חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירידה במשקל אחרי הריון – טיפים שימושיים

מאת: אבי דוידידיאטה ותזונה03/04/20161001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב הנשים מסיימות את ההיריון עם כמה קילוגרמים מיותרים. החזרה לגזרה אינה כה פשוטה כאשר כל אורח החיים משתנה והופך רחוק מאוד משגרתי. במהלך השנה הראשונה לטיפול בתינוק אין זה פשוט לשמור על תזונה מאוזנת ואין זה פשוט למצוא מספיק שעות שינה או זמן לבקר במכון הכושר. יחד עם זאת, ירידה במשקל חשובה מאוד לתחושת הדימוי העצמי של האישה, אם חשוב לך לרדת במשקל ולחזור בהקדם האפשרי למשקל טרום ההיריון, אנחנו כאן בכדי לעזור וללמד ירידה במשקל בצורה בריאה ונכונה.

כל ירידה במשקל זקוקה יותר מאוכל דל קלוריות לתמיכה של הסביבה, הרבה מוטיבציה והתמדה. כאן תוכלי למצוא טיפים שימושיים להתחלת הדרך, בעזרת הטיפים האלו תוכלי לשנות מעט את דרך החשיבה שלך, להבין את החשיבות הרבה הניתנת לשמירה על הבריאות במהלך הירידה במשקל וכמה חשובה הצבת יעדים נגישים וריאליים.

טעות נפוצה – דיאטה דלה בקלוריות

לאחר הלידה הגוף של האישה מתמודד עם הנקה ועם לא מעט אתגרים, דיאטה דלת קלוריות תביא אולי ירידה במשקל אך גם פגיעה בבריאות הגוף. דיאטה מהירה אינה מומלצת כלל לאחר לידה ובטח שלא במהלך הנקה. הגוף זקוק לתזונה עשירה ככל האפשר בכדי לחדש את מאגרי הוויטמינים והמינרליים, הגוף זקוק לתזונה עשירה להתמודדות נכונה ובריאה עם האתגר המתלווה לטיפול בתינוק קטן. יתר על כן, עם דיאטה דלת קלוריות לא תוכלי להפוך ירידה במשקל להרגלי תזונה נכונים ואורח חיים בריא.

למה אני לא מצליחה לרדת במשקל מהר?

כולנו מכירות היטב את הסיפורים על הנשים שהצליחו להשיל את כל משקל הלידה בתוך חודש וגם לרדת במשקל. לפני שאת הופכת ירוקה מקנאה נספר שאלו מקרים בודדים, רוב הנשים זקוקות לזמן בכדי לחזור למשקלן הקודם. ממש כפי שלא העלית במשקל בחודש אחד אלא ב-9 חודשים, כך גם לא נכון יהיה לתכנן ירידה במשקל במהלך חודש אחד בלבד.

 



תגיות המאמר: ירידה במשקל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22934 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223110 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213182 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211238 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202729 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191992 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181277 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189660 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181562 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica