חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צו השעה : דיפלומטיה אזרחית להצלת התדמית הבינלאומית של ישראל

מאת: דני צימטזהות27/12/20091322 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

        לנוכח מעמדה הבינלאומי המתדרדר והולך של מדינת ישראל קשה למצוא כיום בעולם מדינה   

         שאזרחיה מגלים הבנה שלא לדבר על אהדה כלפי מדיניותה של ישראל בשטחים שבשליטתה.

          באירופה מסירים מוצרים ישראלים ממדפי רשתות השיווק, הפגנות רחוב תכופות כנגד

          ישראל מוקרנות על מסכי הטלוויזיות בכל העולם ובאוניברסיטאות ידועות-שם בעולם

          המערבי סותמים את הפיות לכל מי שמעז להביע דעה שאינה מגנה את מדיניות ישראל.

וגם באם השלמנו מחוסר ברירה עם הקלישאה הנבובה "העולם כולו נגדנו", קשה שלא להבחין בסכנה הגוברת של פגיעה אנושה בחברה הישראלית, במערכת הביטחון ובמשק המקומי.

מערכות המדינה המרכזיות שלנו הניזונות מקשרי גומלין, פוליטיים, כלכליים, צבאיים וטכנולוגיים עם מדינות ותאגידים בינלאומיים, מאבדות שותפים אסטרטגיים בעולם הנאלצים להיכנע לתכתיבי דעת הקהל העוינת את ישראל בארצותיהם.

האם לא הגיע הזמן להלחם תרתי משמע בתופעת הדה-לגיטימציה הגוברת לכל מה שישראל מייצגת, למרות היותה חברה חופשית ודמוקרטיה מערבית התורמת לעולם יצירות תרבות מרשימות ופיתוחים טכנולוגים פורצי דרך ולעיתים מצילי חיים.

שגרירי הסברה

 

ההסברה ישראלית מדולדלת  במשאביה וגורמת לרבים תחושה של חוסר אונים אל מול מכונת התעמולה הערבית המשומנת והמרופדת בכספים המגויסים במטרה להשחיר את פניה של ישראל.

 

מאמר זה מתעתד להציג קו מחשבה המצדד בהתגייסות מרצון של ישראלים רבים כשגרירי הסברה, המסוגלים וגם מוכנים לעמוד אל מול קהלים ברחבי העולם ולהציג תמונה מאוזנת אודות החברה בישראל על יתרונותיה התרבותיים, המדעיים וההומאניים.

          החברה הישראלית התברכה בשורה ארוכה של אנשי ציבור כמו גם אזרחים

          מן השורה המצטיינים ביכולתם להציג נושאים מגוונים בבהירות, ברהיטות וביכולת

         שכנוע מרשימים.

          עולם גלובלי

          התחרות הגלובלית מחייבת חברות רבות בישראל לשלוח כמעט לכל מדינה בעולם

          מנהלים ואנשי שיווק, כדי  לפתוח שווקים ליצוא הישראלי .

מדוע לא להניע ישראלים הנוסעים למדינות עולם במסגרת עיסוקיהם להתנדב ולהציג בפני קהלים את ישראל מנקודת מבטם האישית.

         הבמות הציבוריות בעולם העומדות היום מופקרות לתעמולה הזדונית של שונאי ישראל,

         חייבות לאתגר כל אזרח ישראלי הרואה את המציאות העגומה כהווייתה ומוכן להירתם

         לאיזון התמונה המעוותת של ישראל כמדינת אפרטהייד מחרחרת מלחמה.

 דיפלומטיה אזרחית כתוכנית לימודים

עלינו לתמרץ את בתי-הספר והאוניברסיטאות שלנו ליזום ולהפעיל תוכניות לימוד והכשרה ייעודיות בנושא דיפלומטיה אזרחית במטרה להכשיר דור חדש של שגרירי הסברה עם יכולות להציג בצורה משכנעת את ישראל כמדינה שוחרת שלום הרואה את עתידה במסגרת העולם הנאור והחופשי להבדיל מאחדות מאויביה.

דיפלומטיה אזרחית הלכה למעשה .

          השלב הראשון מחייב בניית תוכנית הכשרה לאזרחים מן השורה המבקשים להתגייס

           כשגרירי  הסברה בציון הגדרת מטרות ודרכי ביצוע.

          במקביל יש לבנות מאגר מידע במסגרת אתר אינטרנטי יעודי בו יופיעו נתונים מעודכנים

          אודות אירועים, כנסים וסמינרים ברחבי-העולם.

את נתוני המאגר ניתן לכרות בסיוע ארגוני סחר כמכון היצוא הישראלי שמאות חבריו משתתפים ומבקרים בתערוכות וירידים ברחבי העולם, מארגני כנסים בינלאומיים הבקיאים ברשימת אירועים בינלאומיים המתוכננים שנים קדימה, גופים פרטיים בארץ העובדים וסוחרים עם מדינות עולם כמו גם מוסדות אקדמיה שנציגיה מבקרים ומרצים דרך קבע בקמפוסים ברחבי העולם .

מאגר המידע המעודכן חייב להיות נגיש לכל הישראלים שיביעו בהרשמה מוקדמת את הסכמתם להופיע כשגרירי הסברה בעת הביקורים הצפויים להם בחו"ל. 

התוכנית תגובה במערכת יחסי-ציבור ענפה שתסייע להגביר את השיח הציבורי וזהו בוודאי יתרון משמעותי בהגברת התודעה הציבורית בישראל למערכה על תדמיתה הבינלאומית של המדינה.

 

Daniel@zimet.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני צימט

מאת: דני צימטעסקים בינלאומיים07/06/101255 צפיות
טורקיה מהווה יעד יצוא מרכזי לתעשייה הישראלית,לפי נתוני מכון היצוא הישראלי 650 מפעלים וחברות ישראליות נמצאות במעגל העסקי עם טורקיה וניתן להניח שחלקן יבקשו למצוא דרכים יצירתיות להמשיך את הקשר הכלכלי המניב שנבנה בעמל רב בתנאים של שווקים בינלאומיים תחרותיים.

מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/092038 צפיות
תהליך מיתוג מדינות קיים למעשה מאז ומעולם. כל מדינה ברת-קיימא שולחת אין ספור מסרים לעולם באמצעות תרבותה, אומנותיה, פעילותה הפוליטית, מוצרי היצוא שלה, נציגיה המבקרים בעולם כאנשי רוח, אנשי עסקים וספורטאים המתחרים בזירה הבינלאומית - כל המסרים הרבים הנשלחים אל מחוץ לגבולות המדינה אמורים לייצג נאמנה את תדמיתה של המדינה, את הלך הרוחות בה, את סדר יומה ויעדיה .
המסרים הרבים ששולחת המדינה כל העת הם הבסיס לתדמיתה הנתפסת של המדינה.


מאת: דני צימטשיווק ואסטרטגיה10/01/091762 צפיות
קשה להשתחרר מהתחושה שהגיע הזמן לגייס, תרתי משמע, וינסטון צ'רצ'יל ישראלי, אותו מנהיג בריטי לפני ובעת מלחמת העולם השנייה, שהפיח באזרחי הממלכה המאוחדת אוירה של גאווה לאומית, סולידאריות ובעיקר נכונות לשלם את מחירו של מאבק עיקש כנגד האויב הנאצי שהפגיז בלא רחם את ערי בריטניה בעיקר את הבירה לונדון.

מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/091756 צפיות
גורמי התיירות בארץ מודעים לקושי העצום בהגברת התיירות לישראל הנובע מתדמיתה השלילית של המדינה ולכולם ברור שזירת הסכסוך הישראלי-פלסטינאי אינה מהווה הזמנה אטרקטיבית לבוא לכאן לבקר, לנפוש, לבלות.

מתוך תחושת חוסר ברירה מתמקדים מאמצי השיווק של ישראל ב"משוכנעים", יהודים ונוצרים אוונגליסטיים אוהדי ישראל שתמונת המצב הביטחוני גרועה ככל שתהיה אינה מרתיעה אותם מלבוא בשערי המדינה.

המוחות היצירתיים ביותר במדינה תרים ללא הרף אחר "חומרי גלם תדמיתיים" שיש בכוחם לייצר דימויים חיוביים העשויים לסייע בהבאת "הבל


מאת: דני צימטתקשורת המונים10/01/093095 צפיות
תדמיתה של מדינה וזהותה הלאומית הם ערכים שמאז ועולם שיחקו תפקיד מרכזי על במת ההיסטוריה וסימלו את מידת חשיבותה ומרכזיותה של המדינה במערכת יחסיה הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים עם העולם החיצון. תדמיתה הבינלאומית של ישראל העכשווית מושפעת באופן גורף ממראות הפיגועים והמלחמה עקובת הדם באזורנו לאורך שנים רבות. זהו תהליך ארוך שבו נשחק המותג ישראל עד דק ואין תימה שבסקר בינלאומי שנערך זה מכבר דורגה ישראל כאיום מספר אחד לשלום העולם !

מאת: דני צימטתקשורת המונים10/01/091697 צפיות
ישראל הנאבקת זה 60 שנה על זכות קיומה באזור מנוכר לחלוטין להוויה הציונית, לא השכילה לייצר תפיסת תדמית חדה ובהירה המזוהה עם ערכיה של חברה דמוקרטית , הומנית, מערבית באופייה, חילונית ברובה, עם הישגים יוצאי-דופן בתחומי המדע, הרפואה והטכנולוגיה

מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/091737 צפיות
לנוכח הבקורת ההולכת ומתגברת אל מול המלחמה בעזה , האם לא הגיע הזמן שגם מדינת ישראל תפעיל טלוויזיה או רדיו המשדרים לעולם האיסלמי, ומדוע לא להקים תחנה בכבלים המשדרת 24 שעות באנגלית/טורקית/פרסית ? האם יהיה זה מוגזם להודות בעובדה שישראל צריכה תחנת אל ג'אזירה משלה ?

מאמרים נוספים בנושא זהות

מאת: דר' ירוןזהות02/01/149180 צפיות
מהם השלבים של יציאה מהארון? מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהארון? מה מקל על תהליך החשיפה מול המשפחה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132145 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאת: www.copy-writer.co.ilזהות12/06/132072 צפיות
קצת על מה שהקדמה עשתה לתודעה שלנו. קצת על ההתמכרות למסכים והרבה על הרצון לדעת את כל מה שלא בהכרח עושה אותנו יותר מאושרים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210851 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: מורן אופירזהות28/10/128349 צפיות
אך את רובן של הנערות והנשים מסבכות מחשבות אחרות, חששות מהלידה, הצירים, המחשבה שיווצר סיבוך וכמובן גם, פחדים רבים מההחלמה. בתור אישה שחותה על בשרה את השלב הזה יותר מפעם אחת, ההמלצה האיכותית שאני אתן לכן היא סה''כ להרהר ולחשוב אם איך מתמודדים עם כל חלק בעיתו, והחלק המהותי הינו ההכנה ללידה.

מאת: רונן רבינוביץ'זהות09/09/129114 צפיות
כיצד ניתן בעמוד אחד, להציג את תולדות עם ישראל, כולל מאורעות היסטוריים של ישראל והעולם, דמוגרפיה והגירה, אימפריות, תקופות, אישים, מנהיגים, ספרות ושפות?

מאת: יוסי קרמר זהות19/04/128779 צפיות
מיהו האינטרסנט? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica