חפש מאמרים:
שלום אורח
21.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במכירות ההבדל בין ערך נתפס לערך ריאלי

 

רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 

כמו כן, כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחות האם הלקוח יהיה שבא רצון ואיך אני אשמר אותו.

 

סיבות נוספות מדוע חברות צריכות לשנות את שיטת המכירות:

 

לקוחות דורשים סל פתרונות מלא

 

השפעת שוק ותחרותיות גדולה יותר למתן פתרונות והתרחקות מכישורי ליבה של העסק

 

צמצום מתח הרווחים עבור שירותים או מוצרים מסוימים

 

התקדמות לקראת מכירה של יותר שירותים ומעבר למתן שירות מכירות במיקור חוץ

 

תחרות גוברת – צורך מתמשך לבידול אל מול המתחרים

 

שינוי בצורת קבלת החלטות משיקול טכנית לשיקול עסקי / פיננסי, במיוחד מאחר שמנהלים חייבים להשיג יעדים

 

עסקים מבקשים שאיש המכירות ידע לכמת את ההשפעה שתהיה לפתרונות שלהם על השורה התחתונה. כלומר הסוכן מכירות חייב להיות יותר מרק סוכן

 

גישת המכירות מתייחסת לדרישות השוק אשר מתמקד בקבלת ערך שמעצים את ההשקעה שכבר נעשתה על ידו – זו מכירה יעילה.

 

עסק שמוכר ערך הוא נבדל מ"מכירות מוצר" מסורתיות על ידי שינוי גישה במגוון פרמטרים עסקיים שמעורבים בתהליך המכירה; המרכיבים בונים את הפתרון המוצע ללקוח ובהבנה כיצד הפתרון המוצע עונה על הצרכים העסקיים האסטרטגיים והטקטיים של הלקוח. היכולת לכמת ולנסח את ההשפעה שתהיה להצעת מחיר על התוצאות העסקיות של הסוכן מכירות.

 

מכירות של ערך נתפס מול ערך ריאלי בעל מאפיינים הבאים:

 

ערך נתפס הינו מרכיב פסיכולוג שללבעל המוצר שרואה את מוצר בעל חשיבות רבה יותר מאשר הלקוח רואה אותו

 

ערך נתפס מאופיין במחיר בדרך כלל הגבוה שבעל העסק מתמחר את המוצר ללא קשר ישיר לאיכויות המוצר. מושפע משיקולים שהלקוח איננו רואה בהם ערך אך בעל המוצר כן.

 

ערך ריאלי הוא אותו סכום שהשוק מוכן לשלם עבור מוצר מסוים לאחר שיכלול סך ערכים .של הלקוחות

 

יכול להיות ובמקרים מסוימים התמחור יושפע מסוג הלקוחות כאשר הרצון הינו ללכת לפלח לקוחות שהפער בין הערך הנתפס הינו הכי קרוב לערך הריאלי שעשוי להשתנות בפילוחים שונים.

 

ניתן לעלות את הערך הנתפס על ידי הוספת ערכים אמתיים שהלקוחות רואים בהם כריאליים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18446 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17490 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17602 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17847 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/17811 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/13723 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאת: מאירמכירות31/05/12619 צפיות
כיום אנשים מעדיפים לבנות פלטפורמות שיווקיות שאינן מצריכות מאמצים רבים ומניבה הכנסה גבוהה ולא ללכת למכור. כיום, שיווק סטנדרטי נהיה הפיתרון הקל לקידום העסק, הזמין ביותר אבל לא בהכרח הזול ביותר. לפני שאתם משקיעים עוד בתמהיל השיווק שלכם קחו בחשבון שיש אלטרנטיבות כי כמו באופנה תמיד יש חזרה לישן והטוב.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19144 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18238 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18401 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17707 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17602 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17847 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica