חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרוש איש מכירות שטח, מה עושים?

כיום רווחת הדעה כי איש המכירות חייב להיות לגיוס פנימי של העסק. יש לכך המון סיבות וחלקן בהחלט מוצדקות אבל לא בהכרח נכונות. אני כאן להציע אלטרנטיבה שיכולה לתת מענה לצרכי המכירות כלומר הגדלת נפח לקוחות ועסקאות מבלי להתמודד עם דרישות שכר, ראש של שכיר שתמיד אינו מרוצה, נשירה תוך תקופה קצרה, השקעה כלכלית שחורגת מעל שכר הבסיס. כל אלה ועוד הם סיכון גדול מדי שעסק קטן איננו יכול להרשות לעצמו. סוכן מכירות במיקור חוץ הוא פיתרון מושלם לעסק קטן ומתפתח שלא רוצה לקחת סיכון מיותר ורוצה לזכות באיש מכירות שטח מצוין בעלות יחסית זולה.

איך בוחרים סוכן מכירות טוב? ראשית אני ממליץ למצוא משהו שרואה מכירות כמקצוע, דרך חיים. במצב זה הסוכן ישאף להתמקצע בתחומו, ילמד ולא ישבר מהקושי שיש בעולם המכירות. תחום המכירות הוא בין הקשים ביותר שמצריך התמודדות תמידית עם כישלונות, אכזבות ומספר רגעי הצלחה מעטים. ראיה תחום המכירות כמקצוע מאפשר לסוכן אורח נשימה וסבלנות כאשר ההבנה הבסיסית שכל התחלה קשה, ראיה זו מבטיחה לעסק איש מכירות שטח מסור לאורך זמן.

רוב העסקים דורשים איש מכירות שטח בעל ניסיון בתחומם. הנחה זו איננה נכונה כלל. אם אתה עסק בתחום הפרסום אין זה חובה שסוכן המכירות שתרצה לגייס יהיה לו ניסיון בתחום המדויק שלך.  ניסיון בתחום הפרסום איננו מבטיח  אחוזי סגירה יותר גבוהים ואינם מחקרים שתומכים בכך. לדעתי, ישנה חשיבות הרבה יותר גבוהה לניסיון הכללי בתחום המכירות. סוכן מכירות שיש לו ניסיון רב במכירות ולא משנה מה התחום הוא יותר משמעותי בעייני וזאת מהסיבה שסוכני מכירות מוכרים צרכים לאנשים ולא מוצרים. סוכן מכירות צריך לדעת להבין צרכים, לזהות צרכים ולהתאימם למושא המכירה. הוא צריך להיות איש שאנשים שמתחברים אליו בקלות. צריכה להיות לו הבנה עסקית ויכולת משא ומתן תוך כדי הפגנת כבוד, תחושת אמינות ומקצועיות.

כשעסק מעלה מודעה דרוש סוכן מכירות שטח הוא חייב להגדיר מה חשוב לו ומה הוא מחפש בסוכן. להתאים אישיות של הסוכן לסוג העבודה, למצוא סוכן מכירות אמין, ייצוגי מקצועי שרואה את המכירות כמקצוע לחיים.

טיפ לסיום, לא כל "תותח מכירות" שמוכן למכור בכל מחיר הוא הסוכן הנכון ביותר להעסיק, ההיפך הוא הנכון מהם הייתי מתרחק. הם יכולים להיות יותר לנזק למותג ואמינות שלכם מאשר להועיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/181271 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/171329 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/171289 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/171441 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/171342 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/171332 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירמכירות31/05/121104 צפיות
כיום אנשים מעדיפים לבנות פלטפורמות שיווקיות שאינן מצריכות מאמצים רבים ומניבה הכנסה גבוהה ולא ללכת למכור. כיום, שיווק סטנדרטי נהיה הפיתרון הקל לקידום העסק, הזמין ביותר אבל לא בהכרח הזול ביותר. לפני שאתם משקיעים עוד בתמהיל השיווק שלכם קחו בחשבון שיש אלטרנטיבות כי כמו באופנה תמיד יש חזרה לישן והטוב.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211208 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201056 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica