חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקשר בין מכירות לחוכמת ההמונים

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/20171333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים.

מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאתבמקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

קצת מספרים כדי להבין את גודל התופעה

1. מספר המשתמשים באינטרנט בישראל 6.3 מיליון

2. צפייה בווידאו הפכה ב-2015 לשימוש מרכזי ביותר באינטרנט:% 84 מהנשאלים דווחו שצפו ברשת בסרטים, בסרטונים ובתכניות טלוויזיה, בהשוואה ל-%75 ב-2014%

3. 41%. עשו זאת באמצעות הסמארטפון, בהשוואה ל- 8% בלבד ב- 2014

4. 72% משתמשים בשירותי מסרים מידיים דרך האינטרנט

5. 68% משתמשים באינטרנט לגלישה או לעדכון הרשתות החברתיות

6. 3 מיליון מהמשתמשים יומיים מגיעים לפייסבוק מהמובייל או מחשב

כיצד חוכמת ההמונים ומיקור ההמונים יכולים לעזור במכירות?

ההנחה כי " עסקים שכמות המשאבים שלהם מוגבלת אינם יכולים לעמוד בתחרות אל מול הקונצרנים הגדולים בעלי במשאבים בבלתי מוגבלים". האומנם? בעידן שבו התקשורת הישירה אל מול כוחות השוק (שהם הלקוחות הפוטנציאלים) הינה נעשה במרחק של קליק , מאפשר גם לעסקים קטנים להתחרות בגדולים. שימוש בחוכמת ההמונים בשילוב עם מיקור המונים עשוי לצמצם את הפער בין הקונצרן לעסק הקטן וזאת מכיוון שבעזרת ההמון בעל העסק יכול להבין מה השוק חושב על המוצר / שירות שלו, כיצד ניתן לשפר אותו, איך לתמחר אותו, לקבל רעיונות יצירתיים כדי להכניס מוצרים משלימים או תחליפיים. ב שנות ה-60 החברות הגדולות ביצעו קבוצות מיקוד שהעלות הייתה גבוהה שלא הייתה נגישה לעסקים יותר קטנים, אך כיום עם האינטרנט ניתן לבצע קבוצות מיקוד בעלות נמוכה יחסית. להשיג תובנות עסקיות ולשפר תהליכי ושירות המכירות חוכמת ההמונים יקבע את איכות המוצר לכן השימוש בהמון רצוי שיהיה כבר בשלב הרעיון או הייצור ומלווה בכל שלבי חיי המוצר כולל ובעיקר אחרי המכירות.

חוכמת ההמונים תקבע את המוצר – כוחות שוק

לפני ייצור – כבר בשלב האסטרטגיה החברה צריכה לבדוק האם למוצר המתוכנן יש דרישה לשוק, למי הוא עשוי להיות מיועד, מה המאפיינים שלו האם יש לו עוד אלמנטים שחשוב שיהיו וניתן לבצע אותם כבר בשלב הייצור, ממה להימנע כי השוק אדיש. לרוב חברות מייצרות כי הן חושבות שהן יודעות מה השוק רוצה ולמה יש דרישה ולאחר הייצור מתברר להן כי הם לא קראו את השוק נכון מספיק ופספסו. נכון שהרבה חברות עונות על השאלות האלה בשלב של התוכנית העסקיתאך אינם משתמשות בהמון כדי לקבל את התשובות ומספקות רק בעשרות של אנשים ובידע אישי. מה שעלול ליצור טעויות ללא ייעוץ עסקי נכון.

לפני ההשקה – לאחר בניית המוצר, חשוב לבחוןאותו מול ההמון כשהוא מוכן ועוד בטרם יצא לשוק. כי הדבר האחרון שצריך לקרות זה להוציא מוצר לשוק ולגלות את כל הטעויות אחר כך ולהתחיל לעשות שינויים – כך לא בונים מותג.

לפני השיווק – רצוי מאוד לפני תהליך השיווקי להשתמש בהמון כדי להבין כיצד הוא רואה אותו בהיבט השיווקי שלו. כיצד ניתן ל"ספר את הסיפור" של המותג כך שהלקוחות יזכרו ויזדהו איתו. צעת זה יביא לחידוד המסר השיווקי וחידוד פילוח השוק שאליו נרצה בסופו של דבר לשווק ולבצע צעדי פיתח עסקי

בזמן ואחרי המכירה – אנשי מכירות השטח נמצאים הכי קרובים לשוק לכן יש להשתמש בהם כדי לדלות אינפורמציה מההמון ולהביא את התובנות הללו אל המנהלים שיוכלו לשפר את המוצר, את השיווק, את התמחור או כל סוגייה שההמון מעלה על מנת שלמוצר תהיה התאמה מושלמת לדרישות או צרכי הרוכשים הפוטנציאלים שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/181274 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/171289 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/171442 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/171345 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/171332 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/131171 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאת: מאירמכירות31/05/121104 צפיות
כיום אנשים מעדיפים לבנות פלטפורמות שיווקיות שאינן מצריכות מאמצים רבים ומניבה הכנסה גבוהה ולא ללכת למכור. כיום, שיווק סטנדרטי נהיה הפיתרון הקל לקידום העסק, הזמין ביותר אבל לא בהכרח הזול ביותר. לפני שאתם משקיעים עוד בתמהיל השיווק שלכם קחו בחשבון שיש אלטרנטיבות כי כמו באופנה תמיד יש חזרה לישן והטוב.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222236 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica