בפתח תקווה עושים במרכז רפואי עדן אשר רופאיו מומחים בכול סוגי טיפולי השיניים וחלקם מומחים בתחום השתלות שיניים בפרט.

מאת: elichai rubinימי הולדת13/04/161215 צפיות
כיום ארגון חגיגות יום הולדת לילד הוא הפקה אחת גדולה. יש המון דברים שצריך לארגן, אוכל, בלונים, מקום לחגוג בו וגם הפעלות ליום ההולדת. ישנם כל מיני סוגים של הפלות כאלה, מופעי קוסמות, מופעי אור ועוד.

מאת: elichai rubinפלילי14/03/162041 צפיות
לרבים מאיתנו, שאינם עורכי-דין ולא בקיאים בהבדלים משפטיים, המילה "פלילי" מתקשרת עם "דבר לא רצוי" או "מעשה רע". רובנו לא יודעים האם יש הבדל בין עבירה פלילית לעבירת תעבורה ומהו בכלל התחום בעריכת דין שנקרא "אזרחי". במאמר קצר זה, אנסה להסביר את ההבדלים ביניהם וכפי שתראו – ההבדלים משמעותיים מאד

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי29/12/151254 צפיות
באתר www.medixathome.co.il ניתן לקבל פרטים לגבי היכולות האפשריות באשר לצילומי רנטגן בבית החולה. צילומים אלו ניתן לבצע לאיברים שונים בגוף - לגב, לחזה לאגן ועוד, לאחר קבלת הפניה מרופא.

מאת: elichai rubinבריאות ורפואה כללי20/12/151134 צפיות
בדיקת אולטרסאונד בטן, הידועה גם בשמות בדיקת על שמע של הבטן ובדיקתUS בטן, נועדה לסריקה של האיברים הפנימיים בבטן כמו כבד, כליות, כיס המרה, לבלב, טחול, כלי דם ועוד.

מאת: elichai rubinתעשייה26/08/151706 צפיות
בכל מקום נשקפת לנו סכנה לכן חשוב להביט בשלטים המזהירים ומתריעים בפנינו על סכנות שונות במגוון תחומי חיים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201313 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica