חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות , רב בריח , הגנה על הבית

מאת: Nirit Shalomאבטחת הבית23/12/20091573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זאת עובדה: פריצות קורות. על מנת להגן על משפחתך ואהוביך , עליך לנקוט כמה אמצעי זהירות עבור הבית שלך. למרות שאין אמצעי שיכול להפוך את הבית שלך מוגן לחלוטין מפריצות , כמה אמצעי זהירות פשוטים יכולים להרתיע ולמנוע את כל הגניבות הפוטנציאליות. על ידי הפיכת ביתך ל"פחות מושך" לפריצות אתה יכול להפחית באופן דרמטי את האיומים על משפחתך.

אבטחת דלתות

עבור דלתות כניסה , וודא שהן עשויות פלדלת ועם מנועלי רב בריח . הדלת עצמה אמורה להיות בעובי של לפחות 1 3\4 ולהיות מותאמת בצורה מושלמת לתוך המשקוף שלה. הצירים של הדלת חייבים להיות ממוקמים בצד הפנימי הפונה לתוך הבית.

עבור דלתות כניסה , התקן חור הצצה בעל זווית רחבה. חורי הצצה מאפשרים לך לראות מי בדלת מבלי לפתוח והרבה יותר בטוחים מאשר שרשרת בטחון הנמצאת על הדלת.

עבור דלתות חיצוניות , דאג שיהיה בריח מותקן בחלק העליון והתחתון של הדלת בריחי נעילה , בעיקר אם הדלת אינה בשימוש , השתמש בבריח באורך של לפחות 2 ס"מ.

עבור דלתות הזזה מזכוכית , מקם מוט עץ ארוך לתוך המסילה על מנת למנוע מהדלת מלהפתח בלילה , או אפילו כשאינכם נמצאים. בנוסף לזה , וודאו שאתם שומרים על הגלגלים של הדלת ולהתקין מתקן שימנע הרמה של של דלתות ההזזה מעל הצירים שלהם.

עבור מנעולים , רכוש את המנעול דלת האיכותי ביותר שאתה יכול , בד"כ מסומן בתור סוג 1 או סוג 2 .

עבור דלתות שממוקמות בחוץ, השתמש ברב בריח רציני ואיכותי בעל צילינדר אחד עם בריח נזרק באורך של לפחות אינצ' אחד . השמירה על הצילינדר צריכה להיות עם עיצוב עגול על מנת למנוע אחיזה עם פלאייר , וכל הברגים המבריגים את המנעול לדלת צריכים להיות ממוקמים בחלק הפנימי של הדלת.

במקרים בהם זכוכית היא במרחק הגעה למנעול הדלת שלכם , השתמשו במנעול עם צילינדר כפול ורב בריח , שיש לו מנעול גם בחלק החיצוני וגם בחלק הפנימי. ושים לב לנקודת זהירות כאן: מנעול עם צילינדר כפול עליך להשאיר את המפתח בתוך הדלת כאשר אתה נמצא בבית למקרה שתצתרך לעזוב את הבית במהירות.

הגנה על חלונות

הרוב המכריע של הפריצות קורה דרך חלונות שאינם מאובטחים כראוי. על מנת למנוע מהחלונו מלהיות פתוחים עבור אורחים לא רצויים, השתמשו במתקן חסימה. עבור חלונות בעלי החלקה אופקית , השתמשו בחוסם מעץ בצד החלון בלילה או כשאינכם נמצאים על מנת למנוע מהחלון מלהפתח בהחלקה מבחוץ.

עבור חלונות כפולים , יש לקדוח חור לגמרי דרך המשקוף הנמוך לעליון , ולחדיר שם מסמר שיעבור דרך שני משקופי החלונות על מנת למנוע החלקה או פתיחה לא רצויה של החלון.

עבור חלונות קבועים , החלף אותם עם זכוכית קשיחה. אם אינך יכול לעשות זאת, השתמש בזיגוג כפול עם אפוקסי על מנת להדביק את שתי השכבות ביחד. חלונות נוף מהווים סיכון בטיחות באופן מיוחד, ולכן אם אינך יכול לעקוב אחרי ההצעות הבאות, לפחות התקן שכבת מתכת הניתנת לשחרור מהיר למקרה של שריפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121044 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101453 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201318 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181445 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica