חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חושבים לעבור לטבעונות? אלה תוספי התזונה שצריך לשקול לקחת

מאת: רונןדיאטה ותזונה27/03/20171248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה תוספי תזונה צריכים כשעוברים לטבעונות

בשנים האחרונות יש טרנד של מעבר לטבעונות, מסיבות אישיות, כלכליות, מוסריות ובריאותיות. משפחות על ילדיהם מפסיקים לאוכל מוצרים מן החי כמו בשר, ביצים, חלק, דגים. חלקם מטעמים אידיאולוגיים ואחרים מטעמי בריאות. במקום מאכלים אלו הם אוכלים תחליפים המגיעים מהצומח בלבד כמו ירקות, פירות, אגוזים שקדים וקטניות. לכל מאכל מהחי יש תחליף לטבעונים.

מה צריכים לעשות?

כדי לשמור על בריאות הטבעונים עליהם להוסיף תוספי תזונה למצרכים שלהם. תוספי המזון עשויים בדרך כלל מצמחים, שורשים ותמציות ריפוי. כל טבעוני מתחיל שואל את השאלה ל"הפסיק את אכילת הבשר וזהו".  ובכן זה לא מספיק. הגוף זקוק לדברים רבים כדי לתפקד.

  • מי שבוחר לעבור לטבעונות יכול להיעזר בספר התוספים במשרד הבריאות כדי לדעת איזה תוספים כדי לו לצרף לארוחות שלו.
  • יש גם תוספי מזון לספורטאים טבעונים. על כל אריזת תוסף מזון יש את הפירוט הערכי שלו וכמה יש ליטול ממנו מדי יום. כדאי להקפיד על ההוראות לא לקחת יותר ולא פחות מהמומלץ.
  • תוספי תזונה שצריכים כשעוברים לטבעונות חשובים לגוף ורובם מגיעים בכמוסות. מי שסובל מאי אילו בעיות רפואיות כדאי לו להתייעץ עם הרופא המטפל כדי למנוע בעיות עתידיות.

איזה תוספי תזונה צרכים כשעוברים לטבעונות?

תחליף לויטמין בי 12 שמגיע בדרך כלל מהחי, תחליף לויטמין בי. תוספי המזון המיועדים לטבעונים מבוססים על אצות מסיבה שבאצות יש את כל הרכיבים התזונתיים שהגוף שלנו זקוק כדי לתפקד. כדאי להוסיף תוספי מזון כמו פרוביוטיקה, וויטמין בי. פוספטידיל ועוד. לכל תוסף יש את התפקיד שלו. צריך להמשיך באורח חיים רגיל. לאכול רק מאכלים בריאים ולהמשיך לעסוק בפעילות גופנית. בכל מקרה טבעונים צרכים את התוספים כדי לתחזק את הגוף שלהם ולהשלים את החסר שמגיע בעיקר מהחי.

איזה תחליפים צורכים?

תחליפי המזונות שאוכלים הטבעונים הם רבים למשל, במקום בשר אוכלים טופו, סייטן  טמפה. במקום חלב שותים חלב סויה, חלב שקדים או חלב אורז.  במקום ביצים חביתה מקמח חומוס. לכל מוצר שאוכלים אנשים לא טבעונים לטבעונים יש תחליף. להיות טבעוני בישראל אפשרית בגלל המספר הגדול של ירקות, פירות וסוגי הפסטות והדגנים. גם מגוון הקטניות גדול אפשר למצוא בארץ. תוספי המזון לטבעונים נבחרים בקפידה ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת והם נוצרו כדי לאפשר לטבעונים לחיות חיים בריאים והכל מחומרים טבעיים בלבד. ישנן חברות שמייצרות תוספים שהם מסייעים למערכות הגוף לשקם את עצמן ללא היווצרות תלות. כל תוספי התזונה לטבעונים הם באישור משרד הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן

מאת: רונןדיאטה ותזונה25/06/172536 צפיות
ידוע לכולם, שמה שאנחנו מכניסים לפה, משפיע על מצב הבריאותי. לכן מאוד חשוב להקפיד על תזונה נבונה, מאוזנת ובריאה. אבל מה לעשות לכל אלא, שיוצאים מהבית בשעות מוקדמות של הבוקר וחזורים בערב מאוחר, ללא כוח פיזי להכין ארוחה בריאה, המכילה את כל אבות המזון. לשמחתינו, פיתחו תוספי מזון, שמשלימים את החסרים תזונתיים. זה נכון שעדיין עדיף שכל המינרלים וויטמינים נקבל מתזונה. אבחל אני סבורה שאתם תסכימו איתי, שעדיף משהו מאשר כלום. במיוחד, שתוספי המזון מפותחים ומיוצרים תחת פיקוח צמוד של משרד הבריאות. מתאימים לכולם.

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172696 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172334 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןדיאטה ותזונה22/06/172250 צפיות
אורח חיים שבין היתר כולל מתח נפשי, עישון, אכילה לפני השינה חוסר פעילות גופנית, צריכת קפאין, תפריט דל בסיבים תזונתיים, אך עשיר בפחמימות וסוכרים. אם אתם עונים "כן" על הסעיפים האלו, כדאי שתעצרו ותקראו, ותחשבו. כל מה שנאמר מעלה גורם לדיס באלאנס, ושינויים במערכת עיכול. אבל כמו תמיד אפשר לעצור את המעגל, או לפחות להקל על סימפטומים. אחד הדברים הטובים שמכירים היום בשוק ישאלי, זה פרוביוטיקה. רק כדאי לזכור שגם לדברים הטובים בכמות מוגזמת יכולות להיות השלכות לא רצויות. לכן מומלץ להיות זהירים

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173321 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: רונןבריאות השן20/06/171638 צפיות
דלקות חניכיים זה דבר לא טוב לשן כי הן עלולות לגרום לנזק מתמשך למבנה שמחזיק את השן ולנפילת השיניים

מאת: רונןהריון ולידה20/06/173204 צפיות
נשים רבות סובלות מתופעה של בחילות בשליש הראשון של ההריון. יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להפחית את התופעה

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189690 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica