חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין: הסודות, הטעויות והשקרים

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/20151765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמישהי אומרת "מצאתי בן זוג לחיים" היא משמיעה את הצד הפרגמאטי ועתיר הפסון של "אני מאוהבת עד כלות".

וזה בסדר, כי בתוך כל הכאוס של רגשות העזים והמטלטלים, מותר להיאחז בעוגן של שליטה שלא פעם בא לידי ביטוי באמצעים פרקטיים חיצוניים.

כשאותו "בן זוג לחיים" פוצח במסע הבחירה אחר טבעת מתוך מגוון אדיר של טבעות אירוסין, עליו לזכור את האיזון העדין בין הדברים שנאמרים בקול לבין אלו שטרם נאמרו, כי בחירת הטבעת המושלמת היא התמהיל המדויק בין השניים.

שקרים קטנים בדרך אל הטבעת: כיצד להימנע מהם?
הרמייה העצמית שגברים רבים לוקים בה, נוגעת לרעיון לפיו הם האחראיים על בחירתה של טבעת האירוסין. רבים מהם בטוחים כי בניגוד לגברים אחרים הם ניחנו לא רק בחוש אסתטי מפותח אלא גם ביכולת פנומנלית לקרוא את חלומותיה הכמוסים ביותר של אהובתם. ובכן, הם לא.

ראשית, קיים פער אדיר ובלתי נתפש כמעט, בין האופן שבו תופס הגבר את אהובתו לבין האופן בו היא תופסת את עצמה. שנית, מעודכן ככל שיהיה הגבר בנפתולי נפש האישה, בטעמה האישי ובצווי האופנה, אין לו יכולת לנחש במדויק אילו חלומות מעורבים בפנטזיות קדומות שלה על טבעות אירוסין.

במקרים רבים, כשגבר מחליט בכל זאת לבחור טבעת על דעת עצמו, קורה אחת משתיים: או שהאישה חומלת עליו, ותוך שהיא חסה על רגשותיו ומלאת הערכה למאמץ, היא נשענת על הילת הרומנטיקה ומאשרת כי אכן, מדובר בטבעת הנפלאה ביותר בעולם.

במקרים רבים אחרים, מוצא הגבר מלא הכוונות הטובות את עצמו עם אהובתו בחנות, כשהיא תרה אחר מחליפה הולמת. כדאי לגברים להפנים, כי טבעות אירוסין היא לא באמת הבחירה שלהם, גם אם היא מוענקת בנסיבות של הפתעה מוחלטת. על כל גבר לשים לב לרמזים בדרך, להצהרות משניות כביכול אודות העדפות של ממדים וצבעים ולשקלל אותם בקפדנות.


לפעמים אין מקום לשיקול דעת
זוגות רבים מנהלים קשר נפלא והרמוני, גם אם תהום פעורה בטעמם האישי והעדפותיהם האסתטיות. השמועות מספרות שברוב המקרים, לגברים הרבה פחות אכפת והם גם לא ממש שמים לב, כך שבעת בחירתה של טבעת מבין שלל טבעות אירוסין הם בעצם נעדרי ניסיון אמיתי בשימת לב לפרטים ואינם מתורגלים ביסודות האסתטיקה.

המלכודת הגדולה הטמונה בבחירת טבעת אירוסין התואמת את טעמו של הגבר היא הפרשנות העלולה להתלוות לה. כך למשל, אם גבר המשוכנע כי אשתו לעתיד, המצטיינת בעדינות ובאופי שקט, היא האישה הזוהרת בעולם ועל כן ירכוש טבעת בולטת ולה יהלום גדול ומנצנץ במיוחד, עשויה האישה לפרש את המחווה כאמירה פוגענית, המרמזת על היותה אפרורית ומשעממת. טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם.
זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196893 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182420 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151406 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141813 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141363 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאת: ילדונתבריאות השן24/08/141240 צפיות
בניגוד להשתלת איברים אחרים, השתלות שיניים היא אולי הפעולה המזכירה ביותר את תהליך השתילה הבוטני.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222652 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204953 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205025 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204874 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica