חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לבחירת עורך דין פלילי

לדעתינו אלו הם השיקולים הנבחרים:

  1. מומלץ להקליד את שמו של עורך הדין ו/או שם משרדו/ה במנועי החיפוש באינטרנט ולבדוק את תוצאות החיפוש, האם פורסמו על ידו/ה מאמרים שונים בתחום הפלילי, האם ישנם הישגים משפטיים בתחום הפלילי על שמו/ה, האם דווחו ההישגים השונים.
  2. האם מדובר בעורך דין שבעברו היה חלק ממערכת אכיפת החוק? (משטרה , פרקליטות וכו'), אם כן, הדבר עשוי לתרום עד מאוד לניהול תיקכם הפלילי, נוכח הידע הרב שברשותו וכן הקשרים עם הגורמים המשפטיים הרלוונטיים לתיק שלכם.
  3. פגישה במשרדו של עורך/ת הדין, אם אינכם מצוידים במידע אודות עורך הדין, בקשו ממנו/ה לספר לכם על הניסיון המקצועי בתחום הפלילי.
  4. במהלך הפגישה ספרו לעורך הדין על המקרה שלכם והקשיבו לדבריו באשר לשלבי הטיפול בתיק וכיצד רצוי וראוי לפעול ומה התוצאה הראויה מבחינת הלקוח בתיק הספציפי. חשוב שתדעו כי בטיפול בתיק פלילי ישנן שלבי טיפול ואופציות שונים , לכן אם עורך הדין לא יפרט ויסביר יש להסיק כי אין המדובר בעורך דין מקצועי וכדאי להמשיך בחיפוש.

  5. הבטחת תוצאות שינעמו לאוזן. עורך דין, בתחום הפלילי בעיקר, אינו יכול להבטיח לכם תוצאות מדויקות! ייתכן שהשמעת תוצאה חיובית שתמצא חן בעיניכם, נעשית במטרה "לתפוס" אתכם כלקוחות. לכן, אם אוזנכם שמעה הבטחה כזו, כדאי שתחפשו את דלת היציאה מן המשרד ותשוחחו עם עורך דין נוסף.

  6. עורך דין שאומר לכם כי אין צורך בתשלום כעת אלא רק לאחר ש"ישיג" לכם תוצאה טובה, הינו עורך דין העובר עבירה אתית, הדבר אסור על פי כללי לשכת עורכי הדין ומעיד על אופיו ומהותו של עורך הדין… כל מילה נוספת מיותרת!
  7. כימיה עם עורך הדין. נפגשתם עם עורך/ת הדין, האם התרשמתם לחיוב? האם נוצרה ביניכם כימיה? אם התשובה חיובית, זה הזמן לחתום על הסכם שכר טרחה.
  8. שכר טרחה נמוך וזול, חשוב יהיה להדגיש ששכר טרחה זול אומנם ימצא חן בעיני כיסכם אך לרוב לא ישרת את האינטרסים שלכם בניהול התיק, שכן הדבר עשוי להצביע על עורך דין עם מחסור בלקוחות המנסה "לדוג" לקוחות, ו/או חסר ניסיון ואשר אינו מקצועי. זכרו , גם לעורך הדין יש הוצאות בניהול תיקכם הפלילי ועליו גם להתפרנס … אז כדי שיהיה לו "כדאי" לטפל בכם כמו שצריך וכפי המגיע לכם, כדאי שיתוגמל באופן מכובד.

    הזול, בדרך כלל הוא היקר!

  9. האם עורך הדין עובד לבדו או שבמשרדו ישנו עורך דין נוסף? הדבר חשוב בעיקר בימים בהם עורך הדין חולה, שוהה בחו"ל, וכן לזמינותו כלפיכם והיכולת שלו להיפגש עימכם כשתחפצו בכך או לשוחח עימו בטלפון בקשר לתיק שלכם.
  10. המלצה אישית מלקוח המכיר את עורך/ת הדין. במסגרת ההמלצה בדקו האם עורך הדין היה קשוב ללקוח במהלך הדרך, האם היה זמין ונגיש לו, האם שיתף את הלקוח בשלבי הטיפול השונים והאם התוצאה הסופית הייתה ראויה ונכונה מבחינת הלקוח.
  11. שכרו עורך/ת דין בתחום הדרוש לכם. לעולם אין לשכור שירותיו של עורך דין המתמחה בנזיקין כשהוגש נגדכם כתב אישום פלילי לבית המשפט.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין שביט - קנטור הוקם ע"י עורכות הדין דנה שביט ואילנה קנטור.

אנו מעניקות ללקוחותינו שירות משפטי מקצועי, מיומן ואמין בכל חלקי הארץ.

לכל לקוח ניתן מענה משפטי, מקצועי ודווקני ועל פי תחום התמחותה של כל אחת מעורכות הדין.

שתינו תפקדנו כקצינות משטרה ותובעות פליליות שנים רבות, תוך עבודה בשיתוף פעולה מלא וצמוד עם אנשי הפרקליטות וכן עם אנשי מערכת המשפט על כל מחלקותיה.

הידע הרב שנצבר הן בתחום הפלילי והן באשר למערכת אכיפת החוק על כל גווניה כמו גם העבודה המשותפת עם גורמי אכיפת החוק בכללותם, יש בהם כדי להעניק יתרון רב ללקוחות המשרד.

אנו ליווינו במסגרת שירותינו במשטרת ישראל את חוקרי המשטרה בעבודתם לביסוס תיקי חקירה והדרכנו אותם לכל אורך התהליך .

במסגרת עבודתנו כתובעות פליליות ייצגנו את המדינה בבתי המשפט , הכנו אלפי כתבי אישום וניהלנו אינספור תיקים פליליים, החל משלב המעצר ועד לסיומם.

למשרד שביט & קנטור, הישגים רבים בייצוג לקוחותינו הן בתחום הפלילי והן בתחום התעבורה, הישגים רבים שקיבלו ביטוי בכלי התקשורת השונים ברחבי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משרד עורכי דין - דנה שביט & אילנה קנטור

מה מביא בני נוער להתנסות לראשונה בסם? האם שימוש חד פעמי בסמים יביא אחריו התמכרות? מה החוק אומר על שימוש בסמים? איך המשטרה מתייחסת לקטין שלראשונה בחייו נתפס כשהוא מחזיק בסמים? על כך ועוד בגוף המאמר.

מהי אי הרשעה במשפט הפלילי? מה משמעותה? מתי ניתן לסיים תיק פלילי באופן של אי הרשעה? מיהו הגוף הציבורי שממליץ לבית המשפט בנושא אי הרשעה? על כך ועוד במאמר זה.

מה מביא בני נוער להתנסות לראשונה בסם? האם שימוש חד פעמי בסמים יביא אחריו התמכרות? מה החוק אומר על שימוש בסמים? איך המשטרה מתייחסת לקטין שלראשונה בחייו נתפס כשהוא מחזיק בסמים? על כך ועוד בגוף המאמר.

מהי אי הרשעה במשפט הפלילי? מה משמעותה? מתי ניתן לסיים תיק פלילי באופן של אי הרשעה? מיהו הגוף הציבורי שממליץ לבית המשפט בנושא אי הרשעה? על כך ועוד במאמר זה.

חקירה פלילית כנגד קטין, זכות שימוע בתיקי נוער, כיצד להתנהל במקרה בו מוגש כתב אישום כנגד קטין? שירות המבחן לנוער, משמעותו וחלקו בהליך הפלילי כנגד קטין, כיצד מתנהלים ההליכים בבית המשפט לנוער?על כך ועוד בגוף המאמר.

מהו תיווך בסמים? כיצד הדבר מתבצע? האם מדובר בעבירה חמורה יותר מסחר בסמים?

במהלך סוף השבוע פורסמה ידיעה אודות קצין צה"ל המשרת ביחידה לאבטחת אישים בצה"ל, שתקף על רקע מיני ובמטרה לבצע עבירת מין בצעירה מאזור המרכז. מה קרה שם באותו לילה ?

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201363 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201183 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191561 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181464 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161930 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162529 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica