חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להרכיב מחסן גינה בקלות ופשטות?

מאת: sharondan80גינון24/11/20151421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמנם לא כולנו ניחנו בידי זהב וראש טכני מושלם, אך פעמים רבות בחיינו נצטרך להרכיב דבר מה בבית או בדירה, והאמצעי היחיד לרשותנו יהיה שתי ידינו. תמיד קיימת האופציה להתקשר לבעל מקצוע שיעשה את העבודה בשבילנו, אך רוב הדברים הפשוטים לבית ניתן להרכיב באופן עצמאי ולחסוך בכך עלויות גבוהות. אולם על מנת לחסוך בעלויות ולא לגרום לנזקים גדולים שיהפכו לעלויות גדולות מעלויות ההרכבה עצמה, יש להקפיד על כמה כללי בנייה בסיסיים. אחד הדברים שרבים יוכלו להרכיב בקלות במו ידם יהיה מחסן גינה, לאחסון האביזרים הכלליים שאין בהם צורך יומיומי או שאינם מתאימים לאחזקה בבית.

הנה כמה דרכים להרכיב מחסן גינה בצורה נכונה ובאופן עצמאי:

  • יישור השטח - חשבו על כך שאתם בונים מבנה לאחסון בגינה. על מנת שהאביזרים המאוחסנים לא ייפלו ותוכלו לאפסנם בצורה יציבה, חשוב ראשית כל ליישר את השטח מתחת למבנה. בדומה לכל בית או מבנה, גם מחסן חייב להיות ישר ומאונך לקרקע כדי שיהיה יציב ולא עקום.

  • ניקוי השטח - יחד עם יישור הקרקע מתחת למחסן, חשוב לדאוג לעקור שורשים ואבנים מהקרקע, על מנת שלא יפריעו למבנה. צמח שיגדל מתחת למחסן או לתוך הרצפה שלו, יוכל לגרום לבקעים וסדקים ברצפת המחסן בתקופה מאוחרת יותר.

  • בניית השלד הראשוני - לכל מחסן גינה בדומה לכל מבנה, ישנו שלד ראשוני וחלקים בסיסיים הדומים לאבני בניין של מבנה. על מנת להרכיב את המחסן, הכרחי לבנות ראשית כל את ההכנה, זהו השלד הראשוני שעליו יורכב שאר המחסן. ייצוב אבני הבניין של מבנה ותקיעתם בקרקע בצורה חזקה ויציבה, תבטיח הקמה קלה יותר של מבנה האפסון בגינה. כמו כן, אם תהיה טעות או בעיה בהרכבה אחר כך, ניתן יהיה לחזור לשלב זה של הבניה, שלב השלד, ולא לפרק את המבנה כולו.

  • חיזוק חלקים - בדומה לכל מבנה, גם מבנה אחסנה בגינה, יהיה זקוק לחיזוק חלקים והתקנת ברגים וקשירות, על מנת לחזק ולייצב חיבורים קיימים. הדבר יבטיח את יציבות המבנה ואת החוזק שלו, כך שלא יתרופף גם לא מול תנאי מזג אוויר קשים או משקלים כבדים.

 



תגיות המאמר: מחסן גינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161303 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610935 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161634 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161983 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811184 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181672 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174187 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica