חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשוב ואחסון ענן

מאת: ליאורה מרוםאינטרנט - כללי30/06/20151452 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחשוב בענן משמעותושירותי מחשוב הניתנים למשתמש באמצעות מחשב מרוחק, אליו הוא מתחבר דרך רשת האינטרנט.

בענן המחשוב נמצאים המידע והתוכנות המאפשרות שימוש בו בשרתים, ומופעלים מיחידות קצה מרוחקות. כתוצאה מכך אין המשתמשים צריכים לרכוש ולנהל משאבים ומערכות מחשוב. במקום זאת הם שוכרים אותם כשירות מספקים שמעמידים כוח מחשוב שהגישה אליו תהיה מרחוק דרך האינטרנט.

משתמשים במחשוב ענן ובאחסון יכולים להיות החל מהמשתמש הבודד ועד ארגונים גדולים. ספק השרות הוא בדרך כלל חברה גדולה, שפיתחה תשתיות מתאימות ומספקת שירותים למספר גדול של משתמשים. המשמעות היא שהמשתמש יכול להתחבר לכל שרות לו הוא זקוק באמצעות רשת האינטרנט.

השירותים כוללים בין היתר תוכנות או יישומים שונים לדוגמה דואר אלקטרוני או תוכנת האופיס, כך שהמשתמש לא צריך להתקין את התוכנה על המחשב הביתי אלא להתחבר באמצעות האינטרנט.

בשרותי אחסון הכוונה לאחסון נתונים ברשתות מחשבים, כאשרהמידע של המשתמש שמור בשטח אחסון וירטואלי מרוחק השייך בדרך כלל לצד שלישי.המשתמש משלם עבור שימוש בענן לחברה בעלת מקום האחסון ומקבל שטח אחסון עבור הקבצים שלו. כל לקוח נדרש לשלם רק עבור נפח האחסון שבו הוא משתמש בפועל.ניתן לדוגמה לשמור בענן גיבויים של קבצים חשובים קיימת אפשרות לקבל שטח אחסון מצומצם ללא תשלום.

ספקי ענני מחשוב חינמיים כדוגמא : Google Drive, Dropbox, Copy עבור שטח אחסון מוגבל בגודלו בהתאם למדיניות הגורם המקצה. ניתן להגדיל את שטח האחסון בתשלום עבור השרות.

צרכני הענן יכולים להיות משתמש ביתי לצורך גיבוי ושימוש בדואר אלקטרוני ואף אופיס עסק קטן, בינוני או חברה המשתמשים בשירותים של ענן המחשוב בהתאם לצרכיהם החל מגיבוי ודואר אלקטרוני ועד שימוש במגוון רחב של יישומים.

תועלות מרכזיות של שימוש בענן מחשוב חיצוני חיסכון בעלויות של חומרה, תוכנה ומשאבים נוספים המופנים לצרכים הפנים ארגוניים. כמו כן הגישה מאופשרת מכל מקום ובכל זמן לעומת זאת חיסרון משמעותי הוא תלות באינטרנט ובספק וכן היעדר פרטיות.

המשתמש הביתי יכול לעשות שימוש בענן לצורך גיבוי של מסמכים אישיים, קבצים חשובים ותמונות אולם תמיד יש לקחת בחשבון אפשרות של קריסת הענן ומומלץ לגבות גם באמצעים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאורה  מרום

הדרכת מחשבים עם ליאורה - ההדרכה שעושה את ההבדל
עוזרת לאנשים להתגבר על הפחד ממחשבים ומטכנולוגיה. מדריכה מתחילים ומתקדמים בתוכנות האופיס השונות, גלישה ומידענות, שימושי מחשב, ארגון המחשב ועוד…תוך התאמת תכני הלימוד ללומדים בסבלנות רבה ובקצב שלכם.

מרצה ומדריכה ליישומי מחשב, גרפיקה ממוחשבת במכללות, ברשויות מקומיות ובארגונים שונים. מלמדת מבוגרים וגמלאים (וגם ילדים ונוער) במסגרות השונות וגם באופן פרטי. בעלת תואר שני בחינוך במגמת תקשוב ולמידה.

לקבלת טיפים וטריקים לשימוש במחשב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאורה מרום

מאת: ליאורה מרוםחינוך ולימודים - כללי08/09/151393 צפיות
ספרי הלימוד הדיגיטליים מתבססים על תכנית הלימודים הפורמאלית של משרד החינוך. הספרים מהווים פוטנציאל לשינוי דרכי ההוראה-למידה-הערכה.ספרים דיגיטליים איכותיים מכילים את כל חומר הלימוד הנדרש ורצפי הלמידה ומשלבים פדגוגיה החדשנית השואפת לטפח מיומנויות של חשיבה מסדר גבוה, למידה שיתופית ואישית, טיפול במידע דיגיטאלי.

מאת: ליאורה מרוםטכנולוגיות מיקרוסופט24/08/152253 צפיות
טיפים להכנת מצגת איכותית וטובה. הכנות מוקדמות, כיצד תראה המצגת בפועל, בניית המצגת, עיצוב המצגת שימוש בגרפיקה הפעלה ותיקון.

מאת: ליאורה מרוםמסחר אלקטרוני03/08/153758 צפיות
האינטרנט מוצף בדברים למכירה. מוצרים אלו יכולים להיות מוצרים חדשים או משומשים, קנייה מחברות, חנויות אינטרנטיות או אנשים פרטיים. האם בטוח לקנות באינטרנט? שאלה שנשאלת על ידי רבים והתשובה עליה אינה חד משמעית.

מאת: ליאורה מרוםמחשבים וטכנולגיה - כללי13/06/151008 צפיות
היום כשמחירי המחשבים ירדו באופן יחסי אנו נוטים להשתמש גם בבית במחשב נייד. השאלה היא בעצם למה צריך לשים לב בבואנו לרכוש מחשב.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222986 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213465 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica