חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוסר סיפוק בזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנות פנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מ

חוסר סיפוקבזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנותפנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מה מתאיםלי?

עכשיו יש עודנושא לפעמים בן אדם חווה חוסר סיפוק ממשהו מסוים כגון חוסר סיפוק מהעבודה חוסרסיפוק מזוגיות או אפילו חוסר סיפוק מאוכל, זאת אומרת שהוא אוכל והוא חווה חוסרסיפוק הוא תמיד רוצה לאכול עוד נגיד הוא נמצא במקום עבודה והוא תמיד מחפש עוד עבודהנוספת, נגיד הוא בזוגיות הוא תמיד רוצה עוד משהו. אוקי עכשיו השאלה היא למה זה.

ש: זה דומהלמקרה הקודם בגלל שיותר מדי טוב לו.

אליעד: הכלדומה להכל לא אבל יש פה עוד שכל זה קשור יותר לשכל הראשון, בדבר הראשון אמרנו אםאתה מוסיף מוחלט למשהו הוא מתפרק אם תיקח משהו ותגיד "האם זה טוב באופן מוחלט?" הואמתפרק. עכשיו מה שקורה זה שאם מישהו מנסה לפתור בעיה מסוימת בדרך הלא נכונה אז הרבהפעמים הדרך לא פותרת לו את הבעיה, כמו שמישהו לדוגמא נגיד ינסה לדפוק בקיר מסמר עםמברג וזה לא עובד לו למה כי לזה הוא צריך פטיש.

מה זאת אומרתאם מישהו נגיד יש לו ריקנות פנימית נניח חוסר ערך פנימי ריקנות פנימית, תסביך פנימיכלשהו והוא מנסה לפתור את זה באמצעי חיצוני אז הוא לא מצליח לפתור את זה או הסיבהשבן אדם חווה חוסר סיפוק מהצורה היא בגלל שהוא מנסה לפתור בעיה מסוימת בצורה לאנכונה מנסה לקמבן.

נגיד שמישהונגיד אוכל כי הוא רוצה כרגע לא להיות רעב אז הוא יכול לאכול ולהיות שבע אבל אם הואאוכל מתוך איזה נגיד דיכאון אז האוכל לא יכול לפתור לך את הדיכאון ולכן האוכל לאיספק אותו אף פעם לכן הוא יאכל ויאכל אבל הוא ממשיך לרצות לאכול כי הוא מנסה לפתוראת בעיית הדיכאון באמצעות האכילה וזה בכלל לא קשור אולי זה קשור חלקית.

ש: זה דיטריוויאלי זה לא שורש הבעיה.

אליעד: ולכןאם אתה לדוגמא נגיד לא מרוצה מהעבודה שלך לא מרוצה מאיזה משהו, מישהו לא מרוצהממשהו ואתה מנסה להגיד "למה אני לא מרוצה מזה?" אז לא תמיד אתה לא מרוצה מזה כי זהלא טוב, לפעמים אתה לא מרוצה מזה כי אתה בכלל מנסה לפתור בעיה אחרת באמצעות הדברהזה.

נגיד שמישהומתלונן על האנשים סביבו עכשיו למה הוא מתלונן, עכשיו לפעמים בן אדם מתלונן על אנשיםסביבו כי הם באמת "לא בסדר" ולפעמים הוא מתלונן על כולם, למה הוא מתלונן על כולם?כי הוא בכלל מתוסבך עם עצמו והוא חשב שהם ימלאו לו איזה חיסרון ואז מה לעשות שהם לאיכולים למלא לו את החיסרון ואז הוא מוציא עליהם את העצבים שהם לא יכולים למלא לו אתהחיסרון אבל הם באמת לא יכולים למלא לו את החיסרון.

כי הוא ניסהלפתור את בעיית החיסרון הפנימי שלו באמצעות מערכת יחסים חיצונית ומאחר שזה לא פותרלו את החיסרון כי אי אפשר למלא ריקנות פנימית באמצעות משהו חיצוני לכן הוא יתחיללחפש חסרונות בחיצוני ויתחיל להאשים את החיצוני שהחיצוני אשם, "אתה יודע למה אני לאמרוצה? כי זה ככה" הוא ימצא סיבות. עכשיו ומה הדרך של הבן אדם לדעת, ניתן כיוון איךבן אדם יכול לדעת האם באמת הסיבה שהוא לא מרוצה מהדבר זה כי באמת הדבר לא מתאים לואו שהוא לא מרוצה מהדבר כי הוא בכלל מנסה לפתור בעיה אחרת בצורה לא נכונה, מההסימן?

ש: הוא ימצאאת זה גם במקומות אחרים.

אליעד: מה שאתאמרת זה נכון, עכשיו מה זה אומר שנייה נגיד שמישהו אומר שהוא לא מרוצה ממשהו ואזשואלים אותו "יש משהו שאתה כן מרוצה ממנו?", נגיד מישהו אומר "אני לא מרוצה" נגיד"לך תעבוד? לא אני לא יכול לעבוד פה, למה אתה לא יכול לעבוד פה? זה כל היום ישפקקים, אוקי אולי תעבוד שם? לא יכול לעבוד שם למה לא יכול לעבוד שם שכר נמוך, אוקילך תעבוד שם למה אתה לא יכול לעבוד שם? זה מלחיץ אותי מדי, לך תעבוד שם? שם זה קללי מדי שם זה קשה לי מדי, שם אנשים לא נעימים שם זה אני בודד מדי" כל פעם משהואחר.

ואז אומריםלו, עכשיו לכאורה זה תשובות אובייקטיביות כאילו באמת מה לעשות מה הוא חייב לעבוד עםאנשים לא נחמדים, אבל אם הוא היה מוצא מה האמת "אוקי יש מקום שכן הייתי רוצה לעבודבו?" עכשיו אם הוא אומר "כן הייתי רוצה לעבוד פה ופה" וזה משהו שהוא ריאלי סבבה,אבל שום מקום הוא "לא אני אין לי, לא יודע איפה אני רוצה לעבוד" יפה אז כנראה שכלהתירוצים שתירצת למה אתה לא רוצה לעבוד זה סתם תירוצים כי אתה לא רוצה לעבוד ועכשיואתה רק מלביש את זה ב - "לא רוצה לעבוד כי..., אני לא רוצה לעבוד כי ככה אני לארוצה לעבוד כי ככה" יש משהו שכן היה מספק אותך.

לכן כשבן אדםלדוגמא נגיד רודף אחרי איזה משהו והוא מרגיש שהוא חווה חוסר סיפוק הוא צריך לשאולאת עצמו "יש משהו שכן היה מספק אותי?" אם התשובה אומרת כן אוקי סבבה לך תשיג את זהוזהו, אבל אם התשובה אומרת לא "וואלה באמת אין משהו שמספק אותי לא יודע מה יספקאותי" אתה יודע למה זה לא מספק אותך כי אתה מנסה לפתור בעיה פנימית כנראה באמצעותצורה חיצונית ולכן זה לא יכול לספק אותך.

ש: זה תמידבעיה פנימית?

אליעד: בדרךכלל הסיטואציה היא שבן אדם יש לו איזה חיסרון פנימי והוא מנסה למלא אותו בצורהחיצונית, נגיד בן אדם נגיד מרגיש חוסר ערך עצמי ואז הוא רוצה שיאהבו אותו ואז אףפעם לא מספק אותו כמה שאוהבים אותו למה כי אם הוא היה מצפה שיאהבו באופן יחסי סבבהאז הנה באופן יחסי אוהבים אותך או אפילו באופן יחסי יאהבו אותו יותר אז באופן יחסיאוהבים אותו יותר אבל אם הוא אומר "לא אני רוצה יש לי בעיה פנימית עכשיו אני רוצהשהבן אדם השני יאהב אותי ושזה יפתור לי את התסביך הפנימי שלי עם עצמי" איך זה יכוללפתור לך את זה בדיוק אין אפשרות.

ואז עוד מעציםאת זה נכון ואז עוד יכול להעצים את זה שבן אדם נמצא נגיד לדוגמא במערכת יחסים וזהלא פותר לו את התסביך הפנימי שמלכתחילה בגללו הוא נכנס למערכת יחסית אז הוא עודיותר ואז הוא עוד יותר מאשים, למה כי הוא בא מהמקום הלא נכון. עכשיו מה ההפך של זהאם מישהו יגיד "בעיה פנימית אני פותר רק באופן פנימי" אז עוד פעם החיצוני מאבד אתהמשמעות, ואם בן אדם יגיד "בעיה פנימית אני פותר רק באופן חיצוני" החיצוני לא יכוללפתור לך את הבעיה.

ולכן עוד פעםהגענו למצב שבן אדם צריך כן להגיד "אני רוצה שהחיצוני ימלא לי את החיסרון הפנימי"בשביל לתחזק חיצוני בהנחה שאנחנו רוצים לתחזק תלות חיצונית, בן אדם נגיד רוצה לתחזקזוגיות אם הוא יאהב את עצמו מבפנים רק מבפנים אין אפשרות לזוגיות, אם הוא יגיד "לאאוהב את עצמי בפנים בכלל" גם אין אפשרות לזוגיות. אז צריך לאהוב מספיק את עצמך, אתהצריך להגיד "אוקי אני לא אוהב את עצמי מספיק אני רוצה שהוא יאהב אותי כדי לאהוב אתעצמי אבל באופן יחסי וחלק אני אעשה השלמה לבד" כי אם אתה לא מוכן לעשות השלמה לבדואתה רוצה שרק יאהבו אותך או שתעשה את כל ההשלמה לבד אתה לא יכול לתחזק זוגיות.

ש: אם בן אדםאוהב את עצמו הוא לא צריך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: אם בןאדם מה?

ש: אני אומרתאם בן אדם אוהב את עצמו הוא גם לא צריך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: לא אםבן אדם לא אוהב את עצמו.

ש: אם הוארוצה שאנשים יאהבו אותו בגלל שהוא אוהב את עצמו, אם הוא לא היה אוהב את עצמו למהשיהיה לו צורך שאחרים יאהבו אותו.

אליעד: בן אדםרוצה שימלאו את כוס המים כי היא ריקה נכון?

ש: נכון.

אליעד: אזבגלל שהוא לא אוהב את עצמו הוא רוצה שיאהבו אותו, את אוכלת כי את רעבה. בוא ניתןדוגמא מרעב אם בן אדם יהיה רעב, נגיד שבן אדם הולך לדוגמא למסעדה מה אומרים לובמסעדה "אכול כפי יכולתך", עכשיו אז מה יש כאלה שעושים שלפני המסעדה הם לא אוכליםיומיים ואז הם מגיעים שלושה, ואז הם מגיעים רעבים והם גם מעולפים מתים ואז אין להםכוח לאכול אז לכן והיה אחד שאמר "טוב עכשיו יש לי אכול כפי יכולתך אני צריך לבואבמיטבי שאני אוכל לאכול" אז הוא אכל ואכל ואז ההוא לא במיטבו לא יכול היה לאכול לכןצריך לאכול מספיק כדי שיהיה לך מספיק כוח לאכול.

ש: ויש את זהשעשה חימום בבית לפני.

אליעד: כן זהנכון אבל עוד פעם זה נכון אבל השאלה כמה כי אם אתה תאכל יותר מדי דפק לך את האכילהאחר כך, אם תאכל פחות אין לך כוח לאכול אתה עייף אתה תשוש, כמו אחרי צום שתגיד נגידלדוגמא אחרי צום "אכול כפי יכולתך" אתה לא יכול לא משנה כמה אתה לא יכול לממש אתהפוטנציאל. אותו דבר לגבי כל תחום בן אדם רוצה שמטרה מסוימת תספק אותו, בן אדם נגידרוצה לעשות ספורט ולאהוב את זה עכשיו אם הוא יצפה שהספורט ימלא לו את כל החסרונותשלו אתה תנטוש את זה מהר ואם אתה תגיד "אין לי שום חיסרון אני אמלא את כל החסרונותמבפנים" גם תנטוש את זה.

צריך להשאירמספיק חיסרון כדי שהחיצוני ימלא ועדיין לא לצפות שרק החיצוני ימלא ותמיד עוד פעםאנחנו נופלים על האיזון, צריך למצוא איזון אני מסביר את החוקים אחר כך צריך למצואאת האיזונים.

ש: שהמילוייהיה יחסי.

אליעד: נגידשאת לדוגמא נגיד שבעלך יאהב את עצמו יותר מה שיכול לקרות שהוא יאהב אותך פחות, אוקיואם נגיד לדוגמא את רוצה שהוא יאהב את עצמו פחות מה שיכול לקרות שהוא גם יאהב אותךפחות כי אז הוא יגיד "את לא נותנת לי מספיק אהבה" ואז הוא יאשים אותך וישנא אותך.נגיד את אומרת כזה דבר, נגיד שבעלך פתאום התחיל לאהוב את עצמו יותר ויותר את עצמובלי קשר אלייך אז פתאום אז הוא לא צריך אותך יותר, אבל נגיד שפתאום הוא התחיל לשנואאת עצמו מסיבה כלשהי, ההפך שונא את עצמו גם פתאום יכול להפסיק לאהוב אותך כי את כברלא מספקת אותו יותר הוא כל כך שונא את עצמו שאת כבר לא נותנת לו כלום נניח שהואישנא את עצמו זה יכול להגיע למצב שכבר מה שלא תתני.

ש: נראה כאילוהוא רוצה באופן מוחלט למלא את זה מתוך עצמו.

אליעד: כן זהמה שאמרתי בהנחה שפתאום הוא יתחיל לשנוא את עצמו יותר ויותר זה כבר יכול להגיע למצבשלא משנה כמה אהבה תתני לו זה כבר לא יספק אותו ואז הוא יגיד "את לא נותנת ליכלום".

ש: אז זה מהשקורה גם עם החיסרון לפעמים.

אליעד: באתילהראות שזה לשני הצדדים יכול ללכת.

ש: אבל זהמחבר אותי איכשהו כאילו גם לרצון כאילו להתחבר שבן אדם כאילו מגיע לאיזשהו מצב ששוםדבר לא יכול למלא אותו שום דבר.

אליעד: מה אתבאה להגיד בזה?

ש: לא זה חיבראותי כאילו לזה שבן אדם דווקא בחיפוש שלו אז כאילו שום דבר לא יכול למלא אותו כלוםגם שיאהבו אותו גם שישנאו הוא מרגיש ריק.

אליעד: כל מהשאני אמרתי זה עניין של מודעות.

ש: אתה מביןלמה התכוונתי?

אליעד: השאלהאם את הבנת למה התכוונת.

ש: אני הבנתימצוין.

אליעד: אז אםהבנת הכל בסדר, אני עוד פעם אומר זה עניין של איזון בן אדם שמנסה לתחזק איזה מערכתיחסים כלשהי עם עבודה, כל מטרה כלשהי צריך לשים לב מה רמת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל טוב, מאמן עסקי, פילוסופיה, אליעד כהן,אושר פנימי, חוסר סיפוק, ריקנות פנימית, לא מאושר, שכנוע, אימון ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205517 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196074 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162643 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica