חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ניתן לבדוק האם ילד מחונן?

מאת: mehunan.comחינוך ילדים30/09/20161177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים אלו כל תלמידי כיתות ב מקבלים ההזמנות למבחני איתור המחוננים. הורים רבים שואלים את עצמם איך כדאי להתחייס להזדמנות הזו : האם בני יכול להתאים לתוכנית המחוננים? האם ביתי תצליח במבחני המיון? האם שווה להשקיע בהכנה?

כלי חדש. המבדק, יתן לכם תשובות בדיוק לשאלות אלו.

המבדק הינו כלי שיאפשר לכם ההורים לקבל מושג אובייקטיבי על התאמתו של ילדכם להשתתפות באחת מתוכניות המחוננים שמציע משרד החינוך ועל סיכוייו לעבור את הבחינות בציון גבוה מספיק על מנת להתקבל. בנוסף ניתוח התוצאה יאפשר לכם ההורים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי הצורך בהכנה, היקף ההכנה הדרושה ואופייה.

כל ילד הוא אינדיבידואל בעל יכולות שיכולות לבוא לביטוי באופנים שונים ובהקשרים שונים. לצערנו מבחני איתור המחוננים של משרד החינוך הם נוקשים, חד פעמיים ומודדים את ילדכם, על אותה סקלה, מול ילדים אחרים. רק אלו שיקבלו את הציונים הגבוהים באותו אזור, כאחוז אחד מהילדים בלבד באותה שנה, יזכו להתקבל לכיתת המחוננים או לתוכנית יום השליפה. כארבעה אחוזים נוספים יוכלו להשתתף בחוגי המצוינות.

אתם מכירים את ילדכם הכי טוב, מן הסתם שמעתם גם מאחרים את דעתם עליו ועל יכולותיו, אתם יודעים מה מניע אותו ומה מתאים לו. התוצאה וההמלצות של המבדק הן רק עוד שני נתונים מתוך כל המידע, הידע ותחושת הבטן שכבר קיימים אצלכם. אם זאת מדובר נתונים חשובים שיעזרו לכם להחליט על הצעד הבא באופן מושכל ואובייקטיבי יותר.

לסיכום:

המבדק יאפשר לכם לקבל מושג על רמתו של ילדכם ביחס לממוצע הארצי ולעזור לכם להחליט באופן מושכל על הצעד הבא בתהליך איתור ומיון המחוננים.

המבדק בודק את הרמה וההתאמה הן לשלב א' והן לשלב ב' וכולל שאלות משני השלבים. חבל להשקיע בשלב א' מבלי להסתכל קדימה ולבדוק את סיכויי ההצלחה בשלב ב'.

 

com.מחונן.www

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר www.mehunan.com מכיל פרטים על הבחינות השונות ועל אפשרויות ההכנה הזמינות בשוק. האתר גם משווק ערכת הכנה שבעזרתה ההורים יכולים לעזור לילד להתכונן בבית לבחינות שלב א' ושלב בי. עלות הערכה נמוכה משמעותית מאופציות ההכנה האחרות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mehunan.com

מאת: mehunan.comחינוך ולימודים - כללי02/10/149033 צפיות
האם ניתן להתכונן לבחינות האיתור למחוננים? האם כדאי? איך זה שילדים מוכשרים לא עוברים את הבחינות? המאמר יתאר את התהליך ואת התשובות לשאלות הנ"ל .

מאת: mehunan.comמוסדות לימוד02/10/141502 צפיות
ילדכם מוכשר? עבר את בחינות המיון בכיתה ב'? מה האפשרויות העומדות הפני ילדים שאובחנו כמחוננים?

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196322 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196280 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915811 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196305 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196211 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915626 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193833 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica