חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין מקרקעין עורך דין מקרקעין – לכל שטח יש חוק!

מאת: אסי לינקרנדל"ן ומקרקעין07/04/20151053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין – לכל שטח יש חוק!

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין אשר עוסק בכל הנושאים הקשורים לשטחי קרקע מכל סוג שהוא – קרקעות לבנייה, קרקעות חקלאיות, קרקעות מסחריות ועוד. עורך דין מקרקעין עוסק גם בכל הנושאים הקשורים לנכסי דלא ניידי – לא רק קרקעות אלא גם מבנים שונים וכל הקשור בהם. עורך דין מקרקעין עוסק בתחומים כמו אישורי בנייה, תוספות בנייה, תוכניות תמ"א 38, פינוי בינוי וכדומה, בנייה על קרקע, שותפויות בבנייה, ניהול נושאי שכירות, סכסוכי שכנים בנושאים הקשורים למבנה, השגות גבול, משכונים, מיסוי על בנייה, וכן הלאה.

במה מסייע עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין עשוי לסייע ללקוחו בנושאים רבים, כמו למשל כתיבת חוזה לקנייה, מכירה או השכרה של דירה, מבנה וכדומה, העברות בעלות ורישומים בטאבו ובלשכות המקרקעין, ועוד. עורך דין מקרקעין מסייע בכל הנוגע להסכמים שונים הקשורים בנדל"ן, בהפרות הסכמים וכדומה, ושומר על הזכויות של הלקוח. עורך דין מקרקעין גם עשוי להיות מעורב בתביעות הנוגעות לירושות, אשר כוללות גם שטחי בנייה או נדל"ן. בנוסף, עורך דין מקרקעין עשוי לסייע לאנשים שמחזיקים בנדל"ן שנמצא מחוץ לארץ. מקרים כאלה הם קשים ללקוח, שאינו יכול לפקח על השוכרים של הנכס שיש לו בחוץ לארץ. עורך דין מקרקעין יכול לטפל בכל הנושאים הללו, כולל גבייה של דמי שכירות וכן הלאה. עורך דין מקרקעין יכול גם לספק ייעוץ לפני רכישה של נכס כלשהו, בעיקר בהיבט המשפטי – כמו בדיקה של הנכס, האם הוא חוקי, האם הבנייה בו חוקית וכן הלאה.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין?

כאשר יש צורך בסיוע של עורך דין מקרקעין, חשוב מאד לבחור בעורך דין מקצועי, אשר מתמחה באופן מיוחד בתחום המקרקעין, שהוא תחום רחב שדורש ידע מקצועי רב על מנת לעסוק בו. חשוב מאד לבחור עורך דין מקרקעין בעל ותק בתחום, אשר ידע לייעץ ללקוח בצורה נכונה, מקצועית ואיכותית, אשר תשמור על זכויותיו של הלקוח ולסייע לו בכל הדרוש לו. בנושאי מקרקעין יכולות תמיד להופיע בעיות לא צפויות, ולכן חשוב לבחור בעורך דין מקצועי ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152207 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15959 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15984 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15885 צפיות
כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151233 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201317 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201304 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201588 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20998 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20954 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica