חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי עבודה בסיסיים - מה חשוב שיהיה בכל בית?

מאת: ילדונתצרכנות11/04/20151412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לתלות מדף? לפתוח סתימה בכיור? להרכיב רהיט? לתקן ארון? לחזק מיטה? להתקין רמקולים או טלוויזיה? בכל בית צריכה להיות ערכת כלי עבודה מתאימה. כן, אפילו אם אתם לא אנשי מקצוע בעלי ידיים זריזות ומדויקות, בשלב כזה או אחר תידרשו לבצע תיקונים בבית.

לשמחתכם, ארגז כלים בסיסי יכול כמעט תמיד לספק מענה מצוין לאתגרים שונים, ואתם אפילו לא חייבים לשלוט ללא עוררין בכל אחד מהכלים שבתוכו.

איך מרכיבים ארגז כלי עבודה בסיסי?
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים. בין הפריטים אשר חייבים להיות בכל ארגז כלים ניתן לציין למשל:

  • פטיש – עדיף במשקל של ק"ג לפחות וכדאי לבחור כלי עם חלק אחורי להוצאת מסמרים
  • סט מברגים - ניתן כיום לרכוש מברגים עם ראשים מתחלפים אשר מתאימים למגוון רחב של ברגים
  • מפתח שבדי
  • מקדחה – הכלי היקר ביותר בארגז אך גם האפקטיבי מכולם
  • כמות נאה של ברגים, דיבלים (לאבן ולגבס) ומסמרים
  • סרט מדידה (מטר)
  • סכין יפנית
  • פלייר
  • פנס
  • פלס


ניתן לראות בקלות שכל אחד מכלי העבודה הבסיסיים אשר הוזכרו לעיל איננו דורש ידע מקצועי רב במועד רכישתו. לדוגמה, פטיש סטנדרטי בלבד יוכל לספק מענה לכל מסמר, וסט מברגים מתחלף יפתח ויחזק כל בורג שתתקלו בו בעתיד. כך הדברים נכונים גם לגבי רכישת כלי עבודה פשוטים כמו סכין יפנית, פלס או סרט מדידה. הרכבת ארגז כלים ביתי לתפארת אפשר לעשות גם ללא ידע מוקדם ובטח שלא צריך תואר ראשון בהנדסת בניין.

מעבר לכלי העבודה הבסיסיים, ישנם עוד מוצרים/כלים נוספים אשר יכולים לשדרג משמעותית את ארגז הכלים הביתי שלכם. לדוגמה, סרט בידוד לחוטי חשמל, סרט הדבקה (מסקינטייפ), תרסיס שמן, דבק שלוש שניות, נייר זכוכית, שפכטל וחומר לאטימת סדקים וחורים.

כמה עולה ערכת כלי עבודה?

קניית ערכת כלים בסיסית איננה בהכרח כרוכה בהוצאה כספית גדולה.במיוחד אם אינכם זקוקים לערכה מקצועית אשר תהיה בשימוש רב וקונסיסטנטי. אולם, גם כאשר אתם רוכשים ערכה בסיסית, מומלץ לשים דגש על כלי עבודה איכותיים. זאת, הן משום שאתם רוצים ליהנות מכלי העבודה שלכם לאורך שנים, והן משום שרק כלים ברמה גבוהה יקלו עליכם לבצע את המלאכה לכשתדרשו.

כאשר אתם קונים כלי עבודה לבית, כדאי להתחיל עם הפריטים הבסיסיים בלבד. כלים נוספים תמיד תוכלו לקנות במהלך הדרך, ואין צורך כבר בשלב ראשון להביא הביתה ארגז ענק ועמוס.

כמו כן, אם אתם רוכשים כלי עבודה חשמליים (מקדחה, מברגה וכדומה), וודאו היטב שיש לכם אחריות ארוכת טווח על הכלים ובקשו לקבל הסבר ראשוני אודות אופן השימוש בכלי. אגב, אם אתם קונים כלי עבודה באינטרנט, תוכלו בדרך כלל למצוא מידע רב ברשת בסרטונים, מדריכים מקצועיים וכו'.

לסיכום, ארגז כלים לבית עונה על שורה ארוכה של אתגרים ושיפוצים ברמה הבסיסית (ואף בנושאים מתקדמים יותר). במקום לבקש מחברים או שכנים, ובמקום להזמין איש מקצוע על כל בעיה קטנה, ערכת כלי עבודה בבית יכולה לחסוך לכם זמן וכסף. זכרו, משימות שגרתיות בבית אינן בדרך כלל בעיה אשר דורשת ניסיון עתיר שנים או הזמנת איש מקצוע.

לא אחת, ערכת כלי עבודה תספיק לכם די והותר. עם זאת, כפי שצוין קודם לכן, אל תתפשרו על כלים באיכות ירודה והקפידו לרכוש רק מוצרים ברמה גבוהה אשר יישארו אתכם לאורך שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194051 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196918 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151771 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141818 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141369 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאת: ילדונתבריאות השן24/08/141244 צפיות
בניגוד להשתלת איברים אחרים, השתלות שיניים היא אולי הפעולה המזכירה ביותר את תהליך השתילה הבוטני.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica