חפש מאמרים:
שלום אורח
26.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקשר בין מכירות לחוכמת ההמונים

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/2017492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים.

מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאתבמקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

קצת מספרים כדי להבין את גודל התופעה

1. מספר המשתמשים באינטרנט בישראל 6.3 מיליון

2. צפייה בווידאו הפכה ב-2015 לשימוש מרכזי ביותר באינטרנט:% 84 מהנשאלים דווחו שצפו ברשת בסרטים, בסרטונים ובתכניות טלוויזיה, בהשוואה ל-%75 ב-2014%

3. 41%. עשו זאת באמצעות הסמארטפון, בהשוואה ל- 8% בלבד ב- 2014

4. 72% משתמשים בשירותי מסרים מידיים דרך האינטרנט

5. 68% משתמשים באינטרנט לגלישה או לעדכון הרשתות החברתיות

6. 3 מיליון מהמשתמשים יומיים מגיעים לפייסבוק מהמובייל או מחשב

כיצד חוכמת ההמונים ומיקור ההמונים יכולים לעזור במכירות?

ההנחה כי " עסקים שכמות המשאבים שלהם מוגבלת אינם יכולים לעמוד בתחרות אל מול הקונצרנים הגדולים בעלי במשאבים בבלתי מוגבלים". האומנם? בעידן שבו התקשורת הישירה אל מול כוחות השוק (שהם הלקוחות הפוטנציאלים) הינה נעשה במרחק של קליק , מאפשר גם לעסקים קטנים להתחרות בגדולים. שימוש בחוכמת ההמונים בשילוב עם מיקור המונים עשוי לצמצם את הפער בין הקונצרן לעסק הקטן וזאת מכיוון שבעזרת ההמון בעל העסק יכול להבין מה השוק חושב על המוצר / שירות שלו, כיצד ניתן לשפר אותו, איך לתמחר אותו, לקבל רעיונות יצירתיים כדי להכניס מוצרים משלימים או תחליפיים. ב שנות ה-60 החברות הגדולות ביצעו קבוצות מיקוד שהעלות הייתה גבוהה שלא הייתה נגישה לעסקים יותר קטנים, אך כיום עם האינטרנט ניתן לבצע קבוצות מיקוד בעלות נמוכה יחסית. להשיג תובנות עסקיות ולשפר תהליכי ושירות המכירות חוכמת ההמונים יקבע את איכות המוצר לכן השימוש בהמון רצוי שיהיה כבר בשלב הרעיון או הייצור ומלווה בכל שלבי חיי המוצר כולל ובעיקר אחרי המכירות.

חוכמת ההמונים תקבע את המוצר – כוחות שוק

לפני ייצור – כבר בשלב האסטרטגיה החברה צריכה לבדוק האם למוצר המתוכנן יש דרישה לשוק, למי הוא עשוי להיות מיועד, מה המאפיינים שלו האם יש לו עוד אלמנטים שחשוב שיהיו וניתן לבצע אותם כבר בשלב הייצור, ממה להימנע כי השוק אדיש. לרוב חברות מייצרות כי הן חושבות שהן יודעות מה השוק רוצה ולמה יש דרישה ולאחר הייצור מתברר להן כי הם לא קראו את השוק נכון מספיק ופספסו. נכון שהרבה חברות עונות על השאלות האלה בשלב של התוכנית העסקיתאך אינם משתמשות בהמון כדי לקבל את התשובות ומספקות רק בעשרות של אנשים ובידע אישי. מה שעלול ליצור טעויות ללא ייעוץ עסקי נכון.

לפני ההשקה – לאחר בניית המוצר, חשוב לבחוןאותו מול ההמון כשהוא מוכן ועוד בטרם יצא לשוק. כי הדבר האחרון שצריך לקרות זה להוציא מוצר לשוק ולגלות את כל הטעויות אחר כך ולהתחיל לעשות שינויים – כך לא בונים מותג.

לפני השיווק – רצוי מאוד לפני תהליך השיווקי להשתמש בהמון כדי להבין כיצד הוא רואה אותו בהיבט השיווקי שלו. כיצד ניתן ל"ספר את הסיפור" של המותג כך שהלקוחות יזכרו ויזדהו איתו. צעת זה יביא לחידוד המסר השיווקי וחידוד פילוח השוק שאליו נרצה בסופו של דבר לשווק ולבצע צעדי פיתח עסקי

בזמן ואחרי המכירה – אנשי מכירות השטח נמצאים הכי קרובים לשוק לכן יש להשתמש בהם כדי לדלות אינפורמציה מההמון ולהביא את התובנות הללו אל המנהלים שיוכלו לשפר את המוצר, את השיווק, את התמחור או כל סוגייה שההמון מעלה על מנת שלמוצר תהיה התאמה מושלמת לדרישות או צרכי הרוכשים הפוטנציאלים שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אקסלנט BD שמה לעצמה מטרה לעזור במכירות שטח לעסקים על מנת להגדיל את הרווחים.

אנו מספקים שירותי מכירות שטח במיקור חוץ על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולהגדיל לכם את הכנסות . 

אנו מאמינים כי כיום עסקים זקוקים יותר לעזרה מעשית. עסקים רוצים תוצאות ובצדק.

לכן אקסלנט פיתוח עסקי פיתחה שיטת עבודה שמתאימה לעסקים בצמיחה. מערך סוכני מכירות השטח שלנו

יפתחו דלתות עסקיות עבורכם, יצאו לפגישות מכירה ויחזרו עם עסקאות חתומות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18448 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17604 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17750 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים26/06/17848 צפיות
פיתוח עסקי – הינו תת דסיפלינארי בתוך עולם התוכן של שיווק ומוגדת כ "ניצול משאבי הארגון לטובת יצירה או איתור הזדמנויות עסקיות חדשות על מנת לזכות ביתרון יחסי בשוק". משאבים אלה יכולים להיות, כוח אדם, הון, טכנולוגיה או תשתיות. הכוונה במילים יצירה או איתור מתייחס למאמצים פנים ארגוניים או חוץ ארגוניים. פנים ארגונים עשוי להיות הרחבת קו מוצרים, פיתוח מוצר חדש, שיפור הנגישות ללקוח. וחוץ ארגוני מתייחס לשיתופי פעולה אסטרטגים, מיזוגים ורכישות.

מאת: מאירייעוץ עסקי26/06/17811 צפיות
אומנם השוק הישראלי הינו שוק קטן וזניח ברמה הגלובאלית אך כוח הקניה שלו הרבה יותר גדול מגודל השוק שהוא מחזיק. כמו כן לפעמים אינטרסים ואסטרטגיות עסקיות גלובאליות לוקחות בחשבון פרמטרים רבים חוץ מגודל שוק אלא גם השפעה על שווקים אחרים, מערכת קשרים. מינוף אזורי ועוד

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים19/02/13723 צפיות
עסקים רבים בעיקר קטנים שמתמודדים עם צמיחה עסקית עוסקים בשאלה איך אני יכול להגדיל את המכירות. ברור לכולם שגיוס איש מכירות ייעודי הוא הפתרון היעיל ביותר. אבל עובדה נוספת שקיימת בשוק שקשה למצוא איש מכירות טוב במחיר סביר שיכול להביא תוצאות. בהנחה שהמכירות אינן מבוססות רק על קשרים עסקיים אלא על הבנה עסקית, יכולת מכירה גבוהה, ורצון לעבוד קשה על מנת למצוא ליד, הרי שתפקיד המכירות הוא הקשה ביותר בעסק. ויחד עם זאת הוא הצינור ההכנסה העיקרי ולכן חשיבותו רבה

מאת: מאירמכירות31/05/12620 צפיות
כיום אנשים מעדיפים לבנות פלטפורמות שיווקיות שאינן מצריכות מאמצים רבים ומניבה הכנסה גבוהה ולא ללכת למכור. כיום, שיווק סטנדרטי נהיה הפיתרון הקל לקידום העסק, הזמין ביותר אבל לא בהכרח הזול ביותר. לפני שאתם משקיעים עוד בתמהיל השיווק שלכם קחו בחשבון שיש אלטרנטיבות כי כמו באופנה תמיד יש חזרה לישן והטוב.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/19595 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18278 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18380 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18448 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17671 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171033 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

מאת: ליאורייעוץ עסקי20/08/171051 צפיות
מלגזות מומלצות, הן מלגזות איכותיות, שמאפשרות עבודה בטוחה ונוחה, למפעיל שלהן. מלגזה איכותית, תהיה אמינה ועם מעט מאוד תקלות, שדורשות טיפול במוסך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica