חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכים פופולאריות לשווק ופרסום

מאת: שרון צרפתישימור לקוחות15/07/20151606 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אתם נחשפים בצורה יומיומית כמעט לאותם עלונים שמחכים לכם בתיבות הדואר,מונחים על המגבים של הרכב או תלויים להם על הידית כניסה אל הבית?

אופן זה של פרסום עבור עסקים קיים כבר הרבה שנים ובעקבות ההצלחה של שירותי הפצה כאלה בארצות בחו"ל, צורך פרסומי זה גם התחיל להתפתח בארץ שלנו, והתוצאות שלו לא אחרו להגיע בצורה של חשיפה איכותית לקהל לקוחות רחב, שלא על ידי פרסומות במדיות המוכרות.


אלו מוצרים ניתן לחלק באמצעות שירותי הפצה?

כל עסק יכול לבחור את הדרך המתאימה לו ביותר עבור הפרסום של המוצר ברחבי הארץ, כאשר המערך השיווקי והביצועי של חברת ההפצה מסייע לו להקים פרויקט שיהיה בעל תוצאות חיוביות ככל הניתן.

ההפצה יכולה לכלול דוגמיות של מוצרים של חברה מסוימת, עלוני פרסום של שירותים, עיתונים, טעימה של מוצרים שמחולקים בחינם וקבלה של מתנה ללקוחות קיימים של העסק על מנת להגדיל ולחזק את הקשר בינם לבין המותג.


איך בוחרים חברת הפצה מקצועית?

שירותי הפצה וקידום מכירות קיימים אצל חברות רבות, אבל חשוב לבחור בכאלה שמציעים את החבילה השלמה עבור כלל השירות, החל מן הייצור של העלונים ועד לשלב של החלוקה שלהם אצל הלקוחות.

חברה מקצועית של הפצת חומרים שיווקיים יודעת להשיג תוצאות ולספק ללקוח את כל מה שהו צריך במהלך הפרויקט וביצוע של כל שלב לפי הצרכים הספציפיים של הלקוח.

בדקו את הרקורד של החברה, כמה שנים היא נמצאת בתחום זה, אלו לקוחות היו לה בעבר ומה הם חושבים על השירות שניתן להם עבור הפצה של חומר שיווקי מסוים, והכי חשוב מבחן התוצאה.

ככל שהצוות של החברה יודע להשיג תוצאות טובות בפועל, כך יותר כדאי לכם לקשור קשר עבקי עמם כדי לקדם את העסק שלכם.

 



תגיות המאמר: שיווק, הפצה, עלונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195906 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231584 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21870 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201180 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20926 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191432 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191641 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica