חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרפסת מושקעת עם מראה מודרני

מאת: רוני הכהןגינון15/12/20151491 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המרפסות של הדירות המודרניות הרבה יותר מושקעות מכל מה שהיה מוכר עד כה ובעלי דירות גם בבנייני קומות וגם בבתים פרטיים מבצעים השקעה ניכרת של כסף עבור יצירה של אזור מנוחה נעים עם אווירה של רוגע וחיבור אל הטבע. בעזרת הוספה של פרגולה מאלומיניום, צמחייה ירוקה וצבעונית, אזור ישיבה עם דק בצבע עץ חמים ואפילו אלמנטים של מים בעזרת בריכה מלאכותית קטנה שמשמיעה רעשי מים מפכפכים ומרגיעים ביותר מסייעים להפיכה של מרפסת משעממת וחסרת כל אופי לאואזיס מלא בתחושות שפשוט אי אפשר לקבל באזורים הפנימיים של הבית.


פרגולה מודרנית

פרגולה אלומיניום הינה התוספת הכי עדכנית שניתן להתקין בכל מרפסת וגינה על מנת לקבל מראה שגם מספק את הסוכך הרצוי מפני השמש וגם מסייע ביצירה של מקום מפלט בעל עיצוב מודרני שאינו מצריך תחזוקה רבה בהשוואה לפרגולות העשויות מחומרים כמו עץ.

מכיוון שפרגולה העשויה מאלומיניום נותנת מראה תעשייתי, מתכתי וקר היא משתלבת מעולה עם המראה המודרני שאותו ניתן לרכך במידת מה על ידי צביעה של האלומיניום בצבעי עץ חמים יותר, או לשלב עם חומרים אחרים באזור של התקרה כמו בדים או עץ שגם תורמים ליצירה של סוכך אפקטיבי וגם יוצרים סגנונות שונים של פרגולה אלומיניום מודרנית.


עץ או אלומיניום

נדמה כאילו ההתלבטות הכי גדולה כיום של אנשים רבים שמבקשים לשדרג את אזור המרפסת עם סוכך הינה האם להתקין פרגולה מאלומיניום או פרגולה העשויה מחומר אחר כמו עץ או בד שמשית. לאלומיניום יש יתרונות רבים כמו גמישות עבור עיצוב מודרני ססגוני, עמידות בפני נזקי מזג האוויר וגם מפני מזיקים. עם דרישה נמוכה ביותר עבור תחזוקה העלות הגבוהה מתגמדת ומעלה את רף היתרונות מאשר את החיסרון של העלות הראשונית הגבוהה עבור פרגולה אלומיניום שתחזיק מעמד בהתקנה נכונה למשך שנים רבות ללא כל בעיה.

 



תגיות המאמר: פרגולה אלומיניום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211696 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213587 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213829 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica