חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול טבעי לפעילות יתר בבלוטת התריס

מאת: moraleרפואה משלימה07/11/20173023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לצד מקרים של תת פעילות בבלוטת התריס, אנחנו מכירים גם מקרים של פעילות יתר בבלוטת התריס, מצב שגם הוא נחשב בעייתי ולא סדיר מבחינה בריאותית ועל כן הוא דורש טיפול רפואי.

מצב של פעילות יתר בבלוטת התריס, המוכר בז'רגון המקצועי בתור היפרתירואידיזם, הינו מצב בו הבלוטה מייצרת עודף הורמונים. מצב זה נובע כתוצאה מעלייה בקצב חילוף החומרים וזה גורם להזעת יתר, עצבנות, דפיקות לב, נדודי שינה, ירידה במשקל וכן עייפות.

מי שפונה לטיפול קונבנציונאלי בבעיה, ייהנה משלושה כלים עיקריים, טיפול תרופתי, טיפול כירורגי שכולל כריתה של הבלוטה אם היא גדולה מדי, זה פותר את הבעיה באופן מיידי אך עלול ליצור בעיות אחרות, וכן טיפול ביוד רדיואקטיבי, טיפול שנחשב מאוד נפוץ ובטוח.

לצד טיפולים אלו, אנחנו יכולים למצוא סט אחר של טיפולים, והכוונה כמובן לטיפול טבעי ליתר פעילות בבלוטת התריס. מדובר על טיפולים שמתבצעים באמצעות מטפלים אלטרנטיביים אשר מתמחים בטיפול טבעי בבעיה. בדומה לטיפול הקונבנציונאלי, הרי שטיפול טבעי יתבצע לאחר אבחון הבעיה ובהתאם להיסטוריה הרפואית של המטופל, מן הסתם, הטיפול חייב להתבצע על ידי גורם מקצועי שמתמחה בכך ולא על ידי כל גורם. המטפל יבצע מעקב אחר התקדמות הטיפול וכן אחרי פעילות הבלוטה, במטרה להחזיר אותה למצב סדיר.

באילו אמצעים משתמשים במסגרת טיפול טבעי ביתר פעילות בבלוטת התריס

ברמת העיקרון, קיימים שלושה כלים בהם נהוג להשתמש במסגרת טיפול טבעי, מדובר על כלים דומים לאלו בהם משתמשים במקרה של תת פעילות בבלוטת התריס.

  • ראשית, צריכת מזונות גויטרוגנים, מדובר על מזונות שמכילים ויטמינים, חומצות שומן וכן יוד. כך אנחנו לא נידרש לעבור טיפול ישיר ביוד לצורך התמודדות עם הבעיה, כצעד ראשוני.
  • שנית, צמחי מרפא, צמחים שמאפשרים לעכב את אותם חומרים שיוצרים פעילות יתר בבלוטת התריס. מדובר על צמחים אשר מותאמים באופן ספציפי למטופל.
  • שלוש, טיפולים שמטרתם לעבוד על הנשימה וכן על אלמנטים נוספים במטרה להפחית את המתח והלחץ ולהקל בכך על הגוף ברמות שונות.

יש להדגיש שלצד כל זה, הרי שטיפול טבעי מעודד הימנעות מעישון, ממצבים של מתחים, צריכת מזונות שמכילים חומרים כגון קפאין, וכן יש להקפיד על שינה טובה במהלך היום.

הטיפול הטבעי מתייחס לאלמנטים שונים ורואה אותם כחלק אחד שמאגד בתוכו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל להתגבר על הבעיה. הרעיון הוא לשמור על איזון, בין אם מדובר בתזונה מאוזנת, מתחים ולחצים ועוד.

הטבעית, הטיפול בבלוטת התריס לא מתבצע על קרקע ריקה, הוא מתבצע תוך כדי אבחון מדויק של המטופל, דגש על בדיקות דם ובדיקות אחרות, כשכל מטופל מקבל את הטיפול שמתאים לו על פי מצבו הבריאותי באופן כללי, וכן בהתאם למצב בלוטת התריס שלו ואופי הפעילות שלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת morale

מאת: moraleרפואה סינית18/03/201365 צפיות
כשאנחנו חולים, חווים תחושת כאב או כל דבר אחר, הרבה פעמים אנחנו ממהרים ללכת לרופא המשפחה או רופא מומחה. כך לימדו אותנו. הרופא יבדוק אותנו, ישלח אותנו לצילומים, יעשה בדיקות דם, ויחליט איזה טיפול נכון לנו, תרופתי, ניתוח או כל דבר אחר

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: moraleתיאטרון17/03/205811 צפיות
הרבה פעמים אנחנו קוראים ושומעים על כך שהופעות ופעילויות תרבותיות הן הרבה יותר ממה שנראה, הרב יותר ממה שנתפס בעין או באוזן. במילים אחרות, מדובר בכלי, אמצעי, שיכול לעזור בתהליכי ריפוי שונים. לכן אנחנו יכולים לראות, למשל, מטפלים באומנות או בעלי מקצוע בתחום הטיפול שמשתמשים בשיטות אומנותיות שונות בעבודה מול מטופלים, בפרט כשמדובר על ילדים ובני נוער.

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי04/12/191646 צפיות
עד גיל מסוים, סידור ארון ילדים נמצא תחת האחריות של ההורים. הילדים לא יכולים, לא יודעים, הם לא בגיל המתאים בשביל לעשות את זה. משלב מסוים, בדרך כלל זה מגיע אחרי גיל 12-13, הילד כבר אחראי לסדר את ארון הבגדים שלו. למרות שבמקרים רבים, הורים בפרט אימהות, נוהגים לעשות את זה עבורו, לפחות עד הצבא ואולי גם במהלך שירותו הצבאי, זאת מתוך מחשבה, שאם הם לא יעשו את זה, הארון יישאר מבולגן והוא לא ימצא שום בגד

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי02/12/191550 צפיות
כמעט בכל בית בישראל ובכלל, אפשר למצוא לפחות ארון ספרים אחד. בין אם מדובר בארון ספרי פרוזה, ספרי שירה, ספרי טיולים, ספרי דת או כל סוג אחר של ספרים. במקרים רבים, ארונות ספרים ממוקמים בסלון או קרוב לסלון, יש מקרים בהם הארון ממוקם בחדר עבודה, חדרי שינה ובמקומות אחרים. זה תלוי בסגנון העיצוב של הבית וכן בדרך בה בוחרים להציג את הספרים.

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192392 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: moraleבריאות ורפואה כללי20/09/182959 צפיות
לא מעט אנשים, בפרט נשים מבוגרות, נאלצים להתמודד עם מצב של קשריות בבלוטת התריס, אותה בלוטה פנימית אשר נמצאת בבסיס הצוואר מתחת לפיקת הגרון. לבלוטה זו יש חשיבות רבה עבורנו, שכן היא מאפשרת לנו לווסת את הטמפרטורה של הגוף וכן היא מקלה עלינו בתהליך של חילוף חומרים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213888 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191630 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica