חפש מאמרים:
שלום אורח
23.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוק הישראלי זה כסף טוב

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/2017835 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידוע כי חברות גלובאליות לא רואות את השוק הישראלי כאטרקטיבי כשהם נכנסים לשיקולי כדאיות במסגרת התרחבות החברה, בין אם זה בשיקולי הקמת סניף חדש או הקמת חברה בת חדשה. הסיבות העיקריות לכך הן גודל האוכלוסייה שהיא כמובן קטנה ביחס לשווקים אחרים. נושאים פוליטיים בעייתיים וקושי בירוקראטי. אף על פי כן, יש לציין גם כי בישראל יש כוח הקנייה גדול, גמישות הצרכן לאמץ טכנולוגיות חדשות, נאמנות תרבותי חזקה. כל אלה נותנים יתרון לישראל על פני מדינות בעלות אוכלוסיה גדולה יותר.


כאשר חברות מחפשות למצוא שווקים חדשים לצורכי התרחבות, הם מתכננים שורה של פעולות אסטרטגיות עסקית המבוססות על הרווחיות הצפויה ויכולת לתפוס נתח שוק גדול. לשם כך, צפון אמריקה ואסיה נלקחים בדרך כלל בחשבון. זאת בשל גודלה של האוכלוסייה המקומית וגם בגלל כמה מדינות אסיה הן בשווקים המתעוררים העובדה כי מתחילים לצמוח.


ישראל אמנם הרבה יותר קטנה בגודלה, אך כוח הקנייה הוא בערך פעמיים הגודל שלה. משמעות הדבר היא כי הישראלים קונים יותר, כמעט כפול.  יתר על כן, נאמנות הלקוחות הוא גדול בישראל ביחס לרוב המדינות. בהקשר זה, הקונה הישראלי נוטה לקנות מאותה החנות כי היא מוכרת לו, אפילו במדינה אחרת. זאת אומר שאם קונה הישראלי ירכוש מוצרים באופיס דיפו ישראל, הוא גם יטה לקנות מאותה חנות כאשר בחו"ל, למעשה, פירוש הדבר כי יש עלייה ברווח לא רק בגלל פתיחת סניף חדש בישראל, אלא גם בסניפים של החבארה ברחבי העולם, בהם ישראלים מבקרים.

הבדלים תרבותיים ידועים ככאלה המרתיעים חברות מלהתרחב למדינות אחרות. בישראל יש תרבות עסקית ברורה ושונה מזו האמריקאית או זו האירופית. עם זאת, יש לציין גם כי חברות מוכנות להיכנס לסין, שבה ההבדלים התרבותיים הם הרבה יותר מאשר אלה בארץ, רק בגלל כוח הגודל. אם נבחן טוב את התופעה יש מספר גדול של חברות גדולות שהפסידו הרבה כסף בגלל כניסתם לסין ובגלל ההבדל התרבותי. ייצוג מקומי יכול להקל על חברה המעוניינת להיכנס לשוק חדש.

למרות שישראל היא מדינה קטנה, יציבות כלכלית שלה, יחד עם האהבה הגדולה של הישראלים לקניות ויכולת אימוץ טכנולוגיות חדשות בקלות. להפוך אותה לאחת המדינות הכדאיות ביותר להשקיע בהן עבור החברה המעוניינת להתרחב לשווקים נוספים העולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18468 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17512 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17625 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17771 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17872 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/13747 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאת: מאירמכירות31/05/12639 צפיות
כיום אנשים מעדיפים לבנות פלטפורמות שיווקיות שאינן מצריכות מאמצים רבים ומניבה הכנסה גבוהה ולא ללכת למכור. כיום, שיווק סטנדרטי נהיה הפיתרון הקל לקידום העסק, הזמין ביותר אבל לא בהכרח הזול ביותר. לפני שאתם משקיעים עוד בתמהיל השיווק שלכם קחו בחשבון שיש אלטרנטיבות כי כמו באופנה תמיד יש חזרה לישן והטוב.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/19823 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18305 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18398 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18468 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17694 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17512 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171050 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica