חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחדש את הגג? בדרך הישנה או החדשה? מה עדיף

מאת: orya peryשיפוצים01/08/2016924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחדש את הגג? בדרך הישנה או החדשה? מה עדיף

כשאנו מעוניינים לבצע איטום בגג שלנו, עלינו להבין כמה דברים בסיסיים, אך השאלה היא אם כדאי לאטום באמצעות זפת לגג או יריעות ביטומניות? למרות שישנם עוד שחקנים בשוק האיטום, כגון חומריים פולימריים ואקריליים.

ראשית, עליכם לדעת, כי לא כל חומר יתאים לשכבת האיטום הקודמת שלכם ולמשטח הקיים בגג. אם היה לכם איטום בזפת , ניתן יהיה לבצע איטום באמצעות יריעות ביטומניות, היות והחומרים הללו משתלבים יחד, כי גם ליריעות הביטומניות, ישנה שכבת זפת. אם יש לכם שכבה של חומרים בגג, אשר אינם מתאימים לאיטום זפת או יריעות ביטומניות, כדאי תמיד להתייעץ עם חבר4ת איטום מקצועית, כאשר נציג מטעמה יגיע אליכם, ייעץ ויעניק לכם הצעת מחיר.

לגבי שיטת האיטום המתאימה לכם ביותר, כדאי כי תשאלו מומחים שהם קבלני איטום מוכרים שיש עליהם המלצות, היו ועבודת האיטום, הינה עבודה מורכבת מאוד. כדאי כי באמצעות התשובות של קבלן האיטום, תוכלו להבין אם הוא אכן מקצועי ואינו עונה לכם תשובות חלקיות. אם הקבלן אינו יודע להסביר לכם במדויק על שיטות האיטום השונות הקיימות בשוק- פשוט עברו לקבלן האיטום הבא..

שאלו את השאלות הנכונות את קבלן האיטום

חשוב לשאול את קבלן האיטום את השאלות הנכונות, כגון:" אילו הכנות אתה מבצע לפני האיטום?" או "מהי השיטה הטובה ביותר שתתאים לאיטום הגג שלי ולמה?" שאלות אלה הן חשובות, כך שיהיה לכם מושג, אם מדובר בקבלן אמין, במיוחד אם כבר קיבלתם ידע לגבי חומרי האיטום והשיטות השונות בהם אוטמים היום גגות. כאשר תהיינה לכם התשובות תדעו כבר אם כדאי זיפות לגג או יריעות ביטומניות. יש לציין כי רוב קבלני האיטום היום, ימליצו על יריעות ביטומניות, גם עצם האחריות הניתנת למשך 10 שנים, עשויה לתת לכם את האינדיקציה הנכונה.

החשיבות של חומרי הגלם היא עליונה. יש הרבה יצרניות של יריעות ביטומניות ולכן, בררו על היצרנים ומי מהם נחשב ליצרן איכותי של חומרי האיטום השונים המיועדים לאיטום הגגות.

לא ליפול על חאפרים

זה גם משהו שכדאי לדעת. יש בארץ הרבה קבלני איטום, אך לצערנו לא כולם מקצועיים דיים. יש לוודא תחילה, כי לקבלן יש וותק של שנים רבות בתחום והוא בעל המלצות רבות של לקוחות מרוצים. קראו על המפרט של חומרי האיטום, כך שתבינו אם הקבלן מבצע את עבודתו כהלכה. לסיכום, יש להתרשם גם מהצעת המחיר, חומרי איטום איכותיים ואחריות של שנים על פי סוג האיטום.

.

.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181341 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181471 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181461 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/181241 צפיות
תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/181232 צפיות
נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232593 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223267 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211220 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica