חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נמאס לכם מקירות לבנים וחיוורים? כל הטיפים לשיפור המראה שלהם

מאת: Droxitעיצוב16/06/20162598 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נמאס לכם מקירות לבנים וחיוורים? כל הטיפים לשיפור המראה שלהם
קירות הם המעטפת של הבית שלנו, בין כתליהם אנחנו שוהים כשאנחנו בבית והם אלו שיוצרים את ההפרדה בינינו לבין החוץ, ועל כן גם מעניקים לנו ביטחון. לאור התפקיד החשוב שלהם, זה לא מפתיע שכשהקירות חיוורים ועייפים, כל מצב הרוח שלנו והתחושה שיש לנו כשאנחנו בבית יכולים להשתנות בהתאם. אז אם מראה הקירות משעמם אתכם ומרגיש לכם זקן, הגיע הזמן לשינוי שיוסיף לכם צבע לחיים. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להפיח חיים בקירות הבית.


צביעת הקירות

הדרך הקונבנציונאלית והנפוצה ביותר להקים קירות ישנים וחסרי אופי לתחייה היא לצבוע אותם.                                        על הדרך שווה גם לסייד ולסתום חורים ולהחליק בשפכטל, ובכך גם קצת להשקיע בתחזוקה של הבית ולהכין אותו לעונות השנה היותר סוערות מבחינת מזג אוויר. גם צבע לבן טרי יכול לעשות את העבודה ולרענן את החזות של הקירות ושל הבית בכלל, אבל אם כבר צובעים שווה לבחור גוון אחר ולא לבן גוון עם עומק, שיצור אופי למקום וגם לשלב צבע מעניין בקיר אחד או בחלק מהקירות, צבע פחות שגרתי שייתן לבית אמירה. לבחירת פלטת הצבעים לצביעת הקירות שווה להתייעץ עם מעצבת פנים ביבנה. לצבעים יש השפעה מאוד חזקה על החיים שלנו וכדי שהם ייטיבו איתנו צריך לבחור אותם בצורה נכונה. מעצבת פנים ביבנה תכיר היטב את המשמעות העיצובית של כל צבע ותדע לזהות אלו צבעים יתכתבו היטב עם הסגנון שבו מעוצב הבית.

הדבקת טפטים

אם צביעת קירות הבית היא פרויקט שקצת כבד עליכם, דרך פשוטה יותר להשיג אפקט דומה היא להדביק עליהם טפטים. השימוש בטפטים פשוט הרבה יותר וכרוך בהרבה פחות לכלוך ובאלגן בהשוואה לצביעת הקירות, והיות שמבחר הטפטים כיום הוא מגוון ובלתי נגמר, אתם תוכלו לבחור בדיוק את הדוגמא המתאימה לכם שגם מתכתבת עם הקו העיצובי של הבית.

שימוש במדבקות קיר

מדבקות קיר הן עוד פתרון דומה, המאפשר ליצור לקיר אמירה, אך מבלי להדביק טפט על כולו ומבלי להיכנס כאמור לפרויקט מורכב של סיוד וצביעה. יש היום מדבקות קיר מהממות, עם דוגמאות פשוט מקסימות, והקלות הרבה שבה מדביקים אותן על הקיר הופכת אותן לפתרון מושלם להחייאת הקירות. אגב, היצע המדבקות שקיים כיום יאפשר לכם להפוך את הקיר לאלמנט שיספר את הסיפור שלכם ויעביר מסר אישי, על ידי שתבחרו מדבקה שקרובה אל עולם התוכן שלכם.

תליית תמונות

תמונות הן מהאביזרים העיצוביים השימושיים ביותר וגם הן- אם תבחרו אותן בטוב טעם ותתלו אותן על הקיר עם איזשהו רציונאל עיצובי שיוביל אתכם- יצרו לקיר טוויסט שיהפוך אותו מפלקטי ומשעמם לחיוני ומלא חיים.
כדאי, כאמור, להשקיע מחשבה בבחירת התמונות כדי שהן גם יבטאו את מי שאתם וגם יעשו את השינוי העיצובי המצופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192350 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192245 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197085 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191642 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191658 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192137 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191434 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica